Actualitat Universitària
La Universitat d'Alacant acull, demà dia 1 de desembre de 2010 i en el Saló d'Actes de l'Aulari II, laª 1 Jornada de Publicitat i Creativitat. Premis ALCE 2010-2011.
L'impacte és una de les grans preocupacions dels investigadors. La base de dades Web of science mesurava aquest impacte valorant les revistes científiques en les quals publicaven els investigadors i calculant l'índex de cites d'aqueixes revistes.
El projecte Biocontrol Mediterrani, de la Universitat d'Alacant, ha obtingut el tercer premi del IX Concurs de Joves Emprenedors del Servef en la modalitat Ciència i Noves Tecnologies.
Demà dimecres, dia 1 de desembre, les companyies La Fornall d’Espectacles i Moll-Oest representen en el Paranimf de la Universitat d'Alacant l'obra El solitari Oest, sobre el text de Martin Mcdonagh, integrada en el Projecte Alcover de Teatre.
La directora de la Seu Universitària d'Alacant i professora de la UA, Catalina Iliescu i el director de l'Orquestra Filharmònica de la UA, Mihnea Ignat, rebran el Trofeu de la Celebritat en la I Gal·la Internacional de les Celebritats-Espanya que organitzen el Govern de Romania i la Televisió Romanesa.
La Càtedra Jane Goodall de la Universitat d'Alacant va fer públic anit el nom del guanyador del I Premi Jane Goodall de Biologia de la Conservació i Ètica Mediambiental 2010 que ha sigut atorgat al conservacionista Jesús Garzón Heydt.
Coincidint amb els terminis establits per a la implantació en el territori espanyol del títol de grau en Enginyeria d'Edificació, la Universitat d'Alacant aborda, des de diferents perspectives, el discurs i la reflexió de noves propostes i plantejaments orientats a millorar i potenciar la qualitat de l'activitat investigadora en el marc de l'expressió gràfica.
El Departament d'Estudis Jurídics de l'Estat de la Universitat d'Alacant i la Regidoria de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Alacant co-organitzen el Seminari sobre Participació Ciutadana que donarà començament demà, 1 de desembre, en el Saló de Graus de la Facultat de Dret, a les 9:00 hores.
L'Associació de Donants de Sang de la Província d'Alacant guardona a la Universitat d'Alacant amb el Premi a l'Entitat Educativa Solidària pel seu continuat compromís amb la donació de sang.
La Càtedra Jane Goodall de la Universitat d'Alacant dóna començament avui al seu programa d'activitats amb l'inici d'un Cicle de conferències i la comunicació pública de la fallada de l'I Premi Jane Goodall de Biologia de la Conservació i Ètica Mediambiental 2010.
L'Escola Politècnica Superior va celebrar el Solemne Acte de Graduació per a estudiants egressats en el curs 2009/2010, el passat divendres 26 de novembre en el Paranimf de la Universitat d'Alacant. L'acte va comptar amb la presència del vicerector d'Investigació, Desenvolupament i Innovació, Manuel Palomar, i del director de l'EPS, Fernando Llopis.
La Universitat d'Alacant celebra un any més el dia de la Constitució amb una jornada dedicada la lectura pública íntegra de la Carta Magna, l'acte anual de l'Arxiu de la Democràcia i el lliurament de l'IX Premi Maisonnave a l'escriptor, periodista i cronista honorífic de la ciutat d'Alacant, Enrique Cerdán Tato.
Professora de literatura i escriptora, Ángeles Corella presenta demà dimarts, dia 30 de novembre, la seua novel·la titulada "La bèstia de l'oblit" en la llibreria 80 Mons d'Alacant.
La Universitat d'Alacant ha aprovat aquest matí, en la reunió de Consell de Govern, la concessió a Enrique Cerdán Tato del IX Premi Maisonnave. %uFEFF
Quina presència té la lectura en els nous graus universitaris?, quines són les noves formes de llegir? o quina és la relació entre lector i nous suports? són algunes de les preguntes que obtindran resposta en les Jornades “Lecturas, TIC i Universitat”. A més d'aquestes preguntes, les jornades abordaran la literatura 2.0, les eines 2.0, i la seua importància en l'animació lectora.
Que la investigació no se cenyeix únicament a l'àmbit dels laboratoris i les pipetes ho demostra la I Jornada d'Investigació de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant, que es va a celebrar el dimarts 30 de novembre de 2010 en l'Aula Magna de la pròpia Facultat, edifici II (Geografia i Història).
El Dia del Maestro, que es commemora en la festivitat del seu patró, San José de Calasanz, el dia 27 de novembre, ha tingut a un centenar de xiquets com a protagonistes en la Universitat d'Alacant..
"Vaig caure i vaig mirar a Laura enamorat,
el seu cos feble era ara perfecte.
Sorprès, vaig respirar tranquil,
era el que esperava estimar".
Aquest text, del que és autor Jose María Caballero Pérez, ha obtingut el primer premi del concurs de microrrelatos ajustats a les xifres del nombre "" pi organitzat per la Facultat de Ciències
La reforma del Codi Penal, que entra en vigor al maig de 2011, arreplega un nou tipus penal que comprèn l'assetjament laboral vertical, és a dir, aquell que exerceixen els caps cap als seus subordinats.
Ricardo Ferré, president del Consell Social de la Universitat d'Alacant, serà guardonat amb el Premi Especial que concedeixen els Col·legis Sanitaris de la província d'Alacant, en reconeixement a la seua trajectòria professional i per la labor que va exercir com a president del Col·legi de Metges.
El rector de la Universitat d'Alacant, Ignacio Jiménez Raneda, ha inaugurat aquest matí la Plaça de la Igualtat, situada enfront de la Biblioteca General, un espai amb el qual es vol deixar constància del compromís de la Institució amb aquest dret fonamental.
La catedràtica de Química Orgànica de la Universitat d'Alacant i directora del Departament de Química Orgànica, Carmen Nájera Domingo, ha sigut elegida acadèmica corresponent nacional de la Reial Acadèmia de Ciències Exactes, Físiques i Naturals.
L'Escola Politècnica Superior celebra el Solemne Acte de Graduació per a estudiants egressats en el curs 2009/2010, divendres que ve 26 de novembre en el Paranimf de la Universitat d'Alacant, a les 19:00 hores. L'acte comptarà amb la presència del vicerector d'Investigació, Desenvolupament i Innovació, Manuel el Palomar i del director de l'EPS, Fernando Llopis.
El proxim divendres 26 de novembre la Universitat d'Alacant acull el II Congrés Internacional UAIPIT sobre la Protecció de la Propietat Industrial i Intel·lectual en l'actual Societat de la Informació: Aportacions per a un Debat i Actualització”, en la sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer.
Miguel Poveda, professor de “Creativitat” en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant, va proposar als seus estudiants de tercer curs un exercici pràctic, que ha donat lloc al naixement del Moviment Compromís Creatiu Constant.
Les paraules, el vocabulari, tant d'ús especialitzat com a general, és la base de tota comunicació. Els dies 25, 26 i 27 de novembre l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant és el punt de trobada d'especialistes de tot el món que van a discutir i compartir els últims avanços en investigació en lexicologia i lexicografia de l'anglès en &el ldquo;Second Seminar on English and ESP Lexicology and Lexicography”.
Del 25 al 27 de novembre, la Universitat d’Alacant serà més fantàstica que mai. I és que aquests dies tindrà lloc a Altea, organitzat per la Universitat d’Alacant –en col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili, i la Universitat de les Illes balears—, el IV Curs de Cultura Popular, sobre «Mites i llegendes: realitat, història i fantasia».
L'estudiant de Dret de la Universitat d'Alacant, María Bernabeu, component de l'equip universitari de judo, ha aconseguit la medalla de bronze en la categoria de -70 kg en el Campionat d'Europa sub 23 celebrat a Sarajevo aquest cap de setmana.
El Departament de Sociologia I de la Universitat d'Alacant i la Facultat d'Humanitats de la Universitat Nacional del Litoral (Argentina) co-organitzen l'IV Seminari Hispà Argentí que, en aquesta edició, tracta com a tema central "Pensar, gestionar i actuar en les ciutats en el món globalitzat".
Amb l'objectiu de propiciar un diàleg interdisciplinari sobre aspectes ètic-morals derivats dels canvis científics i tecnològics en Ciències de la Salut, la Universitat d'Alacant inaugura dimecres que ve 24 de novembre a les 16:00 hores, el V Seminari de Bioètica i Nutrició sota el títol “Fam quan hi ha pa per a tots”
El rector de la Universitat d'Alacant, Ignacio Jiménez Raneda, inaugura demà dimecres, dia 24 de novembre a les 11’30 hores, la Plaça de la Igualtat, un espai amb el qual la institució desitja deixar constància del seu compromís amb la igualtat, un dels valors essencials que regeixen en la Institució.
L'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant ha inaugurat aquest matí el “Aula Jesús García Fernández” en reconeixement a la labor de l'il·lustre geògraf i doctor honoris causa per la UA.
La Universitat d'Alacant ha fet lliurament dels premis corresponents a la XVIII edició Sant Albert Magne d'Investigació en Química. L'acte ha tingut lloc durant la vesprada del dimarts 16 de novembre en el Saló de Graus "Alfredo Orts" (Escola d'Òptica).
L'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb Acció Contra la Fam, ha organitzat una Jornada sobre Armènia, que tindrà lloc dimecres que ve 24 de novembre en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.
"El mercat laboral en biologia ambiental" va ser el tema de la dissertació de Javier Jerez Escolano, director tècnic del Grup Planigest, pronunciada aquest matí dins del programa d'activitats amb que la Facultat de Ciències commemora la festivitat del seu patró, Sant Albert Magne.
El psicòleg del Centre de Suport a l'Estudiant (CAU) de la Universitat d'Alacant, Tomás Ordóñez Rubio, ha sigut designat coordinador a Espanya de l'Associació FEDORA (Forum Europeu per a l'Orientació Acadèmica). Substitueix, així, a la fins ara coordinadora Paula Ferrer (UNED).
Un total de 74 titulats de la Facultat de Ciències pertanyents a la promoció 2010 van rebre els seus corresponents títols en el transcurs del solemne acte de graduació celebrat el passat divendres, 19 de novembre, per aquest centre.
El Centre d'Estudis de la Dona de la Universitat d'Alacant ha celebrat una jornada electoral per a triar nova Direcció del Centre.
La Federació Internacional d’Esport Universitari (FISU) ha triat la candidatura de la Universitat d’Alacant per a ser la seu dels pròxims Campionats del Món Universitaris d’Orientació, que tindran lloc el 2012.
La Universitat d'Alacant, des de demà dia 23 i fins al pròxim dijous 25, acollirà 26 biblioteques nacionals i regionals, institucions d'investigació i empreses de programari de digitalització participants en IMPACT (www.impact-project.eu), projecte europeu que té com a objectiu millorar l'eficiència i reduir els costos en la transcripció automàtica de textos impresos. La cita serà en el Museu del campus alacantí.
André Clas, doctor honoris causa per la Universitat d'Alacant i director durant quaranta anys de la prestigiosa revista Fique, ha compartit els seus coneixements sobre llengua francesa i les seues variacions, amb cinquanta estudiants dels estudis de Filologia Francesa i Traducció i Interpretació, a més d'alumnes del Master d'Educació i de programes doctorat.
La Universitat d'Alacant serà escenari els dies 22 i 23 de novembre de les “I Jornades de Nanotecnologia Aplicada”, una trobada que tindrà lloc en el saló d'actes de l'edifici Germà Bernàcer, i que té com a objectiu difondre les aplicacions de la Nanotecnologia en diversos sectors industrials i científics.
Amb el clar objectiu de posar en valor l'educació i centrada en coeducació, la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant celebra, el dijous 25 de novembre, la seua Jornada de Portes Obertes.
El catedràtic de Filosofia del Dret de la Universitat d'Alacant, Manuel Atienza, rep, avui divendres dia 19 de novembre, el nomenament de doctor honoris causa per la Universitat de Valparaíso (Xile).
Dissabte que ve, dia 20 Novembre, la seu universitària de Biar celebrarà una acció formativa organitzada el Departament d'Organització d'empreses de la UA i per la signatura Opem Consultors, especialitzada en desenvolupament directiu i social, en la qual participa l'equip directiu de la companyia ITC Group, empresa capdavantera en el seu sector, domiciliada a Ibi, i que enguany ha sigut guardonada amb el premi Innova 2010 de la Cambra de comerç d'Alacant.
La Facultat de Ciències de la Universitat d'Alacant celebrarà demà divendres el solemne acte de graduació de les titulacions corresponents a la promoció 2010, en el transcurs de la qual es farà lliurament així mateix de diferents distincions.
L'adopció de xiquets espanyols procedents de centres d'acolliment és quasi sempre una experiència satisfactòria per a les famílies, fins i tot molt satisfactòria. Est és el resultat d'una investigació realitzada per una professora de la Universitat d'Alacant, Ana Rosser Limiñana, a partir de 133 casos estudiats d'adopcions.
El Paranimf de la Universitat d'Alacant acull demà dimecres, dia 17 de novembre, la representació que els ballarins de la Corona del Ballet Rus oferiran del clàssic El Cascanueces, basat en el llibre de contes d'Ernest Theodor Hoffmann El Cascanueces i El Rei dels Ratolins.
Sota el lema Que publiquen el teu somni, no final, la Universitat d'Alacant ha engegat el programa d'actes de conscienciació contra la violència de gènere, un dia que es commemora internacionalment el 25 de novembre i davant el qual la institució no vol romandre impassible.
El Centre de Transfusió d'Alacant i la Universitat d'Alacant celebren demà dimecres, dia 17 de novembre, la VI edició de la Marató de Sang de Personal de la Universitat d'Alacant. Va nàixer amb l'objectiu d'implicar a tot el personal de la institució universitària i fins ara ja han participat 306 persones, amb l'adhesió de 70 nous donants. L'objectiu per a aquesta edició és arribar als 80 participants.
La Seu Universitària de Villena arriba a l'equador dels actes commemoratius del cinquè aniversari de la seua creació amb una representació teatral, la conferència de l'escriptora i periodista Ángeles Case i la celebració de l'Actes Institucional Commemoratiu, que reunirà en l'edifici del Carrer Trinitarias a les principals personalitats implicats en el procés de creació de la Seu.
L'Associació d'empresa Familiar celebra matí a les 12:00 hores el Solemne Acte de Lliurament de Premis 2010, en el Saló d'Actes de l'Aulari II de la Universitat d'Alacant..
L'envelliment progressiu de la població i els drets reconeguts de les persones amb diversitat funcional, fan necessària l'oferta de nous serveis sanitaris i d'assistència social. Per a abordar aquestes noves necessitats i l'aplicació de les TICCS a aquest camp, la Universitat d'Alacant ha organitzat “ETTICCASS 2010”, una trobada transdisciplinar sobre Tecnologies de la Informació, les Comunicacions i el Control per a l'Assistència Social i Sanitària.
La Universitat d'Alacant acull la celebració de l'I Congrés d'Estudiants de Química. L'acte s'ha inaugurat aquest matí en el Saló d'Actes de l'Aulari II i continuarà fins demà dimarts, dia 16 de novembre.
“Ser com el gos de l'hortolà”, “dormir com un tronc” o “estar sense blanca” són expressions de la llengua espanyola que difícilment s'entenen si qui les escolta no domina aquest idioma. Per a mostrar les diferències entre els sistemes fraseològics de les diferents llengües, així com els problemes que ocasionen en el moment de la seua traducció, el Grup d'Investigació Frasitram (Fraseologia i Traducció Multilíngüe) de la Universitat d'Alacant, organitza les III Jornades Internacionals de Fraseologia Contrastiva: Fraseologia, Opacitat i Traducció.
La Universitat d'Alacant acull els dies 17, 18 i 19 de novembre de 2010 el Congrés FEDORA-PSYCHE 2010, que va a estar dedicat al tema “Transicions”.
La Universitat d'Alacant (UA), amb la col·laboració de Casa Mediterrani, la Universitat d'Alcalá i l'Institut Cervantes, inauguren dilluns que ve 15 de novembre, en el Museu Universitat d'Alacant (MUA), l'exposició Convergències i divergències, un projecte de l'III Congrés Internacional d'Estudis Literaris Hispanoafricanos “Àfrica i escriptures perifèriques en espanyol” emmarcat en el Pla Nacional per a l'Aliança de Civilitzacions del Govern d'Espanya i el Pla Nacional de R D I 2008-2011.
El rector de la Universitat d'Alacant, Ignacio Jiménez Raneda ha presentat aquest matí el “Llibre electrònic de les Jornades d'Alacant sobre Economia Espanyola: 25 Anys d'Economia Espanyola”, amb el qual els organitzadors commemoren una cambra de segle de treball, debat i suport a l'Economia Espanyola des d'Alacant.
La Universitat d'Alacant consolida els seus vincles de col·laboració amb Institucions i entitats de la província d'Alacant en benefici del seu entorn social.
Armando Alberola Romá, catedràtic d'Història Medieval, Història Moderna i Ciències i Tècniques Historiogràfiques de la Universitat d'Alacant i autor de Quan la pluja no sap ploure, presenta aquest llibre dimarts que ve 16 de novembre, a les 20.30 hores, en la Llibreria 80 Mons d'Alacant.
El Rector de la Universitat d'Alacant, Ignacio Jiménez Raneda i l'alcaldessa d'Alzira, Elena María Bastidas Bono com a Presidenta de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, han signat aquest matí un Conveni Marque de col·laboració.
La Seu Universitària de Villena ajorna la celebració de l'Acte institucional commemoratiu del V aniversari de la seua creació que estava previst per a demà divendres, dia 12 de novembre a les 19’30 hores en la Sala d'Estudis de l'edifici universitari (Calle Trinitarias, 2, Villena).
Un professor de la Universitat d'Alacant ha presentat en un recent congrés estatal d'astronomia una maqueta de la superfície de Mart que els experts reunits en aquesta trobada consideren que pot ser la més gran el món.
Continua el cicle “Impacte Ambiental i Conservació del Territori i el Paisatge: Investigació per a enfrontar els reptes del segle XXI” en la Seu Ciutat d'Alacant, amb la intervenció demà dimecres 10 de novembre de Luis Balairón, director del Programa d'Anàlisi i Atribució del Canvi Climàtic de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).
El Secretariat d'Accés de la UA coordina i desenvolupa el programa de visites d'estudiants preuniversitaris deº 2 de Batxillerat LOGSE i Cicles Formatius de FP de Centres de la nostra província perquè coneguen de primera mà la Universitat d'Alacant.
La Universitat d'Alacant ha engegat la tercera edició del seu Certamen de Projectes Educatius d'Enginyeria Química, que cerca promoure l'interès científic dels alumnes d'últims curs de l'ESO per l'enginyeria química. Aquesta iniciativa, organitzada per l'Institut d'Enginyeria dels Processos Químics i el Departament d'Enginyeria Química, és una convocatòria destinada a estudiants deº 3 i 4º d'educació secundària obligatòria de la província d'Alacant.
L'actor de doblatge Pepe Mediavilla, que presta la seua veu a Morgan Freeman o Ian McKellen, és el narrador de l'espot publicitari rodat amb les jugadores de l'equip de Futbol Sala Femení de la Universitat d'Alacant per a promocionar l'esport femení i desmitificar que “el futbol siga cosa d'homes”.
El Paranimf de la Universitat d'Alacant és una de les seus de la Mostra de Teatre Español d'Autors Contemporanis que enguany celebra la seua XVIII edició. La UA acollirà dues dels 27 espectacles que es reparteixen en un total de 12 sales.
L'investigador de la Universitat d'Alacant, Kiko Mora Contreras, ha descobert que la primera dona que protagonitza una cinta de cinema mut és una balladora flamenca espanyola i d'escola bolera trucada Carmen Dauset Moreno.
El Museu de la Universitat d'Alacant obri avui, dia 8 de novembre, el termini de presentació de propostes per a la V Convocatòria d'Arts Plàstiques Mulier, Mulieris. Els interessats hauran d'enviar les seues obres abans de l'11 de desembre a les oficines del MUA.
La Universitat d'Alacant dedica tres jornades a l'estudi del cooperativismo, el desenvolupament rural i el medi ambient des d'un enfocament multidisciplinari i internacional.
El doctor Damián Monllor Satoca i el llicenciat Robison Buitrago Sierra han sigut els guanyadors del XVIII Premi Sant Albert Magne d'Investigació en Química, en les seues modalitats de millor tesi doctoral i millor tesi de llicenciatura/DEA/Treball de finalització de Master respectivament.
La Universitat d'Alacant proposa, a partir d'avui dilluns, dia 8 de novembre, dues noves exposicions en les quals es pot veure les diferents cares de la lluita per la igualtat en diferents camps. La pobresa vista des d'una perspectiva de gènere i les reivindicacions dels treballadors rurals a Brasil es podran visitar en la Sala Trànsit II de la UA i en la Sala Miguel Hernández de la Seu, Seu Ciutat d'Alacant, respectivament.
Demà dimecres, dia 10 de novembre, tindrà lloc la segona de les “Tretúlies Valorianes” organitzades per la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans.
Rubí Sanz, directora del Museu Arqueològic Nacional fins al passat 1 d'octubre i actual directora del Museu d'Albacete, va presentar ahir a Villena la seua conferència sobre Patrimoni, Desenvolupament i Turisme. Sanz va convidar a reflexionar sobre “la funció social” que té la conservació del patrimoni històric...
La col·laboració del Vicerectorat d'Extensió Universitària i l'Escola d'Infermeria amb el projecte “Terra Incognita. Europe”, que pretén trencar les barreres de l'estigma que pateixen les persones amb malaltia mental mitjançant un treball que se centra en la creació teatral, continuarà aquest dilluns 8 de novembre amb la representació en el Paranimf de l'obra del mateix nom a càrrec de la companyia francesa Théâtre de&l rsquo;Arcane.
La Facultat de Ciències de la Universitat d'Alacant ha llançat una nova convocatòria dels Premis Jorge Juan de Matemàtiques, als quals poden concórrer alumnes de qualsevol de les universitats de la Comunitat Valenciana.
El catedràtic de Filosofia del Dret i Doctor Honoris causa per la Universitat d'Alacant, Elías Díaz, ha rebut el Premi Internacional d'Assaig Caballero Bonald 2010 pel seu llibre 'De la Institució a la Constitució', en un emotiu acte celebrat en els Museus de la Talaia de Jerez de la Frontera.
Professors de Sociologia de la Universitat d'Alacant engegaran l'Observatori de la Joventut en col·laboració amb la Regidoria de Joventut i Cooperació de l'Ajuntament d'Elx. Així ho han acordat aquest matí el rector de la Universitat d'Alacant, Ignacio Jiménez Raneda i l'alcalde il·licità, Alejandro Soler, amb la signatura d'un conveni de col·laboració.
La Universitat d'Alacant col·labora amb la Mostra de Teatre Español d'Autors Contemporanis que enguany celebra la seua XVIII edició. La mostra, que es desenvolupa entre el 5 i el 14 de novembre, portarà a Alacant una selecció de les obres més recents i interessants del panorama internacional d'arts escèniques.
El Palau de la Generalitat ha acollit aquest matí l'Acte de lliurament de Premis al Rendiment Acadèmic que atorga la Generalitat Valenciana, un acte en el qual quatre estudiants de la Universitat d'Alacant han sigut premiats per la seua excel·lència acadèmica.
La Facultat de Ciències de la Universitat d'Alacant va a desenvolupar al llarg de les pròximes jornades un programa d'activitats divulgatives, culturals i esportives amb motiu de la festivitat del seu patró, Sant Albert Magne.
Rubí Sanz ha sigut fins al passat dia 1 d'octubre, la directora del Museu Arqueològic Nacional, un càrrec que ocupava des de 2004. Doctora en història i facultativa del Cos de Conservadors de Museus, Sanz inaugura demà dijous, dia 4 de novembre, el programa commemoratiu del V aniversari de la creació de la Seu Universitària de Villena.
La Universitat d'Alacant organitza amb la Universitat Menéndez Pelayo i l'Associació Lliure d'Economia (ALDE), les Jornades d'Alacant sobre Economia Espanyola que, en aquesta edició, celebren la seua 25 Aniversari i abordaran com a tema central “El sector financer davant el nou escenari del segle XXI”.
Un científic de la Universitat d'Alacant ha afegit enguany nous primers premis de fotografia científica a la llarga sèrie de guardons que acumula ja en aquesta activitat. Es tracta de Nicolás Conca, professor de Biologia Cel·lular i director del grup d'investigació de Neurobiología del Sistema Visual, que utilitza la fotografia com a eina en les seues investigacions sobre malalties degenerativas de la retina.
Demà dimecres 3 de novembre, la Universitat d'Alacant inaugura les jornades “La Comunitat Valenciana i Europa en el segle XXI”, organitzades per l'àrea de Ciència Política i de l'Administració de la Facultat de Dret de la UA i dirigides pel professor Josep Sanmartín.
El grup d'Indie-pop espanyol Maga actua demà dimecres, dia 3 de novembre a les 20 hores, en el Paranimf de la Universitat d'Alacant . L'actuació forma part de programació d'arts escèniques del primer quadrimestre.
Actualitat Universitària
Universitat d'Alacant Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n 03690 Sant Vicent del Raspeig Alacant (Spain)
Tel: (+34) 96 590 3400Fax: (+34) 96 590 3464

