La Borsa d'Allotjament i lloguer de pisos de l'Oficina d'Informació a l'Alumne naix amb la finalitat d'arreplegar en un únic punt el màxim d'ofertes d'allotjament, evitant, d'aquesta manera, la dispersió i duplicitat d'informacions en els taulons.
Els interessats a ocupar un habitatge, poden arreplegar un llistat amb les ofertes dels allotjaments vigents classificats per barri, amb indicació de la modalitat (pis en lloguer, per a compartir, habitació en família, etc.) i altres dades que faciliten el contacte: persona de contacte, adreça postal i electrònica, telèfon, nombre de places, preu, etc.
Qualsevol persona que dispose d'algun allotjament, pis moblat per a llogar, habitació en família, o estudiants que cerquen a uns altres per a completar el seu habitatge, poden dirigir-se a l'Oficina d'informació, o bé enviar-nos el formulari "On-line" o manar-nos per e-mail o fax l'Imprès "adjunt", amb les dades emplenades de l'habitatge oferit.
Formulari o Imprès a emplenar per a oferir allotjament, modificar dades, renovar en cas de superar els 2 mesos de publicació o donar de baixa en el cas que el pis ja estiga ocupat:
Oficina d'Informació a l'AlumnatUniversitat d'Alacant Aulari II. Planta baixa.Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n03690 Sant Vicent del RaspeigAlacant (Spain)