Dirigit a pares dels alumnes que es matriculen en primer curs, a fi de conèixer el campus.
Els objectius d'aquestes visites són:
Facilitar el coneixement de la Universitat entre els pares, de manera que coneguen molt millor la institució encarregada de la formació dels seus fills, les seues instal·lacions i serveis.
Aportar canals de comunicació més fluïts i àgils entre les estructures universitàries i els pares d'alumnes.
Incentivar la col·laboració dels pares en la motivació dels nostres alumnes a través d'un millor coneixement de la nostra universitat.
Establir nous nexes d'unió entre la societat i la nostra universitat.
Els pares dels alumnes que es matriculen en el primer curs reben, a l'inici del curs, una carta convidant-los a participar en aquestes visites. Alumnes col·laboradors amb el Gabinet de Protocol són els encarregats de guiar als pares pel campus, després d'un acte de benvinguda.