Saltar apartados

Posters

The following posters will be displayed FRIDAY 15th, from 3.00 pm to 3.30 pm on the second floor of the Conference Center:
# Language teaching
7 María Teresa Cáceres-Lorenzo, Ainhoa Ramón Armas and Patricia Inmaculada Déniz Verona. Estrategias de aprendizaje de sinohablantes en el aprendizaje del español como lengua extranjera: influencia de los factores edad y sexo
113 Gemma Saladrigues Roselló, Montserrat Casanovas Català and M. Àngels Llanes Baró. Design of an observational tool for the analysis of EMI in higher education
300 Ana Gabriela Camargo Mendoza and Maricarmen Martínez Sandoval. Estrategias utilizadas por profesores de lenguas para el manejo de la interacción en clase.
343 Pilar Alderete Diez. Time and Space in language teaching at learning at third level.
376 Juan Ramón Guijarro-Ojeda, Manuel Cardoso-Pulido and Cristina Pérez Valverde. TRAINING EFL PRE-SERVICE TEACHERS TO MANAGE WELLBEING
478 Janderson Martins Dos Santos and Isabel García Parejo. Prácticas docentes y enseñanza del portugués lengua extranjera en contextos de diversidad lingüística: el caso de la Universidad Federal de Pará en Brasil
# Language acquisition
107 Carles Canals-Gozálvez, Pedro Guijarro-Fuentes and Daniel Adrover-Roig. PARA30LA: un serious game multilingüe para aprender palabras
153 Anna Maria Serrano Giménez, Montserrat Casanovas Català and Yolanda Capdevila Tomás. Tecnología y producción escrita: creación de un entorno personal de aprendizaje en Edmodo
40 Mteresa Cáceres-Lorenzo Motivar hacia el objeto de aprendizaje en la competencia comunicativa: análisis de necesidades en Secundaria según la teoría de las inteligencias múltiples
# Language for specific purposes
213 Halina Sierocka. LINGUISTIC NEEDS OF LAW STUDENTS IN THE EYES OF LANGUAGE AND SUBJECT SPECIALISTS
# Sociolinguistics
288 Montserrat Casanovas Català, Paquita Sanvicén Torné, Yolanda Capdevila Tomás, Neus Vila Rubio and Olivia-Dumitrina Nechita. Project CODI: analysis of university students’ digital reading and writing habits
# Discourse Analysis
457 Inmaculada Alvarez de Mon Y Rego and Margarita Millan. Lógica del texto a partir de los conectores

 

FORMAT GUIDELINES

  • Recommended format: 118 cm high and 84 cm wide.
  • The poster must be designed to be presented in a vertical position.
  • Letter /Font size cannot be smaller than 24 pt.
  • There are two files that show possible poster format models as examples. The files are called: poster1  & poster2
  • Both of the poster format models (poster1 poster2) use Microsoft PowerPoint, with the following characteristics: 

Poster dimensions

118 cm x 84 cm

Position

vertical

Font:

Arial

Font size

Title/Heading 80 pt

Author(s) and Affiliation (University/Institution) 54 pt

Sections: 48 pt

Text: 28 pt

 

 

34th AESLA International Conference (AESLA 2016)


Universidad de Alicante
Carretera San Vicente s/n
03690 San Vicente del Raspeig
Alicante (Spain)

Tel: (+34) 96 590 9579

Fax: (+34) 96 590 3800

Twitter: https://twitter.com/aesla_twit

Facebook: https://www.facebook.com/groups/aesla2016/

For further information: informacio@ua.es, and for enquiries on this web server: webmaster@ua.es

Carretera San Vicente del Raspeig s/n - 03690 San Vicente del Raspeig - Alicante - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464