Saltar apartados

La Universitat d'Alacant crea un observatori dels canvis en la comunicació

Alacant, 21 de maig de 2013

Identificar i analitzar els canvis constants que registren les tendències en la comunicació corporativa i publicitària és l'objectiu de l'Observatori Comunicació en canvi (OCEC), creat recentment en la Universitat d'Alacant dins del grup de recerca Comunicació i Públics Específics.

Aquest observatori està integrat per un un equip d'estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant i per professionals d'aquest sector i del màrqueting. El dirigeix la professora del departament de Comunicació i Psicologia Social de la UA Araceli Castelló i pretén ser un fòrum de debat sobre temes relacionats amb aquestes activitats.

L'observatori va celebrar divendres passat el Dia d'Internet i de la Societat de la Informació organitzant la seua primera jornada. Es va desenvolupar sota el lema "Com hem canviat?" per a reflexionar sobre com la digitalització ha influït i modificat les estratègies de màrqueting, comunicació i publicitat i s'hi ha integrat.

 

 

 

Actualitat Universitària


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464