Saltar apartados

Estudiants de la Universitat d'Alacant, en el cim del màrqueting mundial

Mario Montaner, Sergio Aguado i Víctor Ortuño, guanyen l'edició digital del concurs internacional Brandstorm 2014 de L’Oréal

 
Judith Ruiz de Esquide, directora de Recursos Humans de L’Oréal Espanya, envoltada de l'equip d'Adquisició de Talent de L’Oréal Espanya capitanejat per Alessia Diamandidis, i els estudiants de la UA.

Alacant, 13 de juny de 2014

D'entre més de 13.000 participants de les 360 millors universitats de tot el món, Mario Montaner, Sergio Aguado i Víctor Ortuño, estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant, van guanyar anit el premi a la millor campanya digital del joc Brandstorm 2014 de L’Oréal. L'equip de la UA va resultar guanyador al costat d'Indonèsia amb aquest vídeo, i és la primera vegada que un equip espanyol aconsegueix aquest assoliment. Un èxit coronat pel fet que, a més, Espanya s'ha convertit en l'únic país amb dos equips en la final celebrada ahir en la ciutat de París en la qual van participar els 43 equips finalistes.

Els tres estudiants han treballat durant nou mesos en el projecte en línia per a Kieh'ls, una de les marques capdavanteres en el mercat de la cosmètica de luxe, apostant per una nova línia de productes específica per a la cura d'homes amb barba. Un treball que ha vist la recompensa en un joc que, amb 22 anys d'història, ja és una referència internacional per als estudiants de publicitat i màrqueting de tot el món.

L'altre grup d'estudiants espanyol, provinents de Deusto Business School (Campus Bilbao), es van convertir en els guanyadors nacionals, després de treballar en un pla de negoci per a la mateixa marca. Els tres guanyadors internacionals, a més d'Espanya i Indonèsia, van ser Malàisia en el primer lloc, seguida de Pakistan i el Japó, en el segon i tercer, respectivament, que van obtenir com a premi 10.000, 5.000 i 2.500 euros.

Des que es va crear en 1992, més de 70.000 estudiants de 45 països del món han participat en el joc internacional Brandstorm, i s’ha posicionat com una forta eina d'atracció de talent. Cada any, entre 150 i 200 participants són reclutats per a realitzar pràctiques o per a llocs a temps complet dins de la companyia. Alessia Diamandidis, directora d'Adquisició de Talent de L'Oréal Espanya, afirma que “els business games són una de les nostres eines clau de reclutament -per a llocs importants de màrqueting, finances, vendes, comerç electrònic, o digital- i ens permeten estar molt prop del negoci, ja que cada any és una marca del grup la que s'hi involucra en profunditat”. Gràcies al primer lloc digital de la Universitat d'Alacant, també demostra amb major força el gran nivell dels estudiants de màrqueting espanyols.

 

Notícia relacionada

Estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la UA passen a la final del concurs internacional L'Oréal Brandstorm 2014

 
Els estudiants de la UA, Mario Montaner, Sergio Aguado i Víctor Ortuño

Actualitat Universitària


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464