Comunicat de la Universitat d'Alacant per la defunció de Manuel Peláez Castillo

Alacant, 4 de març de 2014

La Universitat d'Alacant vol expressar el seu profund pesar per la recent defunció de Manuel Peláez Castillo, persona lligada molt estretament a la nostra institució durant dècades.

Manuel Peláez va mantenir un vincle molt especial amb la Universitat d'Alacant durant els anys en què va formar part del Consell Social de la UA i com a empresari fidelment compromès amb l'educació, el patrocini i el mecenatge solidari, donant suport de forma constant a activitats i iniciatives d'aquesta índole sorgides en el si de la nostra Universitat.

La Universitat d'Alacant vol fer públic el seu agraïment i admiració per Manuel Peláez, com a persona i com a empresari exemplar. Ens deixa ara una persona que ha sigut un suport i sustentació d'enorme importància per a la nostra institució. En reconeixement a aquests valors i a la seua col·laboració permanent, la UA li va concedir la medalla d'or, la més alta distinció honorífica que atorga la nostra Universitat.

El passat mes de desembre, Manuel Peláez va rebre un molt merescut Premi Maisonnave de la UA en reconeixement a tota una trajectòria marcada pel bon fer empresarial, per la seua faceta solidària i de mecenatge, per la seua impecable responsabilitat social corporativa, pel seu suport permanent a la ciència, a la cultura, a la protecció del medi ambient, a la tecnologia i pels valors socials que ha impulsat fèrriament i decididament des de la seua Fundació Manuel Peláez. Manuel Peláez també ha sigut cap visible d'entitats d'índole social com Projecte Home, l'Associació Valenciana d'Empresaris Solidaris o l'Associació de l'Empresa Familiar d'Alacant.

La Universitat d'Alacant vol fer arribar el seu condol més sentit a la família, amics i afins, però, també, a tota la societat alacantina per la qual tant ha fet Manuel Peláez, una societat que avui perd, sens dubte, un dels empresaris més importants, compromesos i de major prestigi a la Comunitat Valenciana.

Actualitat Universitària

Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig