Saltar apartados

Informe favorable del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant a una liquidació de comptes amb un marge positiu del 35,3 %

La participació en diferents projectes ha permès un 102 % més dels ingressos previstos

 

Alacant, 27 d'abril de 2015

El Consell de Govern de la Universitat d'Alacant ha emès per unanimitat un informe favorable al document de liquidació de comptes anuals relatiu a l'any 2014 que, tal com ha explicat el gerent, Rafael Pla, s'ha modificat tant en la forma com en el contingut per a incorporar-hi una informació més completa i amb més detall. En aquest sentit, la vicerectora de Planificació Econòmica, Mónica Martí ha assegurat que el nou document respon «als criteris de transparència i millora pels quals advoca l'equip de direcció» i que ja van portar el 2012 a un canvi substancial en el document d'elaboració dels pressupostos. La memòria presentada inclou, com a novetat destacable, el procés de regularització de recuperació del deute a què s'està arribant gràcies al conveni subscrit entre la Universitat i el Govern valencià. El rector, Manuel Palomar, ha agraït als serveis econòmics i de gerència l'esforç realitzat per a fer possible aquesta millora en el document que, d'aquesta manera, recull la imatge fidel del patrimoni i de la situació financera de la Universitat».

El gerent ha informat d'una liquidació de comptes «amb un ampli marge positiu del 35,3%», ja que, pel que fa al pressupost previst «s'ha obtingut un 102,4% més d'ingressos», fonamentalment per projectes.

Sobre el balanç de situació, Rafael Pla ha explicat que l'acord a què s’ha arribat amb la Generalitat Valenciana sobre la recuperació del deute històric «ha permès una reducció de l'endeutament de la UA d'una mica més de quaranta-dos milions d'euros». Pla ha recordat que el conveni subscrit el mes de desembre passat redueix de cent quaranta-dos a poc més de noranta-set el deute total recollit en el conveni de 2011, amb el qual es renovava el de 2008.

Amb el vistiplau del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, el document de liquidació rebrà aquesta vesprada l'informe de la Comissió d'Assumptes Econòmics del Consell Social. La tramitació de l'aprovació o no de la liquidació de comptes culmina el pròxim dimecres 29 d'abril en la reunió plenària del Consell Social de la Universitat d'Alacant que tindrà lloc a les 18 hores en la sala de juntes de l'edifici del Rectorat.

 

ConsejGobierno

 

 

 

Reproducir

 

Tall de veu de Rafael Pla sobre els comptes 2014

 

 

Actualitat Universitària


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464