Saltar apartados

Internet és el mitjà que anualment registra un major creixement en termes d'inversió publicitària

La Universitat d’Alacant commemora el Dia Internacional d’Internet, el pròxim dimarts 17 de maig, amb la jornada “Màrqueting (només) per a curiosos”

 InternetUA

Alacant. Divendres, 13 de maig de 2016.

D’acord amb l’“Estudio InfoAdex de inversión publicitaria en España 2016”, Internet és el mitjà que anualment registra un creixement més gran. A més, amb el 85% dels usuaris amb accés diari, el telèfon intel·ligent o smartphone és el principal dispositiu d’accés a la xarxa, segons IAB Spain. Aquestes són només algunes de les dades que mostren com a Internet i els dispositius mòbils han revolucionat tots els sectors i com les empreses han d’apostar per estratègies basades en informació proporcionada a través de dispositius diferents.

Amb l’objectiu de commemorar el Dia Internacional d’Internet i analitzar les noves tendències en màrqueting, comunicació i publicitat digital, la Universitat d’Alacant acull la jornada “Màrqueting (només) per a curiosos” el pròxim dimarts 17 de maig del 2016 des de les 17 hores a la sala d’Actes de l’Edifici Germà Bernàcer.

La trobada, organitzada pels estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques Víctor Giner, Luis Mira, Víctor Martínez i Carlos Gómez, juntament amb l’Observatori Comunicació en Canvi de la UA, tindrà la presència d’experts i professionals relacionats amb màrqueting d’influència, SEO social/local, blogs i videomàrqueting. La jornada està plantejada perquè, de manera amena i divertida, els assistents coneguen l’estat actual del màrqueting digital i entenguen la importància d’integrar el mitjà Internet en les estratègies de comunicació i publicitat.

Dirigida a estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i a tots els interessats en màrqueting digital i en les possibilitats que les plataformes digitals ofereixen a les empreses, l’assistència a la jornada és gratuïta i no requereix d’inscripció prèvia.

Els interessats poden participar a través de l’etiqueta #CuriososUA i seguir la retransmissió en directe en aquest enllaç.

 

Ponents

Isabel Romero. Professional del màrqueting  i Il·lustradora de vocació. Co-fundadora d’Enredando por la Red, agència de màrqueting de continguts i SEO. Col·laboradora de Quondos i ponent en diferents esdeveniments de màrqueting en línia.

Carlos Bravo. Creatiu, pragmàtic, bloguer i emprenedor empedreït. Dóna guerra amb Marketing de Guerrilla Cofundador de Quondos, Iron Blogger i Rànquing Bull.

Hugo Gómez. Una ment creativa amb un cor 2.0. Apassionat de la publicitat, el disseny gràfic, la creativitat i sobretot el Social Media. Creador de La Criatura Creativa, un dels blogs referents en publicitat.

Jorge González del Arco. Professor, speaker, bloguer especialitzat en xarxes socials, blogging i vídeo màrqueting. Li agrada ajudar les persones, les empreses i les organitzacions a usar la web social per a aconseguir els seus objectius. Jorge és enginyer superior de Telecomunicació, i ha treballat en diferents països com Austràlia, Brasil o Costa Rica.

Itziar Tros. Cofundadora de l’Agencia Friday, nascuda en l’era per a ser més social, és projectista de vocació. Té una gran experiència tant nacional com internacional en diferents empreses de Madrid i de Londres. És meitat racional, meitat creativa, combina les dues parts per a traure el millor.

 

Observatori Comunicació en Canvi

L’Observatori Comunicació en Canvi (OCEC) de la Universitat d’Alacant va començar a funcionar al març del 2013 sota la direcció d’Araceli Castelló, professora en el grau en Publicitat i Relacions Públiques i membre del Departament de Comunicació i Psicologia Social. Des d’aleshores, l’OCEC ha organitzat diversos esdeveniments dedicats a diferents temàtiques relacionades amb el màrqueting, la comunicació i la publicitat, com el branded content, la marca personal o l’anunciant, i en el seu blog té més de 350 posts publicats. A més, en el canal de Youtube que té es poden visualitzar entrevistes a professionals del sector i a professors del grau en Publicitat i Relacions Públiques, entre d’altres continguts.

 

 

Actualitat Universitària


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464