Saltar apartados

La Universitat d'Alacant posa en marxa la Càtedra de la Marca Corporativa

La nova Càtedra serà un nucli de reflexió, debat i investigació en el camp de les marques corporatives i de productes i serveis en el marc de la nova economia i els nous principis i valors relacionats

 

CatedraMarca
CatedraMarca2
CatedraMarca3
CatedraMarca4
CatedraMarca5

Alacant. Dimarts, 20 de març de 2018

La Universitat d’Alacant ha posat avui en marxa una nova Càtedra Institucional de la Marca Corporativa, fruit del conveni entre la institució acadèmica i la consultora Llorente & Cuenca. L’acord l’han rubricat aquest mateix dimarts el rector, Manuel Palomar, i Arturo Pinedo, director general per a Espanya i Portugal de la consultora.

La Càtedra de la Marca Corporativa naix amb l’objectiu de crear un nucli de reflexió, debat i investigació en el camp de les marques corporatives i de productes i serveis, principalment en sectors de gran consum, en el marc de la nova economia i els nous principis i valors relacionats –transparència, comunicació, col·laboració, innovació, digitalització i sostenibilitat, entre d’altres–; s’ocupa de desenvolupar un programa formatiu i les tasques de divulgació i investigació que contribuïsquen a millorar la formació i els coneixements en aquesta matèria.

L’acord preveu que Llorente & Cuenca aportarà anualment la quantitat de 50.000 euros en concepte de mecenatge a la Càtedra, quantitat que es destinarà a finançar els programes i les activitats que es desenvolupen en el marc d’aquesta.

El rector ha destacat que “les càtedres institucionals ens permeten incidir en aspectes d’interès a través de l’anàlisi i la reflexió mitjançant el treball d’investigació. En concret, la Càtedra de la Marca Corporativa és una iniciativa que respon a una necessitat en un camp que reclama una anàlisi en profunditat, i fer-ho en col·laboració amb una empresa com Llorente & Cuenca aporta a la Càtedra un major coneixement de la realitat”.

Per la seua part, el director general per a Espanya i Portugal de la consultora, Arturo Pinedo, ha assenyalat que “és un plaer col·laborar amb una universitat com la d’Alacant que ha demostrat estar tan oberta a col·laborar amb el món real, un aspecte fonamental en una societat tan canviant com la nostra”.

Fernando Olivares, professor de Comunicació i Marques Corporatives de la Universitat d’Alacant, ha sigut la persona escollida per a dirigir la Càtedra i ha indicat que “la marca corporativa és un element molt complex i transversal que exigeix un treball en profunditat i interdisciplinari, i això és el que ens proposem fer en la Càtedra de la Marca Corporativa”.

 

 

 

Actualitat Universitària


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464