La Universitat d'Alacant i la Federació Autonòmica d'Associacions Gitanes de la Comunitat Valenciana (FAGA) han subscrit aquest matí un conveni marque que estableix les lleres necessàries per a la realització comuna d'activitats de divulgació, formació i recerca del poble gitano a través de l'Institut Universitari de Desenvolupament i Pau de la UA.
La Universitat d'Alacant s'uneix al congrés internacional 'El cànon del boom', organitzat per la Càtedra Vargas Llosa i Acció Cultural Espanyola (AC/I), que recorda els 50 anys de la ciutat i els gossos, la primera novel·la de Mario Vargas Llosa i una de les obres fonamentals del boom llatinoamericà.
Un any més la Universitat d'Alacant instal·larà un stand, presidit amb el lema És temps d'estudiar a la UA, en la tradicional Fira de Tots Sants de Cocentaina que té el seu origen l'any 1346.
El Consell de Govern de la Universitat d'Alacant ha aprovat aquest matí per unanimitat, la concessió del XI Premi Maisonnave a la Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència d'Alacant "en reconeixement de la seua acreditada trajectòria en defensa dels drets i llibertats de la ciutadania en general, i especialment d'aquelles persones o col·lectius més vulnerats en aquest moment".
Alts percentatges d'abstenció, desencante ens ciutadans i polítics, pèrdua d'autonomia de la política, grups polítics alternatius, resultats electorals esperats i no esperats%u2026 aquests i molts altres aspectes es van tractar ahir en la taula redona "Anàlisi de les eleccions autonòmiques: País Basc i Galícia", organitzada per la Seu Universitària d'Alacant.
La Sala Aifos de la Universitat d'Alacant acollirà fins al 15 de novembre l'exposició Cada cadira, un món, una mostra en la qual l'autor, Albert Pons, exposa una desena d'obres escultòriques que en tots els casos representen cadires.
La Seu Universitària de La Nucia ha presentat una intensa activitat per a aquest inici del curs 2012-2013.
La Facultat de Ciències de la Universitat d'Alacant ha aprovat, per unanimitat, atorgar a l'Ajuntament de La Nucia la Distinció Honorífica Sant Albert Magne 2012 a la Divulgació Científica que es concedeix anualment a les persones, organismes o institucions pel suport a la difusió de la ciència i la cultura científica en l'entorn social de la institució acadèmica.
El Consell de Govern de la Universitat d'Alacant celebra demà dimarts, dia 30 d'octubre la seua reunió ordinària.
La Fundació General de la Universitat d'Alacant i el Col·legi Oficial d'Agents de la Propietat Immobiliària d'Alacant, COAPI, han subscrit aquest matí un conveni marque de cooperació amb l'objectiu de "establir i desenvolupar línies de col·laboració entre aquestes entitats", principalment en matèria de formació i pràctiques per a estudiants.
La Secretària General de la Universitat d'Alacant, Aránzazu Calzada, participa demà, dia 30 d'octubre, en la Jornada-Col·loqui sobre Dones i lideratge que se celebra a les 20 hores en l'Aula de Cultura de la CAM.
El govern mexicà finançarà la Xarxa de Col·laboració promoguda per la Unitat de recerca "Recuperacions del món precolombino i colonial en la literatura hispanoamericana" de la Universitat d'Alacant, en la qual participen també les universitats mexicanes de Guadalajara i Zacatecas.
El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la UA ha programat dues noves estrenes teatrals per a aquesta setmana, amb dues obres que es representaran en el Saló d'Actes del Col·legi Major a les 20:00 hores.
El Centre de Cultura Contemporània de València acull avui, a les 21:00 hores, La Nits dels Octubre en la qual lliuraran els Premis Octubre de narrativa, assaig i poesia, organitzats per l'Editorial 3 i 4 i amb el patrocini de la Universitat d'Alacant, entre altres entitats.
L'Associació Párkinson d'Alacant ha celebrat aquest matí la primera edició dels seus Premis Solidaris amb els quals agraeix a institucions, empreses i organitzacions la col·laboració i el suport prestat al llarg de l'any. En aquesta primera convocatòria s'ha fet lliurament del Premi a la Col·laboració especial a la Universitat d'Alacant, per les seues reiterades mostres de suport i per la celebració en la primavera passada d'una gala solidària per a recaptar fons destinats íntegrament a l'Associació.
La primeres jornades sobre l'obra i figura d'Arcadi Blasco tindran lloc en la Universitat d'Alacant la pròxima primavera, mancant tancar la data definitiva que oscil·la entre finals d'abril o principis de maig de 2013.
Per a aconseguir escriure bons textos literaris és necessari conèixer tècniques i habilitats narratives. Aquest és l'objectiu del curs “El món narratiu: Tècniques d’escriptura’, que impartirà l’escriptora Isabel-Clara Simó en la Seu Universitària d'Alacant els dies 29, 30 i 31 d'octubre.
La Universitat d'Alacant torna a comptar amb una altra edició del Premi Sant Albert Magne de recerca en Química, aquesta vegada en la seua XX convocatòria.
Una representació del Consell Social de la Universitat d’Alacant, entre la que es troba el seu secretari, Luis Ramos, assisteix en Barcelona a les Jornades del Consells Socials de les Universitats Espanyoles.
Dilluns que ve, 5 de novembre, tindrà lloc en la Universitat d'Alacant el primer dels tallers "Emprenent en Ciències de la Salut", dirigit als estudiants en els últims anys de carrera, doctorands i professors, amb l'objectiu que coneguen els passos, detalls i casos d'èxit d'emprenedors que treballen en el sector.
Estudiants de més d'una vintena d'universitats públiques espanyoles es donen cita des d'aquest matí en l'III Congrés Nacional d'Estudiants de Dret que se celebra per primera vegada en la Universitat d'Alacant.
La Universitat d'Alacant (UA) ha acollit avui dijous, 25 de novembre, la presentació del Diagnòstic d'Alacant, un treball que ha liderat l'Ajuntament de la capital en els últims mesos amb el suport tècnic de la consultora Deloitte per a identificar el posicionament competitiu de la ciutat, els seus factors diferenciadors, els actius i les seues fortaleses i debilitats, amb la finalitat d'optimitzar la seua imatge, economia i ocupació.
Amb el teló de fons de les noves tecnologies, s'ha inaugurat aquest matí en la Universitat d'Alacant el XIII Simposi Iberoamericà de Terminologia RITerm 2012, que enguany es dedica a la "Terminologia, traducció i TIC: interacció social i treball col·laboratiu per a la construcció i difusió del coneixement".
El psicoanàlisi no ha mort. Est és l'eix del VII Cicle-col·loqui Cinema, Psicoanàlisi i Cultura. (In)Actualitat de la lògica de l'inconscient, que aquest divendres 26 d'octubre, a les 19.00 hores, arranca en la Seu Universitària d'Alacant.
El Departament de Filologia Catalana, la Facultat de Filosofia i Lletres, el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i el diari El País organitzen el cicle Escriure el País, que comptarà amb la presència de l'escriptor Xavier Aliaga,
Nascuts per a la defensa, sobretot costanera, els búnkers i altres construccions defensives sorgides durant la Guerra Civil van formar durant molts anys, i encara continuen fent-ho parcialment, del paisatge del litoral i altres punts de la província.
Demà divendres, dia 26 d'octubre a les 18:00 hores, el Professor Adriano Di Pietro, Catedràtic de Dret Tributari de la Universitat de Bolonya, impartirà, en el si del Magister Lvcentinvs, la conferència titulada "La tributació del I más D más i en l'ordenament italià: una experiència de Dret comparat a la llum dels principis comunitaris".
El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel el Palomar i el director d'Esports del Comitè Olímpic Español, Ricardo Leiva, han manifestat la seua intenció de signar un conveni marque de col·laboració entre ambdues institucions "per a facilitar la transferència de la investigació en matèria esportiva".
Demà, a les 16.30 hores, Carmen Marimón, directora del Secretariat de Seus de la Universitat d'Alacant, inaugura l'I Congrés nacional "El Paisatge dels Riuraus: Arquitectura, Herència i Reptes" que acull la Seu de Benissa els dies 26, 27 i 28 d'octubre.
La teràpia amb aigua de mar és una tècnica de nutrició cel·lular avalada per més de 100 anys de clínica hospitalària, durant els quals s'han engegat nombrosos estudis que han permès demostrar uns clars efectes beneficiosos per a la salut, a diferents nivells, que podrien estar intervinguts en part per diferents accions sobre el sistema immunològic.
La Universitat d'Alacant, a través de la Unitat d'Educació Multilingüe, crearà un punt d'assessorament als centres docents de la província per a l'aplicació del Decret de Plurilingüisme de la Generalitat Valenciana que és va aprovar el passat mes d'agost i entra en vigor al gener.
Un taller de teatre japonés, la presentació del llibre "haikugrafías" i el concurs d'haikus, un cicle de cinema contemporani japonès, conferències, el taller de jardí Zen i el concert de guitarra de Yoshimi Otani, són algunes de les activitats culturals que es desenvoluparan en el campus, gràcies a la col·laboració establida entre la Fundació Japó, Madrid i la UA.
Conscienciar i denunciar la violència de gènere és labor de tots. Per açò, i amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència de Gènere, la Unitat d'Igualtat de la Universitat d'Alacant convoca el primer concurs de tuits per a sensibilitzar a la comunitat universitària davant aquesta xacra social.
El Govern d'Andorra i la Xarxa Vius d'Universitats han obert una línia de collaboració, a partir de la signatura d'un conveni marc.
Sota el nom de La Rebanada, la llavors recentment creada Associació d'Alumnes d'enginyeria tècnica d'Obres Públiques de la Universitat d'Alacant va llançar la primera revista d'aquest centre, avui Escola Politècnica Superior.
La Universitat d'Alacant i l'INSHS, International Network of Sport and Health Science, han signat un acord específic per a la creació d'una Unitat Mixta d'Investigació Internacional per a l'Anàlisi del Rendiment Esportiu.
La Federació de Scouts d'Espanya, que enguany compleix cent anys, ha guardonat a la Universitat d'Alacant per ser exemple de treball conjunt en àrea comunes, entre elles la que correspon al desenvolupament de joves adolescents,
L'esdeveniment anual més important per a tots els estudiants de Dret d'Espanya se celebra en la Universitat d'Alacant els dies 25, 26 i 27 d'octubre de 2012.
El medico forense i professor de Medicina Legal i Forense de la Universitat del País Basc Francisco Etxeberria Gabilondo és un dels professionals que participen en les XII Jornades sobre Dona, Biologia i Salut que se celebren en la Universitat d'Alacant els dies 25, 26 i 27 d'octubre de 2012.
La Seu Ciutat d'Alacant acull demà, 24 d'octubre a les 20.15 hores, la xarra - col·loqui "Teixidores de sabers i aprenentatges".
Durant el matí d'avui, en l'Ajuntament de Villena, s'ha presentat a Antonio Martínez Puche com a candidat a coordinador acadèmic de la Seu Universitària de Villena.
Neonimias, terminologia especialitzada per a projectes de localització, de traducció judicial d'informes forenses, culturemas, diccionaris especialitzats, terminologia informàtica en llengua catalana, generació de neologismes, són alguns dels temes que van a exposar-se en els vuit panells que acull el XIII Simposi Iberoamericà de Terminologia, RITerm 2012, trobada en el qual s'aprecia la presència de les Tics.
El rector de la Universitat d'Alacant Manuel Palomar, i la presidenta de la Diputació d'Alacant Luisa Pastor, ha signat aquest matí un conveni de col·laboració per a impulsar, a través del Patronat Costa Blanca, el patrimoni cultural de la província mitjançant la creació d'una Ruta de Castells en la zona del Vinalopó.
La col·laboració entre el Centre Ovidi Montllor d'Alcoi i el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la UA, ha donat com a fruit l'exposició "En la Memoria", amb la qual ambdues institucions reten homenatge pòstum al pintor suecano Just Quadrat
En l'actualitat seguim vivint situacions que posen en dubte els drets que la humanitat va consensuar en 1948 en la Declaració Universal dels Drets Humans.
Les millors cançons d'Albert Pla, acompanyat del guitarrista Diego Cortés, seran les protagonistes de l'espectacle "Tenemos un problema", dimecres que ve 24 d'octubre en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.
"Caos en la gestió territorial de la província d'Alacant" és el XXXIII Taller Nacional de la Federació d'Associacions de Joves Geògrafs (FAJG) que s'està celebrant avui divendres 19 d'octubre de 2012 en l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant, i demà dissabte 20 amb una eixida de camp.
El vicerector de Relacions Internacionals de la Universitat d'Alacant, Juan Llopis, va assistir dilluns passat a la inauguració del curse Competències per a la Creació d'empreses, que s'imparteix fins al pròxim dia 20 d'octubre en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant.
El programa europeu Erasmus Mundus s'està convertint cada vegada més en una referència obligada per a tota universitat europea que tinga entre els seus objectius estratègics la cerca de l'excel·lència, i prova d'això és que s'observa una participació major en cada convocatòria tant per part de les universitats europees com de les espanyoles.
La Seu Universitària d'Alacant obri demà, dia 19 d'octubre, la programació del cicle Divendres a la Seu, en què un divendres de cada mes es reviurà el caliu de les seues nits a través d'actuacions musicals, teatrals, poètiques i humorístiques
Carmen Mañas és, des d'aquest matí, la nova directora del Secretariat de Serveis en Xarxa, dependent del vicerectorat de Tecnologies de la Informació.
Nou triomf internacional per al triatleta de la Universitat d'Alacant d'origen serbi Ognjen Stojanovic, que ahir es va alçar amb la medalla de bronze en el Campionat del Món d'Acuatló Elit, disputat a Nova Zelanda.
El grup d'investigació de Ciències de l'Esport de la Universitat d'Alacant ha posat en marxa una nova iniciativa de transferència de coneixement amb la qual ha oferit a tots els clubs esportius de la província d'Alacant el seu model d'anàlisi de rendiment esportiu.
El Màster de Comunicació i Indústries Creatives de la Universitat d'Alacant inicia la seua segona edició amb la participació del prestigiós fotògraf Joan Foncuberta, que impartirà la conferència inaugural "La fotografía como fetiche" el pròxim divendres 19 d'octubre a les 16:00 hores en el MUA.
La Seu Universitària d'Alacant presenta una nova edició del tradicional cicle Món i formes del flamenc: la memòria que ens uneix. Sis conferències flamenques per al professor Bernicola, organitzat per la seua vídua, Josefina Samper, amb la col·laboració de la Fundació Ruralcaja Alacant.
Les jornades "Discurs poètic i llenguatges audiovisuals. Perspectives estètiques i filosòfiques" pretenen dilucidar sobre com la poesia pot reflectir el discurs artístic i, alhora, la forma en què el cinema pot reflectir el discurs poètic.
El turisme gastronòmic o el gaudi d'experiències gastronòmiques com a factor clau de la diferenciació de les destinacions turístiques és l'enfocament que pren en aquesta edició el XVI Fòrum Internacional de Turisme de Benidorm, que se celebra els dies 18 i 19 d'octubre de 2012, en una trobada que té lloc en el Saló d'Actes de l'Ajuntament de Benidorm.
L'alcaldessa de Sant Vicent del Raspeig, Luisa Pastor, i el rector de la Universitat d'Alacant (UA), Manuel Palomar, han signat aquest matí un conveni pel qual ambdues institucions col·laboraran en la selecció dels projectes que opten a ocupar les naus i despatxos del Viver Municipal d'empreses del polígon de Canastell.
La Universitat d'Alacant, integrada en un projecte europeu d'estudis sobre comportament de sitges de gra davant dels moviments sísmics, està determinant una sèrie de paràmetres tècnics que serviran de base perquè la UE revise la normativa actual que els regula.
El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, ha mantingut una reunió de treball amb el president de l'Organització Africana de la Propietat industrial, OAPI, Pauline Edou Edou i una delegació de la mateixa organització, per a tractar la tramitació d'un futur conveni de col·laboració que se signarà pròximament entre les dues institucions.
El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, s'ha reunit aquest matí amb el president de la Cambra de Comerç d'Alacant, José Enrique Garrigós, en una visita institucional de cortesia amb la qual es pretén unir sinergies i plantejar futures col·laboracions entre tots dos organismes.
La UA, l'OAMI i l'Ajuntament d'Alacant celebren aquesta vesprada un acte de recepció dedicat al president de l'Organització Africana de la Propietat Industrial i als delegats de les oficines nacionals i regionals que participen en l'OAMI IP Seminari 2012.
La Universitat d'Alacant en col·laboració amb la Xarxa Alcover porten al campus l'obra teatral "Tot Alló que els postres néts haurien de saber de nosaltres", que es representarà demà dimarts 16 d'octubre en el Saló d'Actes del Col·legi Major de la UA, a les 20:00 hores.
Un total de 35 degans procedents de diferents universitats llatinoamericanes s'han donat cita en la Universitat d'Alacant per a rebre diferents cursos de formació en gestió de qualitat, gestió de la investigació, gestió de recursos humans i planificació estratègica.
La Universitat d'Alacant i la Societat de Prevenció d'Ibermutuamur han signat un conveni marque de col·laboració per a la realització d'activitats de caràcter divulgatiu, formatiu i investigador.
La Universitat arreplega la preocupació que genera en tota la població els incendis forestals i dóna resposta a través de la docència i de la investigació. En aquesta segona línia, el Departament d'Ecologia de la Universitat d'Alacant i el Centre d'Estudis Ambientals del Mediterrani (CEAM) estan desenvolupant el protocol d'avaluació d'impacte dels incendis forestals perquè el Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi ambient treballe amb aquest protocol d'impacte estandarditzat.
Dimarts que ve, 16 d'octubre, a les 19.30 hores, la Seu Ciutat d'Alacant celebrarà la inauguració del curs acadèmic 2012/2013 a càrrec de l'humorista gràfic Antonio Forges de Pablo, més conegut com Forges.
El dramaturg alacantí Juan Luis Mira coordinarà aquest curs l'Aula de Teatre de la Universitat d'Alacant, amb motiu del 25 aniversari de l'engegada d'aquesta iniciativa, convertida en pedrera de joves artistes i intèrprets.
La Universitat Permanent de la Universitat d'Alacant (UPUA) ha inaugurat, durant el dia d'avui, el seu curs acadèmic amb una jornada de portes obertes que ha culminat en la Seu d'Alacant amb un acte oficial presidit per la vicerectora d'Estudis, Formació i Qualitat de la UA, Cecilia Gómez.
L'investigador de la Universitat d'Alacant Héctor Uroz, codirector de les excavacions arqueològiques en el jaciment de Libisosa, en el terme municipal de Lezuza, Albacete, ha presentat en el saló d'actes de la Diputació Provincial el llibre 'Pràctiques Rituals, Iconografia Vascular i Cultura Material en Libisosa'.
En l'onzena edició del ránking sobre educació superior a Espanya que realitza el periòdic El Mundo, la Universitat d'Alacant se situa en els llocs de cap per la qualitat dels seus estudis en Treball Social, Infermeria, Òptica i Optometria i Turisme.
José Manuel Miralles Piqueres, director general de Coordinació del Desenvolupament Estatutari, Aránzazu Calzada González, secretària general de la Universitat d'Alacant, i Nuria Fernández Pérez, organitzadora de la Jornada commemorativa del 30 Aniversari de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana, han participat en la presentació d'aquesta que es desenvolupa al llarg del dia d'avui,
La Seu Ciutat d'Alacant acollirà dimecres que ve 10 d'octubre la inauguració del curs acadèmic de la Universitat Permanent de la UA amb una jornada de portes obertes que s'iniciarà a les 10:30 hores i que es perllongarà fins a última hora de la vesprada.
El Museu de la Universitat d'Alacant inaugura, dimecres que ve 10 d'octubre a les 18:00 hores, l'exposició "Winter Garden. L'exploració de la imaginació micropop en l'art japonés contemporani".
Corria el primer terç del segle I a. JC., fa ara uns 2.100 anys, quan una ciutat ibèrica va patir una destrucció instantània, deixant per a la posteritat i sota el mantell de la terra que ho va ser cobrint, la imatge exacta del moment. Vaixelles, dipòsits votivos, eines,...
L'acte oficial de clausura de la XV edició del Master de Tributació i, alhora, d'obertura de la XVI edició, en la qual també es durà a terme el lliurament de títols als alumnes de la passada edició, se celebra dimecres que ve, dia 10 d'octubre de 2012, a les 12:00 hores, en el Saló d'Actes de l'edifici Germà Bernàcer de la Universitat d'Alacant.
¿Perquè sempre es pega la truita a la paella? Tots ens hem preguntat alguna vegada açò mateix. Alguns, els enginyers químics saben la resposta. Per a donar solució científica a est i altres enigmes de fets de la vida quotidiana participa en l'II Congrés d'Estudiants d'Enginyeria Química de la Universitat d'Alacant Claudi Mans Teixidó, catedràtic d'Enginyeria Química de la Universitat de Barcelona.
La Universitat d'Alacant, juntament amb la Fundació Empresa Universitat d'Alacant (Fundeun), va parlar ahir les principals barreres i casos d'èxit per a donar el salt al mercat internacional, en una jornada dirigida a bioempresas de la província organitzada pel CEEI d'Elx.
El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel el Palomar ha mantingut aquest matí una reunió de treball amb els responsables dels equips decanales de les diferents facultats i l'Escola Politècnica de la UA.
Per a analitzar la situació actual, així com les perspectives de desenvolupament de l'Estatut d'Autonomia, des del punt de vista jurídic, es desenvolupa en la Universitat d'Alacant, dimecres que ve 10 d'octubre de 2012, la Jornada commemorativa del 30 Aniversari de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.
Aquest matí s'han presentat els resultats de la campanya d'excavació arqueològica subaqüàtica duta a terme en el derelicte Bou Ferrer, localitzat enfront de la costa de La Vila Joiosa.
Aquest matí, en roda de premsa, la Seu Universitària d'Alacant ha acollit la presentació de l'III Fòrum Social d'ètica i Espiritualitats, que sota el lemTransformacions socials en el Mediterrani", es desenvoluparà al llarg de 2012 i 2013 en la ciutat d'Alacant.
L’Organització Mundial de la Salut ha designat l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Pau de la Universitat d’Alacant, “Centre col·laborador sobre Inclusió Social i Salut” (WHO Collaborating Centre on Social Inclusion and Health).
La professora del departament de Filologies Integrades, investigadora de l'Institut de Llengües Modernes i exvicerectora d'Extensió Universitària de la Universitat d'Alacant, Josefina Bueno, és des d'aquest matí la nova directora acadèmica de la Seu Universitària d'Alacant.
Gran nit en l'Amfiteatre de l'Aulari II amb el directe de "Fardatxo Groc" i "No Old"
La Seu Universitària de Benissa va acollir ahir, dijous 4 d'octubre, la projecció del documental d'Info TV "Algèria, el meu país", basat en la memòria dels valencians que van emigrar a Orà i Alger.
El Centre d'Estudis sobre la Dona de la UA (CED) ha sigut seleccionat per a participar en un projecte GRUNDTVIG de la Comissió Europea en la modalitat d'associacions d'aprenentatge, amb el projecte denominat «The unlearned lessons».
"Record d'una esperança. La segona república a Alacant (1931-1936)" del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) ja pot visitar-se, i fins al 29 d'octubre, en la Sala Llevant de l'Auditori de la Mediterrània de La Nucia.
La Universitat d'Alacant s'ha dotat d'un Laboratori d'Innovació en Prototips Singulars (LIPS), un taller de l'Escola Politècnica que desenvoluparà projectes de de fabricació digital amb màquines de tall numèric.
La Universitat d'Alacant, a través de l'Institut Universitari d'Investigacions Turístiques i en col·laboració amb el Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca de la Diputació d'Alacant, inicia l'última fase d'un projecte d'investigació orientat a dinamitzar el patrimoni dels castells del Vinalopó
Enllaç YouTube espot UA futbol sala femení.
La Universitat d'Alacant ha presentat aquest matí als seus esportistes federats que representaran a la institució en les competicions regionals i nacionals d'aquesta temporada, amb un multitudinari acte que ha reunit a uns cent cinquanta esportistes, a més d'entrenadors, patrocinadors i personal de comunitat universitària.
La Universitat d'Alacant ha iniciat aquest matí un intens programa d'activitats de benvinguda al campus universitari "dirigit tant als estudiants de nou ingrés com als quals ja porten un temps amb nosaltres", segons ha apuntat la vicerectora d'Estudiants, Nuria Grané en l'acte inaugural.
La Branding Games és una competició amb la qual es pretén descobrir i destacar a joves talents de la creació i gestió de marques. La Universitat d'Alacant és l'únic centre oficial d'estudis superiors que participa en aquesta primera convocatòria nacional que obri avui al públic el període d'inscripció de participants.
Es diu que els traductors són els que millor juguen al trivial, potser a causa del seu ampli bagatge cultural. Per a provar la certesa d'aquesta afirmació, demà dia 2 d'octubre, a partir de les 12.00 hores, tres equips formats per estudiants i professors van a competir en un trivial que se celebra en l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant.
El vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, ha presentat aquest matí en el MUA l'Agenda Cultural de la Universitat d'Alacant (ACUA) prevista per als pròxims mesos d'octubre, novembre i desembre, amb les intervencions del rector, Manuel el Palomar i del vicerector, Carles Cortés.
Actualitat Universitària
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)
Tel: (+34) 96 590 3400
Fax: (+34) 96 590 3464
Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es
Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464