A la Universitat d’Alacant ha tingut lloc aquest matí el solemne acte d’investidura de dos nous doctors honoris causa. Es tracta de la química Irina Beletskaya i el físic, informàtic i expert en llenguatge computació, Edwin R. Hancock.
En les últimes setmanes s’ha obert un gran debat sobre la no-vacunació a menors com a conseqüència del cas de diftèria d’un menor espanyol. Un dels majors experts en immunització d’Espanya i director de la Càtedra Balmis de Vacunologia de la Universitat d’Alacant, José Tuells, aclareix que “les vacunes incloses en el calendari infantil espanyol són recomanades, no obligatòries”.
Els jugadors Pablo Pérez i Santiago Vives, tots dos esportistes del Club Esportiu Universitat d'Alacant, van aconseguir la medalla de bronze en el Campionat d'Espanya Cadet per Seleccions Autonòmiques en la modalitat voleibol de platja, que ha tingut lloc el cap de setmana passat en la platja de Las Delicias (Águilas-Múrcia).
La Orquesta Filarmónica de la Universidad de Alicante, que dirigeix Mihnea Ignat, és la segona que actua en Serenates amb motiu de les jornades SINERGIA, un projecte de la Universitat de València per a la creació d’una xarxa espanyola d’orquestres universitàries.
El programa de residències formatives de creació i recerca en art contemporani PLUS, impulsat per la Universitat d'Alacant i la seua Fundació General, ha seleccionat en la primera convocatòria cinc propostes artístiques d'un total de vint-i-nou projectes per a realitzar un projecte artístic en les instal·lacions del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA).
Dijous pròxim, 2 de juliol, començarà la nova edició del Pati de la Ciència, un projecte de divulgació científica dirigit a xiquets i joves que cada any participen en l'Escola d'Estiu de la Universitat d'Alacant, i també a qualsevol persona interessada i amb curiositat per la ciència.
La Universitat d'Alacant encapçala el primer estudi a escala mundial sobre la malaltia de Parkinson utilitzant retines humanes, un projecte finançat per la Fundació Michael J. Fox.
Científics de la UA i de l'Institut d’Investigació de Salut Banner Sun dels Estats Units han iniciat aquest estudi exhaustiu que té com a objectiu final millorar el diagnòstic i la comprensió del Parkinson.
En l'educació superior, la millora dels resultats d'aprenentatge és un factor determinant i una evidència de qualitat en la formació. La Universitat d'Alacant es comprometia amb aquest objectiu fa ja més d'una dècada, implantant les Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària en la UA...
La Universitat d'Alacant reconeixerà demà com a doctors honoris causa a la química russa Irina Beletskaya i al físic anglés Edwin R. Hancock.
ASISA i la Universitat d’Alacant han signat un conveni específic pel qual l’asseguradora col·laborarà en el desenvolupament del “Curs d’expert en Dret Sanitari”, un títol propi que imparteix el centre universitari.
La Universitat d’Alacant és, des d’aquest matí, una de les poques universitats espanyoles amb una completa i avançada reglamentació d’aturades acadèmiques estudiantils. Així s’ha decidit després de ser aprovat en Consell de Govern, el nou Estatut de l’Estudiant de la UA, del qual forma part.
Els Cursos d’Estiu de la Universitat d’Alacant "Rafael Altamira" començaran dimecres que ve 1 de juliol, amb un Acte Inaugural que tindrà lloc a les 20:30 hores en l’espai central del Parc Arqueològic de l´Alcúdia.
La Fundació Empresa Universitat d’Alacant (Fundeun) ha desvetlat els noms dels emprenedors guanyadors dels XXI Premis Noves Idees Empresarials en una gala que ha tingut lloc al Castell de Santa Bàrbara, que ha comptat amb la participació del rector, Manuel Palomar.
El pròxim dilluns 29 de juny, la historiadora de l'art i escriptora Erika Bornay impartirà la conferència titulada “El glamour de las Femmes de Brasserie y su representación en el arte de los impresionistas”, a la sala Rafael Altamira de la Seu Universitària d'Alacant...
La Seu de la Universitat d’Alacant a Canalejas, acull aquest divendres la presentació en públic de Kinetic Basket Lab, un projecte realitzat per l’empresa Kinetic Performance, creada l’any 2014 al si del Parc Científic d’Alacant.
El Consell de Govern de la Universitat d'Alacant farà el pròxim dilluns, dia 29 de juny, la reunió mensual.
El triatleta de la Universitat d'Alacant Roberto Sánchez Mantecón va aconseguir el cap de setmana passat coronar-se campió d'Espanya Junior de Triatló a Pontevedra.
Experts de diferents universitats europees com l'Erasmus University Rotterdam, la Universitat Pompeu Fabra i la London School of Economics, entre altres, es reuneixen dimarts pròxim, 30 de juny, a la Universitat d'Alacant per a analitzar investigacions recents relacionades amb microeconomia.
El Banc Nacional Romanès acaba de donar a la Universitat d’Alacant el Diccionari de l’Acadèmia Romanesa, l’obra lexicogràfica més important d’aquesta llengua.
Els alumnes del màster en Arqueologia Professional i Gestió del Patrimoni María Ángeles Díaz Tena i Raúl Berenguer González, egressats de la promoció 2011-12, treballen per a l'empresa Oxford Archaeology.
La Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE), associació que agrupa seixanta-sis editorials i serveis de publicacions d'universitats i centres de recerca espanyols, entre els quals el Servei de Publicacions de la Universitat d'Alacant, ha comunicat al Centre Espanyol de Drets Reprogràfics (CEDRO) la renúncia a continuar estant present en els òrgans de representació de l'entitat.
Saber com condueixen les seues carreres i negocis les estrelles de rock i què en poden aprendre professionals i emprenedors són els objectius de Rock and Roll Business, un dels cursos d'estiu més trencadors que ofereix enguany la UA, segons afirma un dels directors, Antonino Martín, juntament amb Paloma Taltavull, tots dos professors del Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada de la UA.
Els resultats de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) de juny 2015 es publiquen avui 19 de juny, a partir de les 14.00 hores, a través del portal de l’alumnat https://appweb.edu.gva.es/paseu/.
El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, acompanyat del vicerector d’Economia i Empresa de la UMH, Fernando Vidal i el president del Consell Social de la UA, Francisco Gómez, han presidit l’acte de clausura de la XII Càtedra de l’Empresa Familiar que fan de manera conjunta les Universitats d’Alacant i d’Elx.
Vehicles convertits en robots autònoms, un catalitzador que redueix els efectes nocius del tabac, una eina que permet trobar i publicar activitats, i una plataforma per a dissenyar, fabricar i publicar idees, han sigut les iniciatives empresarials guardonades aquest matí en l’acte dels Premis IMPULSO.
Amparo Navarro Faure, vicerectora d’Investigació, Desenvolupament i Innovació de la Universitat d’Alacant, ha moderat i inaugurat avui dijous 18 de juny, al costat del vicerector de Campus i Sostenibilitat, Rafael Muñoz Guillena, les Jornades de Prevenció de Riscos Laborals PREVUA2015...
El Premi Juan Andrés, que porta el nom de l'humanista creador de la Literatura Universal i Comparada i concedeix, durant el mes de maig de cada any, el grup de recerca Humanisme-Europa de la Universitat d'Alacant, s'atorga a una reflexió o recerca en el camp de les ciències humanes en raó del relleu i originalitat del seu objecte o el seu mètode.
La Fundació Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes inaugura avui un portal dedicat a Homero Aridjis (Contepec, Michoacán, 1940), un dels intel·lectuals mexicans contemporanis amb una major projecció internacional, àmpliament reconegut i premiat per la seua labor com a poeta, novel·lista, dramaturg, periodista, ambientalista i màxim responsable del PEN Club Internacional entre el 1997 i el 2003.
La Comissió Europea ha fet públics els informes dels projectes europeus relacionats amb l'ensenyament universitari, incloent-hi el programa Tempus IV, el rànquing del qual encapçala la Universitat d'Alacant.
Fundeun ha donat a conèixer els treballs guanyadors del concurs «Conta'ns la teua idea 2015» organitzat amb la col·laboració de La Caixa. Els guanyadors d'aquest certamen són l'equip format per Andrea Lluch Cruz i Jorge Juan Oliva Castillo, autors del treball Kedas. La segona proposta millor qualificada és Helpfit App, de Manuel Serna Igual.
Des de dilluns passat i fins al divendres pròxim 19 de juny, la Universitat d'Alacant celebra la Setmana de l'Esport Preuniversitari en la pista central del pavelló poliesportiu del campus.
En el marc de la celebració de la Setmana de l'Esport Preuniversitari, la Universitat d'Alacant ha posat en marxa aquest matí la Càtedra Pedro Ferrándiz de l'Esport, una iniciativa que naix per a ser nucli de reflexió, debat i recerca en el camp de l'esport.
Tres-cents vint-i-dos estudiants de 4t d’Educació Secundària, pertanyents al col·legi Jesuïtes d’Alacant, han sigut convidats a assistir a l’obra de teatre La guerra de nunca acabar.
El Departament de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial de la Universitat d’Alacant acaba de convocar el “III Concurs de Creació de Videojocs Retro de la Universitat d’Alacant (#CPCRetroDev 2015)”, juntament amb ByteRealms i Cheesetea.
“Establir un nucli de reflexió, debat i investigació en el camp de l’adaptació de la societat a l’era digital” és, en paraules de Manuel Palomar, rector de la Universitat d’Alacant, l’objectiu de la nova Càtedra Santander-UA de Transformació Digital, creada per aquesta universitat i el Banc Santander.
Amb l'objectiu d'estrènyer els vincles entre les dues institucions, el rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, ha mantingut una reunió de treball amb el rector de la Universitat de Cienfuegos, Cuba, Juan B. Cogollos Martínez.
La Universitat d’Alacant lliura aquest dijous, dia 18 de juny de 2015, els Premis IMPULS a iniciatives empresarials innovadores i sostenibles.
Segons la dada recollida pel Ministeri d'Ocupació, per primera vegada des que va començar la crisi econòmica, aquest exercici 2015 arranca amb un repunt en la xifra d'accidents de treball amb baixa en jornada laboral.
El rector de la Universitat d'Alacant i la rectora de l'Institut Politècnic Superior José Antonio Echeverría de Cuba (Cujae), Alicia Roberta Alonso Becerra, han rubricat aquest dilluns un conveni marc de col·laboració entre les dues institucions amb l'objectiu de potenciae els contactes i col·laboracions ja existents.
Convertir el món de la informàtica i les tecnologies de la informació en un projecte de futur per a les dones és l'objectiu de GigabytGirl, un projecte pioner en una universitat espanyola, que s'ha engegat aquest matí a la Universitat d'Alacant.
El rector de la UA, Manuel Palomar, i el president de la Fundació Manuel Peláez, Javier Peláez, han signat aquest matí un acord de col·laboració pel qual la Fundació patrocinarà dos cursos d'estiu Rafael Altamira de la Universitat d'Alacant.
La Universitat d'Alacant inicia avui, dilluns 15 de juny, la fase única de preinscripció de graus per al curs acadèmic 2015-2016. Amb una oferta educativa de 42 títols de grau en tots els camps del saber, la Universitat d'Alacant aposta per uns estudis adaptats a les necessitats del mercat laboral...
Demà, dimarts 16 de juny de 2015, tindrà lloc la signatura protocol·lària del conveni de creació de la Càtedra Pedro Ferrándiz de l'Esport de la Universitat d'Alacant.
Demà, dimarts 16, comença el Congrés del Màster d'Arqueologia Professional i Gestió de Patrimoni de la Universitat d'Alacant. Durant dos dies, 16 i 17 de juny de 2015, els 31 alumnes del Màster d'Arqueologia Professional i Gestió Integral del Patrimoni presentaran les recerques que constitueixen els seus treballs de finalització de màster.
Dos investigadors del Centre Iberoamericà de la Biodiversitat i de l'Estació Biològica-Jardí Botànic de Torretes de la Universitat d'Alacant, Segundo Ríos i Vanessa Martínez, han participat en l'elaboració del Inventario Español de Conocimientos Tradicionales sobre Biodiversidad.
La tercera edició del màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA conclou la setmana vinent amb un cicle de concerts de clausura, a càrrec dels alumnes que aquest any han format part del màster.
El premi Nobel de Literatura Mario Vargas Llosa ha presidit avui a Alacant el Patronat de la Fundació Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes. La reunió ha tingut lloc en la seu de la Universitat en el carrer de Sant Ferran.
L'Àrea d'Instrumentació Científica, pertanyent als Serveis Tècnics d’Investigació (STI) de la Universitat d'Alacant, ha obtingut la Certificació en Qualitat i Medi Ambient per a la realització d'anàlisis físiques i químiques, d'acord amb les normes internacionals ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004, respectivament.
El Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) lliurarà els premis del XV Concurs de Tallers Didàctics demà dissabte 13 de juny, a les 12 hores, en les instal·lacions del MUA.
El III Seminari Modernes d'Època se celebra el dilluns 15 de juny de 2015 en la sala de graus de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant. Investigadors procedents del CSIC i les universitats de Valladolid, Complutense de Madrid, Barcelona, València i Alacant aprofundiran sobre les «Dones silenciades en la modernitat».
La cerimònia d'obertura de la Conferència Internacional de l'Associació Internacional d'Universitats de la Tercera Edat (AIUTA), centrada en «U3A's, Citizenship and Social Cohesion» (‘universitats de la tercera edat, ciutadania i cohesió social’), celebrada aquest matí, ha sigut l'avantsala al programa que avui i demà divendres 12 es desenvolupa a la Universitat d'Alacant.
A pesar que la major part de la radiació nociva que prové del sol és absorbida per l'atmosfera, a la superfície terrestre arriben rajos ultraviolats suficients per a causar cremades de pell i complicacions oculars en estructures com la retina i la còrnia...
El Centre Cultural Les Cigarreres Cultura Contemporània acull, des del passat 5 de juny i fins al pròxim dia 28, una exposició que aplega vuitanta projectes de final de carrera (PFC) de la titulació d'Arquitectura de l'Escola Politècnica (EPS) de la Universitat d'Alacant.
Els serveis són elements clau en l'ordenació del territori a totes les escales. La gran majoria dels serveis han de ser fàcilment accessibles al conjunt de la societat des d'una perspectiva geogràfica, ja que han de proveir o assistir la població que els requereix.
L'acte de lliurament de diplomes i clausura del curs acadèmic de la Universitat Permanent de la Universitat d'Alacant (UPUA) serà presidit per María Cecilia Gómez Lucas, vicerectora d'Estudis, Formació i Qualitat de la UA, a causa de modificacions d'última hora.
Hidraqua, dins del seu compromís de responsabilitat social empresarial i d’acostament a la comunitat, organitza cada mes el seu Comitè de Direcció en organitzacions o institucions representatives de la província.
Després de mesos de treball, els alumnes del màster de Comunicació en Indústries Creatives de la UA (COMINCREA), liderats pel professor de la UA Kiko Mora, celebren demà dijous 11 de juny en el Museu de la Universitat d'Alacant, la I Jornada d'Indústries culturals «Alimenta't de la cultura».
La Universitat d'Alacant, representada pel vicerector de Relacions Internacionals, Juan Llopis, la directora de Secretariat de Projecció Internacional i Cooperació, María Reyes González, i el subdirector de Cooperació, Juan Carlos Ramos, ha lliurat aquest matí a la Creu Roja la quantitat de 6.200 euros...
El II Simposi Mediterrani de Promoció de la Salut, celebrat els passats 3 i 4 de juny a la Universitat de Girona, va reconèixer un treball elaborat a la Universitat d'Alacant sobre la identificació d'espais saludables al campus alacantí amb el primer premi del certamen.
La prestigiosa editorial Harvard University Press acaba de publicar l'últim treball de l'egressat en Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant Humberto Llavador. Una obra que tracta dels efectes negatius sobre el medi ambient produïts per l'activitat econòmica i el seu impacte sobre la desigualtat i la justícia distributiva.
La Seu Ciutat d’Alacant (Ramón y Cajal, 4) acollirà demà dimecres 10 de juny a les 20.15 hores la taula redona «José Miguel Iribas. Per un urbanisme d'idees».
La Seu Universitària Ciutat d'Alacant (carrer de Sant Ferran, 40) organitza demà dimecres 10 de juny una masterclass de flamenc, impartida en anglès, per a facilitar l'assistència d'alumnat internacional de la UA i públic en general. La classe, que tindrà lloc a les 18.00 h, tractarà el tema de les rumbes de la mà de la ballarina alacantina Pilar Andújar.
«No podíem tancar la boca?» pregunta en «A los periodistas» l'article d'opinió del professor Rafael Reig, publicat en Eldiario.es, el passat dia 30 de març de 2015, i que ha servit com a base per al comentari crític de text de l'examen de Castellà: Llengua i Literatura II.
El Paranimf acollirà demà dimecres 10 de juny a les 20 hores l'estrena de l'obra Más que días estupendos, a càrrec de l'Aula de Teatre de la Universitat Permanent de la UA i amb direcció i dramatúrgia d'Iván Jiménez.
La Seu Universitària Ciutat d'Alacant, en l’edifici del carrer de Sant Ferran 40, serà per primera vegada l'escenari cultural del mes de juliol, amb una programació estiuenca carregada de música, teatre i cinema. Totes les sessions tindran lloc a les 21 hores, amb entrada lliure limitada a l’aforament.
Les universitats d'Alacant i de l'Havana han acordat aquest matí impulsar noves vies de col·laboració entre les dues institucions, que mantenen una estreta relació des de fa anys.
Alumnat de Magisteri en Educació Primària de la Universitat d'Alacant innova usant, per primera vegada, codis QR en les classes d'Història de l'Art amb xiquets.
La directora del Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti de la UA, Eva Valero, presentarà demà dimarts 9 de juny, a les 20.15 hores, en la Seu Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal,4), l'escriptor Raúl Jiménez i l'il·lustrador Rodrigo García, que parlaran de la seua última publicació Sin manos y otras proezas de la infancia.
L'escriptor hispanoperuà Mario Vargas Llosa presidirà divendres pròxim, dia 12, el patronat de la Fundació Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, que es reunirà a la seu que la Universitat d'Alacant (UA) té al carrer de Sant Ferran. Amb aquesta trobada comencen els actes de commemoració del quinzè aniversari de la Fundació Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes.
Avui, 8 de juny de 2015, el Dia Mundial dels Oceans, té un sentit especial per al Centre d’Investigació Marina (CIMAR) de la Universitat d'Alacant. En aquest centre actiu es duen a terme activitats destinades a conèixer el medi marí, la seua biodiversitat i el seu entorn...
El documental Neruda, paralelo 38o Sur, dirigit per la periodista de la Universitat d'Alacant María Martín s'ha inclòs en la programació del VII Festival Latinoamericano de Poesía en el Centro, que se celebra a Buenos Aires, Argentina, del 23 al 27 de juny.
El seminari Infotògrafs, coordinat per Consuelo Martínez i Javier Serrano, arriba a la sisena edició organitzat per l'associació Escritores de Luces de la Universitat d'Alacant (ELUA) i la Seu Universitària Ciutat d'Alacant.
La Universitat d'Alacant desenvolupa, des de dimarts pròxim 9 de juny de 2015, la prova d'accés a la universitat (PAU). Un total de 3.417 matriculats afrontaran, durant els dies 9,10 i 11 de juny de 2015, les matèries pròpies de la seua elecció.
El Grup de Ciències Planetàries de la Universitat d'Alacant, patrocinat pel Vicerectorat de Recerca, Desenvolupament i Innovació de la UA, organitza des del dilluns 8 i fins al 10 de juny pròxim la IV Reunió de Ciències Planetàries i Exploració del Sistema Solar.
La Universitat d'Alacant serà l'escenari, el dijous 11 i divendres 12 de juny de 2015, de la Conferència Internacional de l'Associació Internacional d'Universitats de la Tercera Edat (AIUTA), esdeveniment internacional en el qual es reuniran més de divuit països dels cinc continents, comptant amb més de cinquanta especialistes en la formació de majors...
La Universitat d'Alacant ha homenatjat el catedràtic i il·lustre economista alacantí Germà Bernàcer en el cinquanta aniversari de la seua mort amb la concessió del Llorer d'Or, un guardó que va recollir en nom seu, la filla de l'economista de mans del rector de la UA, Manuel Palomar, en un acte a la Seu d'Alacant.
El Grup d’Investigació d’Infermeria Clínica (EC) de la Universitat d'Alacant ha gestionat i acompanyat tres professores de la Facultat de Cures de la Salut i Serveis Socials de la Universitat de Ciències Aplicades de Saimaa (Finlàndia) en la visita institucional que han dut a terme a l'Hospital Universitari de Sant Joan d‘Alacant.
La gran acollida del curs pràctic Arqueologia a Ilici que la Universitat d'Alacant va oferir l’any passat en el marc dels Cursos d'Estiu Rafael Altamira ha portat els organitzadors a llançar-ne una segona edició gràcies a la col·laboració de Caja Murcia.
El jurat dels Premis Noves Idees Empresarials de Fundeun s'ha reunit aquest matí a la Universitat d'Alacant per a decidir quins són els projectes guanyadors de la vint-i-una edició del certamen sobre la base de la seua innovació i de la seua viabilitat. La decisió es farà pública el 26 de juny, durant la gala de lliurament dels premis que se celebrarà al castell de Santa Bàrbara d'Alacant.
El Museu de la Universitat d'Alacant inaugura l'exposició de Mónica Jover, «De l'espai filat», demà dijous 4 de juny de 2015 a les 19.00h, en la sala Sempere del MUA. Oberta al públic fins al pròxim 25 de juliol, la mostra de l'artista es caracteritza per una mescla subtil de pintura i fils.
«Respecte la meua platja i cresc en valors» és el lema de la Campanya d'Educació i Sensibilització Ambiental que duu a terme durant els mesos de maig i juny, amb la col·laboració del Centre d’Investigació Marina (CIMAR) de la Universitat d'Alacant, la Regidoria de Platges de l'Ajuntament de Santa Pola a través de l'Agència de Desenvolupament Local.
Dijous pròxim, 4 de juny, la Facultat d'Educació de la UA serà l'escenari de la Jornada per a l’Ensenyament i l'Ús del Valencià, de 16 a 20.30 hores. La jornada té com a objectiu posar en contacte professors i professores que duen a terme un ensenyament bilingüe o plurilingüe...
La llibertat individual és un pilar bàsic d'una societat democràtica. En aquest sentit, la llibertat de tota persona a decidir el moment i la manera d’acabar la seua vida és també un dret. En aquest marc, el Departament d'Infermeria de la Universitat d'Alacant presenta la jornada «Morir en pau. Un dret del segle xxi» que tindrà lloc dijous pròxim, 4 de juny...
Amb motiu de la commemoració del cinquanta aniversari de la defunció de Germà Bernàcer Tormo, la Universitat d'Alacant celebrarà una jornada d'homenatge que culminarà amb el lliurament, a títol pòstum, del seu Llorer d'Or.
El professor associat de Filologia Anglesa de la Universitat d'Alacant (UA) Ramón Méndez va rebre anit el premi a la Millor Traducció i Adaptació per a Doblatge de Videojocs amb qualificació PEGI per a majors de 16 i de 18 anys, un guardó que atorga l'Associació de Traducció i Adaptació Audiovisual d'Espanya (ATRAE).
La Universitat d'Alacant ha presentat aquest matí en roda de premsa el programa del III Festival de Teatre Clàssic L'Alcúdia-Universitat d'Alacant. El programa inclou quatre representacions a l'aire lliure, en el Jaciment Arqueològic de l'Alcúdia, durant el mes de juliol, tal com ha detallat el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés.
El rector de la Universitat d'Alacant ha rebut als dos equips universitaris de triatló per a felicitar-los pels excel·lents resultats obtinguts durant el curs acadèmic i per a animar-los de cara a la temporada extra universitària en la qual es troben immersos.
Amb l'objectiu de sensibilitzar els més menuts sobre cultures passades, l'estudiant de doctorat de la Universitat d'Alacant Alberto Regagliolo s'ha embarcat en un innovador projecte d'introducció de la llengua llatina com a activitat transversal en centres de primària.
El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, i el president del Club de Futbol U. E. Gimnàstic Sant Vicent C.F, Jesús Carpio, han signat un conveni de col·laboració pel qual acorden la realització d'activitats esportives conjuntes i la promoció del futbol, especialment, entre la comunitat universitària i la joventut en edat escolar.
Actualitat Universitària
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)
Tel: (+34) 96 590 3400
Fax: (+34) 96 590 3464
Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es
Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464