Saltar apartados

Pösteres

Els següents pòsters són els que s'exhibiran el DIVENDRES 15, de 15 a 15.30 en la segunda planta del Palacio:
# Ensenyament de Llengües i disseny curricular
7 María Teresa Cáceres-Lorenzo, Ainhoa Ramón Armas and Patricia Inmaculada Déniz Verona. Estrategias de aprendizaje de sinohablantes en el aprendizaje del español como lengua extranjera: influencia de los factores edad y sexo
113 Gemma Saladrigues Roselló, Montserrat Casanovas Català and M. Àngels Llanes Baró. Design of an observational tool for the analysis of EMI in higher education
300 Ana Gabriela Camargo Mendoza and Maricarmen Martínez Sandoval. Estrategias utilizadas por profesores de lenguas para el manejo de la interacción en clase.
343 Pilar Alderete Diez. Time and Space in language teaching at learning at third level.
376 Juan Ramón Guijarro-Ojeda, Manuel Cardoso-Pulido and Cristina Pérez Valverde. TRAINING EFL PRE-SERVICE TEACHERS TO MANAGE WELLBEING
478 Janderson Martins Dos Santos and Isabel García Parejo. Prácticas docentes y enseñanza del portugués lengua extranjera en contextos de diversidad lingüística: el caso de la Universidad Federal de Pará en Brasil
# Adquisició i aprenentatge.
107 Carles Canals-Gozálvez, Pedro Guijarro-Fuentes and Daniel Adrover-Roig. PARA30LA: un serious game multilingüe para aprender palabras
153 Anna Maria Serrano Giménez, Montserrat Casanovas Català and Yolanda Capdevila Tomás. Tecnología y producción escrita: creación de un entorno personal de aprendizaje en Edmodo
40 Mteresa Cáceres-Lorenzo. Motivar hacia el objeto de aprendizaje en la competencia comunicativa: análisis de necesidades en Secundaria según la teoría de las inteligencias múltiples
# Llengua per a Finalitats Específiques
213 Halina Sierocka. LINGUISTIC NEEDS OF LAW STUDENTS IN THE EYES OF LANGUAGE AND SUBJECT SPECIALISTS
# Sociolingüística
288 Montserrat Casanovas Català, Paquita Sanvicén Torné, Yolanda Capdevila Tomás, Neus Vila Rubio and Olivia-Dumitrina Nechita. Project CODI: analysis of university students’ digital reading and writing habits
# Anàlisi del Discurs
457 Inmaculada Alvarez de Mon Y Rego and Margarita Millan. Lógica del texto a partir de los conectores

DIRECTRIUS PER Al FORMAT

  • Format aconsellat: A0: 118 cm d'altura i 84 cm de longitud.
  • La posició ha de ser vertical.
  • La grandària de la lletra NO ha de ser inferior als 24 pt.
  • Hi ha dos models disponibles que poden ajudar-los en la realització del pòster, i que els proposem com a exemple. Els arxius es denominen poster1 i poster2.
  • Els dos models de pòster proposats (poster1 i poster2) han sigut realitzats en format Microsoft PowerPoint, segons els trets següents:

Dimensions del pòster

118 cm x 84 cm

Posició

vertical

Tipus de lletra:

Arial

Grandària de les lletres

Títol del pòster 80 pt

Autor(és) i Universitat 54 pt

Títol secciones: 48 pt

Caràcters del text: 28 pt

 

34 Congrés Internacional AESLA (AESLA 2016)


Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 9579

Fax: (+34) 96 590 3800

Twitter: https://twitter.com/aesla_twit

Facebook: https://www.facebook.com/groups/aesla2016/

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464