Hawkers empresaris: la revolució del món digital Aula de Ciència i Tecnologia

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo Aula de Ciència i Tecnologia   Aula de Ciència i Tecnologia
Aula de Ciència i Tecnologia

Hawkers empresaris: la revolució del món digital

 

Inscripción gratuïta (punxant l'enllaç adjunt).

 

Data
Dijous 1 de juny de 2017, a les 19:00 h.


Intervenen

ANDRÉS PEDREÑO. Catedràtic d'Universitat Economia Aplicada i exrector de la Universitat d'Alacant.
FRANCISCO PÉREZ. Soci i Director General d'Hawkers.
DAVID MORENO. Cofundador i Director Creatiu d'Hawkers.

Modera

JUAN ANDRÉS MONTOYO. Professor de Llenguatges i Sistemes Informàtics. Director de l'Escola Politècnica Superior de la UA.

Lloc
Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ Ramón y Cajal, 4.


Organitza
Aula de Ciència i Tecnologia de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant.

 

Andrés Pedreño Muñoz és catedràtic d'Economia Aplicada i ha sigut director de l'Institut d'Economia Internacional de la Universitat d'Alacant. Expert en Noves tecnologies, fundador de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes i impulsor com CEO d'Universia (2000-2004). Rector de la Universitat d'Alacant (1993-2000).

Promotor de l'economia i l'emprendimiento digital. Impulsor del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC, així com de l'Observatori per a l'Anàlisi i Desenvolupament Econòmic d'Internet a Espanya(ADEI) ADEI, impulsat entre uns altres per Google a Espanya. Ha deixat constància del seu compromís amb l'emprendiment a través d'una de les startups digitals amb major tràfic web d'Espanya i Amèrica Llatina, IT&IS.

Més informació sobre Andrés Pedreño: Wikipedia.

 

David Moreno, cofundador i director creatiu i Francisco Pérez, soci i director general de Hawkers, una marca que ha instaurat una nova generació d'empreses. El seu joc ha posat en escac a la vella guàrdia del branding i a la comunicació, amb un model de negoci disruptiu basat en la difusió a través de les xarxes socials.

Hawkers és una marca orgànica, viva, que es reinventa contínuament i que pot materialitzar-se en ulleres de sol o en qualsevol altra cosa. Definir-los com a empresa és complicat. Són una amalgama de tecnologia, creativitat i moda. Açò ha desembocat en una revolució cultural que està canviant la manera de consumir i d'entendre la relació entre marca i client.

Hawkers, no es mou pel pur benefici econòmic, són exploradors nats, ments curioses i insaciables de noves experiències. Per als seus fundadors, les marques s'han pres massa seriosament a si mateixes durant molt temps. Pertànyer al Club Hawkers va a ser de tot menys avorrit. 

Més informació sobre Hawkers:Wikipedia