Comunicat sobre el Pla de Continuïtat del CAE Centre de Suport a l'Estudiant (CSE)

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Altres centres
Logo Centre de Suport a l'Estudiant (CSE)   Centre de Suport a l'Estudiant (CSE)
Centre de Suport a l'Estudiant (CSE)

Comunicat sobre el Pla de Continuïtat del CAE

Consulta la informació actualitzada del plan

Benvolgut/da estudiant,

Esperem que tant tu com la teua família us trobeu bé. A la vista de les mesures anunciades per la GVA el 12/3/2020, relatives a la suspensió de l'activitat docent presencial de les Universitats valencianes, la Universitat d'Alacant ha establit una sèrie d'instruccions per a la continuïtat docent no presencial de la UA, que pots trobar en:  https://pdc.ua.es/va/instruccions-per-a-la-continuitat-docent-no-presencial-de-la-ua.html

Des d'aquest moment, el CSE se suma a aquestes mesures per a continuar oferint-te el nostre suport de manera no presencial però efectiu per a donar una resposta adequada a la situació per la qual estem passant.

De quina forma continuem estant prop de tu:

• Establint cites online amb els/les professionals d'aquest servei. En sol·licitar-la se t'informarà per mail la forma de contacte amb el teu tècnic/a.
  • Mantenint actius tots els nostres programes adaptats a la nova situació.
  • Facilitant materials online per a l'afrontament psicològic del confinament i els seus efectes col·laterals. En el nostre BLOG UAYUDA i en el BLOG d'AESPPU dels Serveis Psicològics i Psicopedagògics universitaris trobaràs suport per a tractar temes relacionats amb: Ansietat i depressió, suportar el confinament, afrontar la pèrdua d'un ser estimat, suport als cuidadors
  • Facilitant Mesures d'atenció efectiva a l'estudiantat amb discapacitat i/o NEAE d'acord amb les Resolucions Rectorals emeses per COVID-19 i la virtualitat de la formació i l'avaluació, per als docents implicats
  • Tenint en compte les situacions individuals que us impedisquen l'accés online a determinats programes i establint formes de connexió alternatives.
  • Adaptant les Ajudes d'Emergència del CSE a aquesta situació excepcional de #QuedateEnCasa, fins que es torne a la presencialitat a l'aules, en el següent sentit: se substitueixen els bons de menjador per ajuda econòmica per a alimentació i s'extingeix l'ajuda de transport a la UA. D'altra banda, per a permetre la continuïtat dels teus estudis de forma no presencial, hem llançat unes ajudes d'emergències excepcionals, denominades Ajudes d'Emergència a Estudiants UA Pla de Continuïtat, que pretenen cobrir: l'accés a internet i altres recursos que permeten continuar els teus estudis de manera virtual (com per exemple, ordinadors portàtils). Et recordem que, la filosofia d'aquestes ajudes és intentar arribar a aquelles companyes i aquells companys que, donada la seua situació socioeconòmica, els és impossible adquirir-los. En conseqüència, la naturalesa de qualsevol ajuda econòmiques d'emergència és la mateixa, és a dir, es justifica documentalment la necessitat i la posterior comprovació de l'ús i deguda justificació de l'ajuda.
  • A més, t'informarem d'altres programes que ha posat en marxa la Universitat d'Alacant que et poden ajudar en aquests moments com el Voluntariat d'Emergència Social Col·lectiva del Vicerectorat de Responsabilitat social, Inclusió i Igualtat ( https://web.ua.es/va/voluntariado-ua/voluntariat-amb-tu-ua.html ).

Per a les i els que requireu Ajudes d'Emergència, de qualsevol de les dues tipologies, i agilitar la nostra resposta, és important que seguisques els següents passos:

1. Per a les Ajudes d'Emergència del Pla de Continuïtat:

2. Per a les Ajudes d'Emergència CSE:

• Has de realitzar la sol·licitud entrant en l'aplicació Suport Estudiants dins d'UACloud CV i fent clic en Ajudes Econòmiques d'Emergència.

Per a nosaltres tu continues sent el més important.

Equip del CSE.