Signatura de l'acord de pràctiques per part de l'estudiant Centre d'Ocupació

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo Centre d'Ocupació   Centre d'Ocupació
Centre d'Ocupació

Signatura de l'acord de pràctiques per part de l'estudiant

SIGNATURA DE L'ACORD DE PRÀCTIQUES A TRAVÉS DE LA I-ADMINISTRACIÓ

Una vegada el teu Centre t'indique que ja estan totes les dades necessàries per a la tramitació de l'acord de pràctiques, hauràs d'accedir a UACloud > I-administració i iniciar la signatura electrònica de l'acord (l'o l'estudiant signa en primer lloc; el tutor o la tutora d'empresa signatura en segon lloc; i el tutor o la tutora UA signen en tercer lloc)

Pas 1. Accedeix a i-administració > Tràmits > Documente d'acord de pràctiques

 

Pas 2. Selecciona l'acord de pràctiques que hages de signar.

Si tens assignades més d'una pràctica perquè tens més d'una assignatura de pràctiques, hauràs de repetir el tràmit per al segon acorde una vegada acabes el procés del primer.

Pas 3. Comprova les dades de les teues pràctiques.

Pas 4. Pantalla per a la Signatura electrònica de l'acord de pràctiques.

En aquesta pantalla veuràs les dades que identifiquen el teu expedient de tràmit electrònic. Pots descarregar-te el document si vols consultar-ho abans de la signatura, però tingues en compte que no té cap validesa mentre no estiga signat per les tres parts. Per a continuar amb la teua signatura has de prémer a Signar.

 

Pas 5. Signatura de l'acord

En el requadre que ix a continuació, veuràs que has d'haver rebut en el teu correu electrònic personal la clau per a la signatura. Accedeix al teu compte de correu i quan tingues la clau, copia-la en el requadre corresponent i prem a ACCEPTAR. Ull, la clau caduca en 1 hora.

 

A continuació t'apareix de nou la pantalla amb les dades de l'expedient que has signat i el teu tutor o tutora d'empresa rebrà en el seu correu electrònic l'avís perquè entre en la i-administració a signar el document.

Per a posteriors consultes pots entrar en l'apartat Expedients del menú i anar al detall de cada expedient iniciat, en tràmit o acabat. Tingues en compte que fins que finalitze el tràmit amb la signatura de tots dos tutors, si consultes l'expedient t'eixirà com a Pendent de signatura. Una vegada haja signat l'últim signatari, eixirà com Finalitzat