Saltar apartados

Comunicacions

 

PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS

  • Cada comunicant podrà presentar fins a dues comunicacions sempre que pertanguen a línies temàtiques diferents.
  • Cada comunicació podrà correspondre a un màxim de tres autors.
  • RECORDE :

L'autor o, en el seu cas, els autors, hauran d'INSCRIURE'S una vegada acceptada la comunicació a través d'aquest FORMULARI d'inscripció.

MODALITATS

S'estableixen dues modalitats:

  • PRESENCIAL: tindrà lloc en la Universitat d'Alacant els dies 27, 28 i 29 de maig de 2020.
  • VIRTUAL: es podran presentar en qualsevol de les àrees temàtiques del congrés.Una vegada acceptada la seua comunicació i si opta per la modalitat virtual, puge la presentació a YOUTUBE abans del 13 de maig i facilite'ns l'enllaç a través d'aquest FORMULARI

ES COMUNICA Als CONGRESSISTES QUE, DONADES LES CIRCUMSTÀNCIES, ENS VEIEM EN LA NECESSITAT DE CELEBRAR AQUEST CONGRÉS EN LÍNIA. EN BREU PUBLICAREM MITJANÇANT UNA CIRCULAR LES INDICACIONS NECESSÀRIES PER A PODER PARTICIPAR AMB EFICÀCIA EN EL CONGRÉS. LAMENTEM AQUESTA CIRCUMSTÀNCIA I ESPEREM QUE S'ACONSEGUISQUEN ELS ÍNDEXS D'EFICÀCIA QUE TOTS DESITGEM.

 

CALENDARI

AMPLIACIÓ DEL TERMINI PER A PRESENTACIÓ DE RESUMS: FINS Al 23 D'ABRIL DE 2020.

  • 23 d'abril de 2020: Data límit per a l'enviament de resums.
  • 27 d'abril de 2020: Data límit per a la comunicació de l'acceptació dels treballs enviats
  • 23 d'abril de 2020: Data límit per al primer termini d'inscripcions (quota reduïda)
  • 15 de maig de 2020: Data límit per a l'enviament de les comunicacions completes
  • 20 de maig de 2020: Data límit per al pagament d'inscripcions.
  • 27, 28 i 29 de maig de 2020: Celebració del Congrés
TRIE L'ÀREA TEMÀTICA PER A PRESENTAR LA COMUNICACIÓ
  • Emplene el Formulari de presentació de resums; si és admès realitze la inscripció per a incloure-la en el programa.
  • El Comitè organitzador justificarà recepció de les propostes i comunicarà al primer autor, l'acceptació o correcció d'aquesta.
  • Les propostes seran avaluades pel Comitè Científic que comunicarà al primer autor/a la seua admissió o rectificació abans del 23 d'abril.
  • PLANTILLA RESUM PER A PRESENTAR LA COMUNICACIÓ

 

ÀREA TEMÀTICA 1- Ensenyament i aprenentatge de la lectura. Mètodes i recursos.

 

 

ÀREA TEMÀTICA 2.- Dificultats d'aprenentatge de la lectura. Diagnòstic i intervenció.

 


ÀREA TEMÀTICA 3.- Aprenentatge de la lectura en segones llengües.

 


ÀREA TEMÀTICA 4.- Recursos tecnològics en l'aprenentatge de la lectura.

 


ÀREA TEMÀTICA 5.- Comprensió i competència lectora.

 


 

INDICACIONS SOBRE LES COMUNICACIONS VIRTUALS
  • Les comunicacions s'han de presentar en format vídeo/presentació de diapositives locutada bé amb l'exposició per part de l'autor/a o autors/as, o bé amb una presentació en Power Point i la veu gravada de l'autor/a o autors/as.
  • Les presentacions de diapositives no hauran de tenir més de 30 diapositives i és recomanable no superar els 10MB de grandària de l'arxiu. En cap cas el temps estimat d'exposició ha d'excedir els 10 minuts.
  • Independentment del format de presentació (vídeo o presentació amb àudio), s'ha d'incloure al principi de la mateixa el següent: índex, resum (introducció, objectius, metodologia i conclusions o aportacions) i referències bibliogràfiques (les utilitzades). En tots els supòsits de format, cal incloure en la presentació un correu electrònic i foto de l'autor/a o autors/as.
  • Cada autor/a haurà de pujar la seua presentació a Youtube i emplenar el formulari (pendent d'activar) abans de (es determinarà en breu).
  • Totes les comunicacions virtuals, organitzades per àrees temàtiques, es faran públiques a través de la web durant els dies del congrés i en una llista de reproducció pública del congrés en Youtube, amb l'etiqueta #AECLcongresoUA. Aquestes comunicacions romandran públiques com a fons del Congrés. És recomanable utilitzar una llicència Creative Commons en aquestes.
  • A través de la web del congrés s'habilitarà un fòrum per seccions on es podrà interaccionar amb els/as autors/as de les diferents comunicacions. Cada comunicant haurà de respondre a les possibles intervencions, preguntes, etc. dels qui hagen visibilitzat la seua comunicació. Aquest fòrum es tancarà 72 hores després d'acabat el congrés.

Una vegada acceptada la comunicació puge la presentació a YOUTUBE i facilite'ns l'enllaç a través d'aquest FORMULARI

PUBLICACIÓ

Una vegada acceptada la seua proposta, envie'ns la comunicació completa abans del 15 de maig.

 

PLANTILLA PER A COMUNICACIÓ COMPLETA

 

 

ENVIAMENT DE COMUNICACIÓ COMPLETA

 

  • Perquè siga acceptada aqueixa comunicació és requisit que els comunicants estiguen inscrits en el Congrés
  • Tots els treballs del congrés es publicaran en un llibre amb ISBN.
  • A més, el Comitè organitzador ha previst publicar les comunicacions que es presenten en un monogràfic sobre Lectura i Dificultats lectores per a ser publicat per OCTAEDRE (com sabeu Q1 en el Scholarly Publishers Indicators-CSIC).

 

 


 

 

V Congrés Internacional AECL. Lectura i dificultats lectores


Universitat d'Alacant
Facultat d'Educació
Correu Electònic: congreso.aelec@ua.es
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Facebook: https://www.facebook.com/lecturadificultadeslectoras/

CONTACTE AMB NOSALTRES: congreso.aecl.ua.es

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464