Ajuda per a presentar Reclamacions Centre de Formació Contínua

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo Centre de Formació Contínua   Centre de Formació Contínua
Centre de Formació Contínua

Ajuda per a presentar Reclamacions

 

Passos per a presentar una reclamanción:

Pas 1: Accedeix a l'estat de la teua sol·licitud

Per a això hauràs d'entrar ACÍ, això et portarà a la pantalla que hi ha sota aquestes línies, en la qual hauràs d'introduir el teu DNI/NIE/PASSAPORT i el número de referència del teu solictud.

 

Pas 2: Comprova l'estat de la teua sol·licitud

En entrar apareixeràs en la teua sol·licitud, i si aquesta ha sigut denegada veuràs els motius per les quals s'ha produït la denegació i tindràs a la teua disposició un botó (Procés de reclamació) el qual et permetrà interposar una reclamació o esmenar els possibles defectes en prémer-ho.

 

Pas 3: Presenta la reclamació

Una vegada premes el botó Procés de reclamació apareixerà el següent requadre, en el qual podràs escriure el motiu o la justificació de la teua reclamació. Quan acabes de redactar el text hauràs de prémer el botó Iniciar la Reclamació, podent adjuntar en la pantalla que eixirà a continuació la documentació que necessites de la mateixa forma que quan vas fer la teua preinscripció.

Tingues en compte que, en el cas que presentes més d'una reclamació solament es mantindrà el text introduït en l'última.