Tràmits per a estudiants Centre de Formació Contínua

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Llocs d'interés
Logo Centre de Formació Contínua   Centre de Formació Contínua
Centre de Formació Contínua

Tràmits per a estudiants

Secretaria de Contínua

Títols Propis

Sol·licitud de Certificat Acadèmic  (taxes)

El certificat acadèmic se sol·licita a través de l'eAdministración d'UACloud:

eAdministración >> Certificat Acadèmic

Pots pagar les taxes amb targeta de crèdit en la mateixa aplicació o descarregar el rebut i pagar-lo en un banc.

Una vegada abonada la taxa s'obté de manera immediata el certificat signat digitalment, aquesta signatura és vàlida amb caràcter general.

Títols cursats abans de 2012/13:

En aquest cas el títol no apareixerà en eAdministración, per la qual cosa hauràs de descarregar la sol·licitud general  Español - Valencià - English i remetre-la una vegada emplenada i signada a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tràmit (pagament de taxes, etc.).

Sol·licitud del Títol  (taxes)

La sol·licitud del títol es realitza a través de l'eAdministración d'UACloud:

eAdministración >> Sol·licitud del Títol Propi

Pots pagar les taxes amb targeta de crèdit en la mateixa aplicació o descarregar el rebut i pagar-lo en un banc.

Una vegada abonada la taxa s'obté de manera immediata un diploma signat digitalment, aquesta signatura és vàlida amb caràcter general.

Títols cursats abans de 2012/13:

En aquest cas el títol no apareixerà en eAdministración, per la qual cosa hauràs de descarregar la sol·licitud de diploma de títols propis  Español - Valencià - English  i remetre-la una vegada emplenada i signada a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite (pagament de taxes, etc.).

Sol·licitud de Duplicat del Títol (taxes)

En cas que hages extraviat el títol podràs sol·licitar un duplicat d'aquest.

Aquest tràmit no es gestiona des de la Secretaria del Contínua, hauràs de sol·licitar-lo en el Negociat de Títols, tens  tota la informació en aquesta pàgina.

Sol·licitud de Factura ↓

Quan una empresa es fa càrrec del pagament de les taxes de matrícula dels estudis de títols propis (Màster, Especialista i/o Expert/a) pot sol·licitar la factura emplenant el següent formulari:  Español - Valencià - English.

Addicionalment, si és la primera vegada que l'empresa sol·licita una factura a la universitat necessitarà emplenar l'imprès de recollida de dades de tercers i presentar la deguda documentació, més informació en:

Tots els documents hauran de ser remesos a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite.

Sol·licitud de Modificació o Anul·lació de Matrícula ↓

Si desitges modificar o anul·lar la teua matrícula d'un títol propis, hauràs d'emplenar la següent sol·licitud:  Español - Valencià - English.

Una vegada emplenada i signada hauràs de remetre-la a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite.

IMPORTANT: L'anul·lació de matrícula no implica la devolució de taxes.

La devolució de taxes no es gestiona des de la Secretaria del Contínua, hauràs de sol·licitar-la, si així ho desitges, a la Unitat d'Accés una vegada realitzada l'anul·lació de matrícula: tota la informació ací.

Reconeixement de Crèdits ↓

Per a sol·licitar el reconeixement de crèdits en un títol propi (Màster, Especialista o Expert/a) per haver cursat anteriorment un altre títol propi afí hauràs d'emplenar la següent  sol·licitud.

Una vegada emplenada i signada hauràs de remetre-la a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite.

Sol·licitud General ↓

Empra la següent sol·licitud general per a realitzar qualsevol altre tràmit que no estiga reflectit en els punts anteriors.

Una vegada emplenada i signada hauràs de remetre-la a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite.

Cursos d'Especialització i Activitats

Sol·licitud de Certificat Acadèmic  (taxes)

El certificat acadèmic se sol·licita a través de l'eAdministración d'UACloud:

eAdministración >> Certificats de cursos d'especialització

Una vegada dins tria l'opció "Certificat".

Pots pagar les taxes amb targeta de crèdit en la mateixa aplicació o descarregar el rebut i pagar-lo en un banc.

Una vegada abonada la taxa s'obté de manera immediata un certificat signat digitalment, aquesta signatura és vàlida amb caràcter general.

NOTA: pot sol·licitar-se un certificat únic (un pagament només) per a diversos cursos.

Cursos anteriors al 2014/15:

En aquest cas el curs no apareixerà en eAdministración, per la qual cosa hauràs de descarregar la sol·licitud general  Español - Valencià - English  i remetre-la una vegada emplenada i signada a la Secretaria de Contínua mitjançant  aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tràmit (pagament de taxes, etc.).

Sol·licitud del Títol/Diploma  (taxes)

La sol·licitud del diploma es realitza a través de l'eAdministración d'UACloud:

eAdministración >> Certificats de cursos d'especialització

Una vegada dins tria l'opció "Diploma".

Pots pagar les taxes amb targeta de crèdit en la mateixa aplicació o descarregar el rebut i pagar-lo en un banc.

Una vegada abonada la taxa s'obté de manera immediata un diploma signat digitalment, aquesta signatura és vàlida amb caràcter general.

Cursos anteriors al 2014/15:

En aquest cas el curs no apareixerà en eAdministración, per la qual cosa hauràs de descarregar la sol·licitud general  Español - Valencià - English  i remetre-la una vegada emplenada i signada a la Secretaria de Contínua mitjançant  aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite (pagament de taxes, etc.).

Sol·licitud de Factura ↓

Quan una empresa es fa càrrec del pagament de les taxes de matrícula d'un Curs d'Especialització pot sol·licitar la factura, hauràs de posar-te en contacte amb la Secretaria Específica del curs, allí t'indicaran com obtenir la factura.

La informació sobre la Secretaria Específica del curs la pots trobar localitzant el curs en el Catàleg de Cursos.

Sol·licitud de Modificació o Anul·lació de Matrícula ↓

Si desitges modificar o anul·lar la teua matrícula d'un curs o activitat acadèmica, hauràs d'emplenar la següent sol·licitud:  Español - Valencià - English.

Una vegada emplenada i signada hauràs de remetre-la a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite.

IMPORTANT: L'anul·lació de matrícula no implica la devolució de taxes.

La devolució de taxes no es gestiona des de la Secretaria del Contínua, hauràs de sol·licitar-la, si així ho desitges, a la Unitat d'Accés una vegada realitzada l'anul·lació de matrícula: tota la informació ací.

Reconeixement de Crèdits ↓

Si desitges sol·licitar el reconeixement de crèdits de grau per haver realitzat un o diversos cursos i/o activitats acadèmiques hauràs de posar-te en contacte amb la secretaria de la teua facultat o escola.

Sol·licitud General ↓

Empra la següent sol·licitud general per a realitzar qualsevol altre tràmit que no estiga reflectit en els punts anteriors.

Una vegada emplenada i signada hauràs de remetre-la a la Secretaria de Contínua mitjançant aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu per a finalitzar el tramite.

 

Encara tens dubtes?

Per a resoldre dubtes sobre un Títol o Curs específic, has de posar-te en contacte amb la seua secretaria específica, pots localitzar les dades la secretaria específica en el Catàleg de Títols Propis o en el Catàleg de Cursos.

Per a qualsevol altra consulta relacionada amb els tràmits pots posar-te en contacte amb la Secretaria de Contínua usant un dels dos formularis següents: