Saltar apartados

Altres edicions ICE

 

 Investigación y prácticas universitarias

Fabrizio Manuel Sirignano, José Gómez Galán, Eloy López Meneses (Eds.)

120 pp.

Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2018
ISBN: 978-84-09-05015-4

Descàrrega en format PDF

Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://hdl.handle.net/10045/82467

 

 

La constitución irreformable. Una historia italiana

Chiara Antonia d'Alesandro

89 pp. Ed.

Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2018
ISBN: 978-84-09-01811-6

Dèscarrega en format PDF

Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/75391

 

 

Investigación en Docencia Universitaria

Investigación en docencia universitaria. Diseñando el futuro a partir de la innovación educativa.

Roig Vila, R. (Ed.)

Universitat d'Alacant. 2017
Institut de Ciències de l'Educació.

ISBN 978-84-9921-935-6

1033 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2017

Publicació en la web d'OCTAEDRO

Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/71081 

 

 

 
¿Como podemos fomentar la participación en nuestras clases universitarias?
Serie Monografías

Morell Moll, T.
95 pp. Ed. Marfil: Alcoi. 2009
Vicerectorat de Planificació Estratègica i Qualitat
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2009
ISBN: 978-84-268-1449-4

RUA. http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/13072

Descripció
Aquesta monografia arreplega experiències en les aules que poden servir de guia per a professors en actiu i en formació i contribuir a la millora de l'aprenentatge dels alumnes.

 

Glosario EEES
Terminología relativa al Espacio Europeo de Educación Superior
M. A. Martínez Ruiz i N. Sauleda Parés
Ed. Marfil: Alcoii 2007
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20353

Descripció
Aquest glossari referit als conceptes més significatius de l'Espai Europeu d'Educació Superior té com a finalitat oferir una eina útil per a tots aquells actius participants en el compromís de la transformació educativa en l'espai universitari. La implicació de la comunitat universitària en el procés de reestructuració curricular i acadèmica requereix una aproximació al model i a les perspectives conceptuals que fonamenten el nou context. Esperem en la mesura del possible, contribuir a una reflexiva reubicació d'estudiants, professorat i personal d'administració i serveis en un espai universitari més obert i més col·laboratiu, en sintonia amb una societat europea amb major identitat i més diafanidad en les seues vores i fronteres.

 

 

 

Análisis de las estrategias de adaptación de la oferta educativa de la Universidad de Alicante al Espacio Europeo de Educación Superior
Directores: Francisco Michavila Pitarch i Francisco Pérez García
216 pp., Ed. Marfil: Alcoi, 2007
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20337

Descripció
El Consell d'Adreça de la Universitat d'Alacant considera prioritari desenvolupar un conjunt d'accions que milloren les estratègies d'adaptació de la nostra oferta educativa a l'Espai Europeu d'Educació Superior
A aquest efecte la nostra universitat va encarregar a l'Institut Valencià d'Investigació Econòmiques (IVIE) i a la Càtedra UNESCO de Gestió i Política Universitària de la Universitat Politècnica de Madrid el disseny i adreça d'un procés de reflexió destinat a "L'anàlisi de les estratègies d'adaptació de l'oferta educativa de la Universitat d'Alacant a l'Espai Europeu d'Educació Superior". Amb aquest estudi s'ha proposat analitzar temes rellevants com el paper de les universidaes en el desenvolupament de la societat del conomicento, l'entorn socioeconòmic de la UA, la situació particular de la UA en aspectes tals com la demanda i oferta dels seus títols, els perfils dels titulats que sol·licita el mercat de treball, la inserció laboral dels mateixos i els requeriments de formació continuada i de postgrau.

 

Elaboración, análisis e interpretación de encuestas. cuestionarios y escalas de opinión
A. Alaminos Chica i J.L. Castejón
Serie Docència Universitària - EEES
Ed. Marfil: Alcoi, 2006
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20331

Descripció
La millora de la qualitat de la Universitat i la Convergència Europea en l'EEES, porten a la necessitat d'investigar de forma contínua la pròpia pràctica educativa, una de les fases de la qual és recaptar l'opinió dels estudiants sobre múltiples aspectes de la docència.
Aquesta monografia té com a objectiu general presentar els aspectes bàsics del disseny, elaboració, aplicació, anàlisi i interpretació de qüestionaris i escales d'opinió en el marc general  de la  investigació social i educativa.

 

 

 

El Portafolio Discente
M. Rico vercher, C. Rico Pérez
Serie Docència Universitària- EEES
Ed. Marfil: Alcoi, 2004
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20350

Descripció
Monografia que presenta una alternativa per a l'aprenentatge autònom dels estudiants universitaris (portafolio digital), que és una significativa font informativa per als professors.

   

 

 

Institut de Ciències de l'Educació


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3520-21

Fax: (+34) 96 590 3684

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464