Preparar a los maestros para educar integralmente a los estudiantes. Un estudio comparativo internacional
Fernando M. Reimers i Connie K. Chung (Eds.)
Edició: Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Alacant
"Publicat per un acord amb Harvard Education Publishing Group. Títol del llibre original: "Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study", edited by Fernando M. Reimers and Connie K. Chung, published por Harvard Education Press, i imprès per Harvard Education Publishing Group. Copyright © 2018, President and Fellows of Harvard College."
Descàrrega gratuïta: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/109420
Preparar a los maestros para educar integralmente a los estudiantes és una traducció a l'espanyol del llibre Preparing teachers to educate whole students editat per Harvard Education Press, Cambridge (Massachusetts).
Es tracta d'un estudi on s'exposen diversos programes de formació del professorat dels següents països: Xile, Xina, Colòmbia, Índia, Mèxic, Singapur i Estats Units.
Al llarg del llibre s'exposa amb detall com en aquests programes s'han desenvolupat les capacitats dels mestres, líders escolars i altres membres de la comunitat escolar amb l'objecte de recolzar als estudiants en el desenvolupament de les seues capacitats cognitives, interpersonals i intrapersonales i educar-los, així, de manera holística.
Sobre els editors:
El Prof. Dr. Fernando Reimers és Director del Programa de Política Educativa Internacional en la Harvard Graduate School of Education, Universitat d'Harvard. També dirigeix la Global Education Innovation Initiative, un esforç internacional per a avançar en la millora de l'educació pública cap a una major rellevància per a ajudar als estudiants a adquirir les habilitats cognitives i socioemocionales essencials per a prosperar en el segle XXI.
La Profa Dra. Connie K. Chung està treballant en el Projecte Educació 2030, investigant formes en què l'aprenentatge pot millorar el benestar individual i social, incloses les actituds i valors d'ensenyament.Ha sigut directora associada de la Global Education Innovation Initiative en la Harvard Graduate School of Educationde la Universitat d'Harvard.
La docencia en la Enseñanza Superior. Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas
Roig-Vila, R. (Ed.)
Edicions Octaedro
ISBN: 978-84-18348-11-2
1420 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2020
Publicació en la web d' OCTAEDRO
Accés i descàrrega des de RUA: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/110076
Investigación e innovación en la Enseñanza Superior. Nuevos contextos, nuevas ideas
Roig-Vila, R. (Ed.)
Edicions Octaedro
ISBN: 978-84-17667-23-8
1311 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2019
Publicació en la web d'OCTAEDRO
Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/98731
El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
Roig-Vila, R. (Ed.)
Edicions Octaedro
ISBN: 978-84-17219-25-3
1256 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2018
Publicació en la web d'OCTAEDRO
Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/84990
Claves y retos en torno a nuevos contextos educativos
Roig-Vila, R. (Coord.), Antolí J. y Díez, R. (Eds.)
Ediciones Atenea, Madrid 2020
ISBN: 978-84-15194-60-6
XIII JORNADES D’EDUCACIÓ MATEMÀTICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA. INNOVACIÓ I TECNOLOGIA EN EDUCACIÓ MATEMÀTICA
328 pp.
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2019
ISBN: 978-84-09-14773-1
Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/98673
Investigación y prácticas universitarias
Fabrizio Manuel Sirignano, José Gómez Galán, Eloy López Meneses (Eds.)
120 pp.
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2018
ISBN: 978-84-09-05015-4
Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://hdl.handle.net/10045/82467
La constitución irreformable. Una historia italiana
Chiara Antonia d'Alesandro
89 pp. Ed.
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2018
ISBN: 978-84-09-01811-6
Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/75391
Investigación en docencia universitaria. Diseñando el futuro a partir de la innovación educativa.
Roig-Vila, R. (Ed.)
Edicions Octaedro
ISBN 978-84-9921-935-6
1033 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2017
Publicació en la web d'OCTAEDRO
Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/71081
¿Como podemos fomentar la participación en nuestras clases universitarias?
Serie Monografías
Morell Moll, T.
95 pp. Ed. Marfil: Alcoi. 2009
Vicerectorat de Planificació Estratègica i Qualitat
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2009
ISBN: 978-84-268-1449-4
RUA. http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/13072
Descripció
Aquesta monografia arreplega experiències en les aules que poden servir de guia per a professors en actiu i en formació i contribuir a la millora de l'aprenentatge dels alumnes.
Glosario EEES
Terminología relativa al Espacio Europeo de Educación Superior
M. A. Martínez Ruiz i N. Sauleda Parés
Ed. Marfil: Alcoii 2007
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20353
Descripció
Aquest glossari referit als conceptes més significatius de l'Espai Europeu d'Educació Superior té com a finalitat oferir una eina útil per a tots aquells actius participants en el compromís de la transformació educativa en l'espai universitari. La implicació de la comunitat universitària en el procés de reestructuració curricular i acadèmica requereix una aproximació al model i a les perspectives conceptuals que fonamenten el nou context. Esperem en la mesura del possible, contribuir a una reflexiva reubicació d'estudiants, professorat i personal d'administració i serveis en un espai universitari més obert i més col·laboratiu, en sintonia amb una societat europea amb major identitat i més diafanidad en les seues vores i fronteres.
Análisis de las estrategias de adaptación de la oferta educativa de la Universidad de Alicante al Espacio Europeo de Educación Superior
Directores: Francisco Michavila Pitarch i Francisco Pérez García
216 pp., Ed. Marfil: Alcoi, 2007
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20337
Descripció
El Consell d'Adreça de la Universitat d'Alacant considera prioritari desenvolupar un conjunt d'accions que milloren les estratègies d'adaptació de la nostra oferta educativa a l'Espai Europeu d'Educació Superior
A aquest efecte la nostra universitat va encarregar a l'Institut Valencià d'Investigació Econòmiques (IVIE) i a la Càtedra UNESCO de Gestió i Política Universitària de la Universitat Politècnica de Madrid el disseny i adreça d'un procés de reflexió destinat a "L'anàlisi de les estratègies d'adaptació de l'oferta educativa de la Universitat d'Alacant a l'Espai Europeu d'Educació Superior". Amb aquest estudi s'ha proposat analitzar temes rellevants com el paper de les universidaes en el desenvolupament de la societat del conomicento, l'entorn socioeconòmic de la UA, la situació particular de la UA en aspectes tals com la demanda i oferta dels seus títols, els perfils dels titulats que sol·licita el mercat de treball, la inserció laboral dels mateixos i els requeriments de formació continuada i de postgrau.
Elaboración, análisis e interpretación de encuestas. cuestionarios y escalas de opinión
A. Alaminos Chica i J.L. Castejón
Serie Docència Universitària - EEES
Ed. Marfil: Alcoi, 2006
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20331
Descripció
La millora de la qualitat de la Universitat i la Convergència Europea en l'EEES, porten a la necessitat d'investigar de forma contínua la pròpia pràctica educativa, una de les fases de la qual és recaptar l'opinió dels estudiants sobre múltiples aspectes de la docència.
Aquesta monografia té com a objectiu general presentar els aspectes bàsics del disseny, elaboració, aplicació, anàlisi i interpretació de qüestionaris i escales d'opinió en el marc general de la investigació social i educativa.
El Portafolio Discente
M. Rico vercher, C. Rico Pérez
Serie Docència Universitària- EEES
Ed. Marfil: Alcoi, 2004
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20350
Descripció
Monografia que presenta una alternativa per a l'aprenentatge autònom dels estudiants universitaris (portafolio digital), que és una significativa font informativa per als professors.
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)
Tel: (+34) 96 590 3520-3521
Fax: (+34) 96 590 3684
Facebook: https://web.ua.es/es/repositorio/imagenes/logos/facebook_medi.png
Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es
Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464