EDICIONS EDUCACIÓ

Preparar a los maestros para educar integralmente a los estudiantes. Un estudio comparativo internacional

Fernando M. Reimers y Connie K. Chung (Eds.)

Edició: Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Alacant

"Publicat per un acord amb Harvard Education Publishing Group. Títol del llibre original: "Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study", edited by Fernando M. Reimers and Connie K. Chung, published por Harvard Education Press, i imprès per Harvard Education Publishing Group. Copyright © 2018, President and Fellows of Harvard College."

Descarga gratuita: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/109420

Preparar a los maestros para educar integralmente a los estudiantes és una traducció a l'espanyol del llibre Preparing teachers to educate whole students editat per Harvard Education Press, Cambridge (Massachusetts).

Es tracta d'un estudi on s'exposen diversos programes de formació del professorat dels següents països: Xile, Xina, Colòmbia, Índia, Mèxic, Singapur i Estats Units.

Al llarg del llibre s'exposa amb detall com en aquests programes s'han desenvolupat les capacitats dels mestres, líders escolars i altres membres de la comunitat escolar amb l'objecte de recolzar als estudiants en el desenvolupament de les seues capacitats cognitives, interpersonals i intrapersonales i educar-los, així, de manera holística.

Sobre els editors:

El Prof. Dr. Fernando Reimers és Director del Programa de Política Educativa Internacional en la Harvard Graduate School of Education, Universitat d'Harvard. També dirigeix la Global Education Innovation Initiative, un esforç internacional per a avançar en la millora de l'educació pública cap a una major rellevància per a ajudar als estudiants a adquirir les habilitats cognitives i socioemocionales essencials per a prosperar en el segle XXI.

La Profa Dra. Connie K. Chung està treballant en el Projecte Educació 2030, investigant formes en què l'aprenentatge pot millorar el benestar individual i social, incloses les actituds i valors d'ensenyament.Ha sigut directora associada de la Global Education Innovation Initiative en la Harvard Graduate School of Educationde la Universitat d'Harvard.

La docencia en la Enseñanza Superior. Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas

Roig-Vila, R. (Ed.)

Edicions Octaedro

ISBN: 978-84-18348-11-2

1420 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2020

Publicació en el web d'OCTAEDRO

Accés i descàrrega des de RUA: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/110076

Investigación e innovación en la Enseñanza Superior. Nuevos contextos, nuevas ideas

Roig-Vila, R. (Ed.)

Edicions Octaedro

ISBN: 978-84-17667-23-8

1311 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2019

Publicació en la web d'OCTAEDRO

Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/98731

El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior

Roig-Vila, R. (Ed.)

Edicions Octaedro

ISBN: 978-84-17219-25-3

1256 pp. Ediciones OCTAEDRO S.L. Barcelona 2018

Publicación en la web de OCTAEDRO

Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/84990

Claves y retos en torno a nuevos contextos educativos

Roig-Vila, R. (Coord.), Antolí J. y Díez, R. (Eds.)

Ediciones Atenea, Madrid 2020

ISBN: 978-84-15194-60-6   

 

XIII JORNADES D’EDUCACIÓ MATEMÀTICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA. INNOVACIÓ I TECNOLOGIA EN EDUCACIÓ MATEMÀTICA

328 pp.

Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2019

ISBN: 978-84-09-14773-1

Descàrrega en format PDF

Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/98673

Investigación y prácticas universitarias

Fabrizio Manuel Sirignano, José Gómez Galán, Eloy López Meneses (Eds.)

120 pp.

Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2018
ISBN: 978-84-09-05015-4

Descàrrega en format PDF

Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://hdl.handle.net/10045/82467

La constitución irreformable. Una historia italiana

Chiara Antonia d'Alesandro

89 pp.

Instituto de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2018
ISBN: 978-84-09-01811-6

Dèscarrega en format PDF

Accés i descàrrega des del Repositori Institucional de la Universitat d'Alacant (RUA): http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/75391

Investigación en docencia universitaria. Diseñando el futuro a partir de la innovación educativa.

Roig-Vila, R. (Ed.)

Edicions Octaedro

ISBN 978-84-9921-935-6

1033 pp. Edicions OCTAEDRO S.L. Barcelona 2017

Publicació en el web d'OCTAEDRO

Accés i descàrrega des de RUA: http://hdl.handle.net/10045/71081

 

¿Cómo podemos fomentar la participación en nuestras clases universitarias?
Serie Monografías

Morell Moll, T.

95 pp. Ed. Marfil: Alcoi. 2009

Vicerectorat de Planificació Estratègica i Qualitat
Institut de Ciències de l'Educació
Universitat d'Alacant. 2009

ISBN: 978-84-268-1449-4

RUA. http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/13072

Glosario EEES
Terminología relativa al Espacio Europeo de Educación Superior

M. A. Martínez Ruiz y N. Sauleda Parés

Ed. Marfil: Alcoi 2007

RUA: http://hdl.handle.net/10045/20353

Análisis de las estrategias de adaptación de la oferta educativa de la Universidad de Alicante al Espacio Europeo de Educación Superior

Francisco Michavila Pitarch y Francisco Pérez García

216 pp., Ed. Marfil: Alcoi, 2007

RUA: http://hdl.handle.net/10045/20337

Elaboración, análisis e interpretación de encuestas. Cuestionarios y escalas de opinión

A. Alaminos Chica y J.L. Castejón

Serie Docencia Universitaria - EEES

Ed. Marfil: Alcoi, 2006

RUA: http://hdl.handle.net/10045/20331

El Portafolio Discente

M. Rico vercher, C. Rico Pérez

Serie Docencia Universitaria- EEES

Ed. Marfil: Alcoy, 2004
RUA: http://hdl.handle.net/10045/20350