Mapa del lloc
- Inici
- L'ICE EN XIFRES
- ENLLAÇOS INTERESSANTS
- SECRETARIA: Sol·licitud de reconeixement d'hores
- Galeria
- SECRETARIA: Conveni de col·laboració per a l'accés als fons bibliogràfics de la UA
- SECRETARIA: Horari d'atenció al públic
- Localització
- Localització
- Memòries de l'ICE
- Normativa
- SECRETARIA: Normes generals per a la inscripció a cursos
- SECRETARIA: Sol·licitud de certificats
- SECRETARIA: Equip humà
- Activitats Preventives Riscos Psicosocials ICE
- Xarxes ICE
- CONVOCATÒRIA 20/21
- CONVOCATÒRIA 20/21
- ASSESSORAMENT
- ASSESSORAMENT
- SOL·LICITUDS
- SOL·LICITUDS
- Edicions Xarxes
- Estructura
- Estructura
- XARXES
- Xarxes-Innovaestic
- Acció Tutorial
- EL PROGRAMA D'ACCIÓ TUTORIAL (PAT-UA): RECURSOS PER A LA SEUA ADAPTACIÓ A lA NO PRESENCIALITAT
- CONVOCATÒRIA
- CONVOCATÒRIA
- JORNADES PAT
- JORNADES PAT
- JORNADES PAT
- LES TIC COM A SUPORT A LA NOSTRA ACCIÓ TUTORIAL
- TALLER DEL PAT 3: GESTIÓ EFICAÇ DEL TEMPS
- COACHING APLICAT A LA UA
- COM GESTIONAR LA COMUNICACIÓ I L'EFECTIVITAT EN LES SESSIONS TUTORADES DEL PAT?
- L'ACCIÓ TUTORIAL EN LA UNIVERSITAT: ESTRATÈGIES I RECURSOS
- LES TIC COM A SUPORT A LA NOSTRA ACCIÓ TUTORIAL
- LES "7 E" DEL BENESTAR EMOCIONAL
- PRINCIPIS PSICOLÒGICS DE PERSUASIÓ I TÀCTIQUES D'INFLUÈNCIA; BIAIXOS I HEURÍSTICA EN LA PRESA DE DECISIONS
- TALLER DEL PAT 3: GESTIÓ EFICAÇ DEL TEMPS
- TALLERS FORMATIUS PER A l'ALUMNAT TUTOR
- COM APRENDRE EL PROCÉS D'ACCIÓ TUTORIAL
- GESTIÓ EFICAÇ DEL TEMPS I ESTRÈS
- GESTIÓ EFICAÇ DEL TEMPS I ESTRÈS
- LES ADAPTACIONS CURRICULARS EN EL CONTEXT UNIVERSITARI. SIGNIFICAT I PROPOSTES
- PROPOSTA D'ACTUACIONS EN L'ORIENTACIÓ I TUTORIA DES DEL PAT
- SEMINARI TALLER FORMACIÓ PAT-UA. DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES EMOCIONALS DES DEL PROCÉS D'INTERVENCIÓ TUTORIAL
- SEMINARI TALLER FORMACIÓ PAT-UA. DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES EMOCIONALS DES DEL PROCÉS D'INTERVENCIÓ TUTORIAL
- ACCIONS PER A UN PAT DIFERENT O COM AFRONTAR LA COMUNICACIÓ TUTORIA/ALUMNAT EN UNA ACCIÓ TUTORIAL EFICIENT
- APLICACIÓ PROGRAMES DE MOBILITAT D'UACLOUD CV
- PRESENTAR EN PÚBLIC AMB EFICÀCIA: CLASSE I TFG
- Material II Jornada del PAT
- Material I Jornada PAT
- III Jornada PAT. Materials
- IV JORNADA DE TREBALL SOBRE L'ACCIÓ TUTORIAL UNIVERSITÀRIA
- IV Jornada PAT. Materials
- Xarrades 17-18
- Guia Programa d'Acció Tutorial
- Guia Programa d'Acció Tutorial
- Guia Programa d'Acció Tutorial
- III JORNADA DE TREBALL SOBRE L'ACCIÓ TUTORIAL UNIVERSITÀRIA
- II Jornada PAT 2011
- I Jornada PAT
- Participants 20-21
- Participants 20-21
- V JORNADA DE TREBALL SOBRE L'ACCIÓ TUTORIAL UNIVERSITÀRIA
- Formació
- ALTRES ACCIONS FORMATIVES
- PLA DE MILLORA DE L'ACTIVITAT DOCENT (DOCENTIA-UA)
- PLA DE FORMACIÓ DEL PROFESSORAT EN COMPETÈNCIES DIGITALS
- Annex III
- OFERTA FORMATIVA ICE 2021
- PRESENTACIÓ
- Formació Contínua
- PLA DE TREBALL
- COL·LABORA
- Cursos
- CAPTURA DE VÍDEO PER A LA DOCÈNCIA AMB OBS STUDIO (NIVELL BÀSIC)
- ENGLISH MEDIUM INSTRUCTION (EMI): REFLECTIONS, AWARENESS AND PRACTICE (RAP)
- INTRODUCCIÓ A L'ANÀLISI DE DADES ORIENTAT A DOCÈNCIA I INVESTIGACIÓ: ENFOCAMENT DESCRIPTIU I PREDICTIU
- L'AVALUACIÓ EN LÍNIA EN LA DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA
- APRENDRE COOPERANT EN ELS ENTORNS VIRTUALS: EINES I TÈCNIQUES D'APRENENTATGE ENTRE IGUALS
- FONAMENTS D'ENREGISTRAMENT I EDICIÓ DE VÍDEOS PER A LA DOCÈNCIA I INVESTIGACIÓ
- INTRODUCCIÓ A l'ANÀLISI DE DADES AMB ATLAS.ti
- CURS PER A CONÈIXER COM ES POT APLICAR LA NOVA AULA VIRTUAL DE LA UA EN CLASSE
- LATEX EN EL CONTEXT DOCENT
- PROPOSTES D'INNOVACIÓ EDUCATIVA AL VOLTANT DE LES METODOLOGIES ACTIVES EN LA DOCÈNCIA
- ACREDITACIONS. TÀCTIQUES, TÈCNIQUES I ESTRATÈGIES PER A SOL·LICITAR-LES
- EDUCACIÓ PER Al DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE I CONSCIENCIACIÓ SOCIOAMBIENTAL A l'AULA
- CREACIÓ D'ACTIVITATS EN LÍNIA GAMIFICADES AMB GOOGLE SPREADSHEETS
- PROPOSTES DE COOPERACIÓ I APRENENTATGE EN ENTORNS XARXA
- FONAMENTS DE FOTOGRAFIA DIGITAL PER A LA DOCÈNCIA I LA INVESTIGACIÓ
- MOODLE UA: DE LA A A LA Z
- ÚS DE GOOGLE MEET I ADOBE CONNECT PER A PROVES ORALS I PRESENTACIONS
- EA COACH: APODERAMENT D'ADULTS A TRAVÉS DEL COACHING EDUCATIU
- DESCOBREIX GOOGLE I LES SEUES EINES COL·LABORATIVES: CONSELLS I TRUCS IMPRESCINDIBLES PER A LA DOCÈNCIA ACTUAL
- TÈCNIQUES D'ORATÒRIA I APRENENTATGE PER A DOCÈNCIA EN LÍNIA
- L'AVALUACIÓ FORMATIVA DELS APRENENTATGES UNIVERSITARIS MITJANÇANT RÚBRIQUES DIGITALS
- GESTIÓ DE TALLERS COL·LABORATIUS EN MOODLE (AVALUACIÓ ENTRE PARELLS)
- CREANT MATERIALS DIGITALS ACCESSIBLES I INCLUSIUS
- TRAM DE TRANSFERÈNCIA. TÈCNICA, TÀCTICA I ESTRATÈGIA PER A SOL·LICITAR-LO 2ªEd
- PHASE 3 PROF-TEACHING: OBSERVATION AND PRACTICE
- OFERTA FORMATIVA ANYS ANTERIORS
- EL PORTAFOLIO I LA SEUA IMPORTÀNCIA EN L'AVALUACIÓ FORMATIVA: APLICACIONS, AVANTATGES I DESAVANTATGES DEL SEU ÚS
- LA GAMIFICACIÓ EN L'ENSENYAMENT UNIVERSITARI
- INCLUSIÓ DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE EN LA DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA
- PROCÉS D'INVESTIGACIÓ: MÈTODES, DISSENYS I TÈCNIQUES ESTADÍSTIQUES D'ANÀLISIS DE DADES
- DE LA GUIA DOCENT A LA PRÀCTICA A L'AULA UNIVERSITÀRIA
- CAPTURA DE VÍDEO PER A LA DOCÈNCIA EN LINIA AMB OBS STUDIO (NIVELL AVANÇAT)
- Edicions ICE
- Consultes
- Carta de Serveis
- PENSEM-ONLINE
- XIX JORNADES XARXES-INNOVAESTIC
- Guia docent
- SOL·LICITUD DE CITA PRÈVIA