Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
Els MICROTALLERS ICE són una nova iniciativa de formació que s'enquadra en el Programa Institucional Innovació, Investigació, Internacionalització i Col·laboració en Educació (I3CE) de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat d'Alacant, el qual abasta tots els programes, subprogrames i projectes dirigits des de l'ICE durant el període 2016-2020.
Aquesta iniciativa de formació està dirigida al Personal Docent i Investigador de la Universitat d'Alacant, i s'organitza a través de tallers de breu durada relacionats amb temes d'interès en l'àmbit de la docència universitària.
Aquests microtallers han de conjugar-se amb la resta d'accions desenvolupades a través del Programa de Formació Docent de l'ICE que, en conjunt, pretén oferir una oferta formativa diversa, oberta i flexible.
Al llarg de cada curs es convocaran, per tant, diverses edicions de tallers de manera que el professorat puga matricular-se en tants tallers com considere segons el cronograma establit.
Impartit per: José Ramón Calvo Ferrer i José Ramón Belda Medina
Descripció: El present taller pretén mostrar les diferents possibilitats que ofereixen els videojocs en els processos d'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres. Així, s'ofereix una visió introductòria d'aquestes tecnologies i es duu a terme un recorregut a través de diferents videojocs i estratègies lúdiques que fomenten i possibiliten al jugador la millora de destreses lingüístiques de manera autònoma i ubiqua.
Impartit per: José Ramón Calvo Ferrer i José Ramón Belda Medina
Descripció: El present taller pretén mostrar les diferents possibilitats que ofereixen les aplicacions mòbils i multiplataforma en els processos d'ensenyament-aprenentatge de l'ensenyament en línia, basats principalment en la realització de diferents tipus d'exercicis en directe i la ludificació de manera virtual. Així, s'ofereix una visió introductòria de les aplicacions mòbils més actuals com a eines d'ensenyament-aprenentatge per a la dinamització de l'aula virtual i s'ofereix un entorn de pràctica amb les mateixes per al desenvolupament de continguts i control del progrés de l'alumnat.
EDICIONS ANTERIORS: