Abordando los problemas de accesibilidad en la Educación Superior y la FP PENSEMONLINE

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres centres
Logo PENSEMONLINE   PENSEMONLINE
PENSEMONLINE

Abordando los problemas de accesibilidad en la Educación Superior y la FP

Descripció del curs: Segons l'Estratègia Europea sobre Discapacitat 2010-2020, és molt menys probable que les persones amb discapacitat participen en l'Educació Superior i troben treball que les persones no discapacitades. És fonamental, doncs, eliminar les barreres i poder aconseguir els objectius socials i econòmics de la Unió Europea. Amb aquest propòsit s'ha dissenyat aquest curs, el qual pretén orientar al professor/formador sobre com afavorir l'accés i incidir en l'èxit acadèmic de l'alumnat amb discapacitat sensorial. L'objectiu, per tant, és oferir-li una panoràmica sobre els aspectes vinculats a l'atenció d'aquests alumnes en el context universitari i no universitari (especialment cicles formatius), i que puga incloure'ls de forma senzilla en la seua tasca docent.
Equip docent:

Rosabel Roig Vila (Coordinadora)

Departament Didàctica General i Didàctiques Específiques

Universidad de Alicante

Modalitat MOOC
Durada 40 hores amb itineraris, 9 setmanes
Estat Obert
Dates Curs permanentment obert
Observacions Aquest curs està dirigit especialment a educadors (i futurs educadors) que volen formar-se sobre el que és l'educació inclusiva, no solament en Educació Superior, sinó en qualsevol nivell educatiu.

 

Curs creat a partir de la convocatòria PENSEM-ONLINE