Entrenamiento en competencia emocional para el progreso profesional en Educación Superior: empoderamiento y equidad de género ante los retos del siglo XXI PENSEMONLINE

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres centres
Logo PENSEMONLINE   PENSEMONLINE
PENSEMONLINE

Entrenamiento en competencia emocional para el progreso profesional en Educación Superior: empoderamiento y equidad de género ante los retos del siglo XXI

Descripció del curs: El desenvolupament de competències en l'Educació Superior a través de la formació en Intel·ligència Emocional, i d'una manera transversal i integrada en el currículum universitari i vehiculizada per les noves tecnologies de la informació i de la comunicació, és un excel·lent estímul per al reeixit acompliment docent futur, un facilitador del rendiment acadèmic i un encoratjador del desenvolupament socioemocional. Per tant, la inclusió de programes que permeten desenvolupar aquestes competències des de l'entorn universitari és un repte i una inversió en valor afegit. La formació i qualificació professional dels estudiants de la Universitat d'Alacant respecte a aquestes noves exigències és una necessitat eminent, que permet oferir una resposta especialitzada i competent que facilite una projecció personal i professional amb capacitat d'entrega, seguretat i enriquiment. En aquesta línia, el present MOOC permet l'aplicació de la Intel·ligència Emocional per a l'apoderament i el desenvolupament personal i professional.
Equip docent:

Raquel Gilar Corbí (Coordinadora)

Departament Psicologia Evolutiva i Didàctica

Universitat d'Alacant

 

EQUIP DOCENT:

  • Raquel Gilar Corbí
  •  Teresa Pozo Rico

Departament Psicologia Evolutiva i Didàctica

Universitat d'Alacant


 

Modalitat MOOC
Durada 40 hores / 7 setmanes
Estat Obert
Dates

Preinscripció i presentació del curs: del 30 de juliol al 30 de setembre de 2018.

Inici del Primer tema: 1 d'ocubre. Data de finalització el 18 de novembre de 2018.

Observacions  

 

Curs creat a partir de la convocatòria PENSEM-ONLINE