La competencia emocional para el progreso profesional en Educación Superior, empoderamiento y equidad de género ante los retos del siglo XXI: un enfoque transcultural PENSEMONLINE

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres centres
Logo PENSEMONLINE   PENSEMONLINE
PENSEMONLINE

La competencia emocional para el progreso profesional en Educación Superior, empoderamiento y equidad de género ante los retos del siglo XXI: un enfoque transcultural

Descripció del curs: Descripció del curs: els objectius d'aquest curs són, en primer lloc, abordar la formació amb una perspectiva transcultural en els següents camps: experiència de fluïdesa, intel·ligències múltiples i talents, fortaleses personals, creativitat, comprensió i gestió d'emocions, cerca de l'excel·lència i, finalment, apoderament i establiment de sinergies positives en entorns d'alt rendiment. En segon lloc, facilitar la prospecció personal i professional i l'apoderament de l'alumnat universitari, a través del desenvolupament de competències en Educació Superior, vehiculizado a través d'una formació e-learning i amb un enfocament transcultural. I finalment evidenciar el desenvolupament efectiu i optimitzat de les següents competències de caràcter socioemocional: expressió, ús i regulació de l'emoció; atenció, claredat i reparació emocional; Intel·ligència Emocional intrapersonal i interpersonal, manege estrés, adaptabilitat i humor; comprensió i maneig de les emocions; així com percepció emocional, facilitació emocional, comprensió emocional i maneig emocional.
 
Equip docent:

Teresa Pozo Rico (Coordinadora)

Departament Psicologia Evolutiva i Didàctica

Universitat d'Alacant

 

EQUIP DOCENT:

  • Raquel Gilar Corbí, Universitat d'Alacant
  • Dorina Surugiu. Ion Creanga Pedagogical State University (Moldova)
  • Mª Luisa Sánchez Almagro, Directora del CEPA Villaverde
Modalitat MOOC
Durada  40 hores, 7 setmanes
Estat  Obert
Dates  De l'1 d'abril al 15 de maig de 2019
Observacions No hi ha un certificat amb reconeixement oficial per part de la Universitat d'Alacant quan es finalitza un MOOC o NOOC

 

Curs creat a partir de la convocatòria PENSEM-ONLINE