Desarrollo de la accesibilidad cognitiva al lenguaje escrito en alumnado con discapacidad intelectual mediante el método de lectura fácil PENSEMONLINE

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres centres
Logo PENSEMONLINE   PENSEMONLINE
PENSEMONLINE

Desarrollo de la accesibilidad cognitiva al lenguaje escrito en alumnado con discapacidad intelectual mediante el método de lectura fácil

Descripció del curs: L'alumnat amb discapacitat intel·lectual presenta dificultats d'accessibilitat cognitiva al llenguatge escrit. El mètode de lectura fàcil és un procediment de simplificació dels textos i el seu format amb la finalitat d'afavorir la comprensió d'aquests. En aquest curs aprendrem què és la lectura fàcil i com procedir per a convertir un text normal a un accessible cognitivament, en lectura fàcil. 
Equip docent:

Marcos Gómez Puerta (Coordinador)

Departament Psicologia Evolutiva i Didàctica

Universitat d'Alacant

Modalitat NOOC
Durada 18 hores, 3 setmanes
Estat Obert
Dates Del 30 de juny al 15 de setembre de2019
Observacions No hi ha un certificat amb reconeixement oficial per part de la Universitat d'Alacant quan es finalitza un MOOC o NOOC

 

Curs creat a partir de la convocatòria PENSEM-ONLINE