Estrategias para la simplificación de textos en alumnado con discapacidad auditiva PENSEMONLINE

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres centres
Logo PENSEMONLINE   PENSEMONLINE
PENSEMONLINE

Estrategias para la simplificación de textos en alumnado con discapacidad auditiva

Descripció del curs: L'alumnat amb discapacitat auditiva pot presentar dificultats en la comprensió del llenguatge escrit. Per a respondre a aquesta necessitat, es disposa de diverses estratègies per a fer més senzills i accessibles els textos. En aquest curs aprendrem quines són aquestes estratègies i com aplicar-les per a aconseguir que un text normal siga més accessible per a un alumne/a amb discapacitat auditiva.
Equip docent:

Marcos Gómez Puerta (Coordinador)

Departament Psicologia Evolutiva i Didàctica

Universitat d'Alacant
Modalitat NOOC
Durada 18 hores, 3 setmanes
Estat Obert
Dates Del 30 de juny al 15 de setembre de 2019
Observacions No hi ha un certificat amb reconeixement oficial per part de la Universitat d'Alacant quan es finalitza un MOOC o NOOC

 

Curs creat a partir de la convocatòria PENSEM-ONLINE