FAQ XV Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017 I Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC-INNOVAESTIC 2017

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo XV Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017<br />I Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC-INNOVAESTIC 2017   XV Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017
I Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC-INNOVAESTIC 2017
XV Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017 I Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC-INNOVAESTIC 2017

FAQ

Tot seguit es fa una relació de les preguntes més freqüents sobre XARXES-INNOVAESTIC 2017:

 

0. ¿Com puc comunicar alguna incidència durant la celebració de XARXES-INNOVAESTIC?

Pot fer-ho dirigint-se a la taula de credencials o escrivint en aquest formulari. Quan finalitze l'esdeveniment, ens posarem en contacte amb Vè.

 

1. Tots els autors d’una comunicació o pòster s’han d’inscriure?

Sí, tots hauran d'estar inscrits. Per tant, en cas d'autoria múltiple d'una comunicació o pòster, hauran de formalitzar la matrícula tots les autores o els autors i abonar la quantia corresponent segons cada cas.

 

2. Es pot enviar la proposta inicial i, en cas de ser acceptada, inscriure’s posteriorment a les Jornades, o cal estar inscrit per a poder presentar la proposta inicial?

Es pot enviar la proposta inicial i, en cas de ser acceptada, inscriure’s posteriorment, però almenys un dels coautors haurà d’estar inscrit com a màxim el dia 10 d'abril.

 

3. Després d’enviar la proposta inicial de comunicació o pòster, quan es rebria la comunicació sobre l’acceptació o no d’aquesta?

Vegeu les dates clau.

 

4. Puc tenir accés wifi a Internet durant les jornades?:

Si, la Universitat d’Alacant pertany a la iniciativa Eduroam i permet l’accés a la seua xarxa sense fil a les usuàries o usuaris de qualsevol organització afiliada a la iniciativa Eduroam, d’acord amb la política d’Eduroam, i les Normes d’ús acceptable i seguretat de la xarxa de dades de la Universitat d’Alacant.

Més informació: enllaç

En cas de no pertànyer a una entitat vinculada a Eduroam i voler connexió a Internet, ha d'escriure un email a redes-innovaestic@ua.es abans del dia 24 de maig de 2017.