Procés XVII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2019 III Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2019

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo XVII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2019<br />III Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2019   XVII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2019
III Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2019
XVII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2019 III Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2019

Procés

Tot seguit es detalla el procés que cal seguir per a remetre contribucions a XARXES-INNOVAESTIC 2019 (tant comunicacions orals com pòsters).

És important tenir en compte LES DATES CLAU per a cada acció, ja que no és prorrogable cap termini. T'aconsellem que visites el web on apareixen aqueixes DATES CLAU.

 

 

1. Enviament de propostes:

Vegeu amb detall l'apartat de REQUISTS on s'explica com ha de ser la proposta a enviar, la plantilla a utilitzar i quines característiques ha de tenir en conjunt la proposta, ja que, en cas de no complir amb els requisits indicats, serà rebutjada directament. 

Per a l'enviament de propostes (resum ampliat) ha d'utilitzar-se i completar-se el formulari següent:

FORMULARI TANCAT (TERMINI FINALITZAT)

 

2. Acceptació de propostes:

El Comité Científic avaluarà les propostes i el Comité Organitzador notificarà per correu electrònic els treballs acceptats. Qualsevol altra comunicació necessària es realitzarà per telèfon o per correu electrònic a través de l'autora o l’autor de contacte.

Si no es remet el treball complet, únicament caldrà presentar presencialment la proposta acceptada com a comunicació oral o pòster. S'obtindrà el certificat corresponent de comunicació/pòster. També s'inclourà al Llibre d'Actes el resum ampliat remés. 

 

 

3. Inscripció:

En aquest web s'indica el procés per a la inscripció del participant (matrícula), que és obligatòria per a totes les autores o tots els autors que presenten comunicació oral o pòster:

ANAR A LA WEB D'INSCRIPCIÓ

 

 

4. Enviament de textos complets:

No és obligatori l'enviament del treball complet. 

En cas que les autores o els autors desitgen publicar el seu treball complet a partir de la proposta acceptada (pòster o comunicació oral), aquests remetran el text amb la plantilla corresponent. 

Vegeu amb detall l'apartat de REQUISTS on s'explica com ha de ser el text complet a enviar, la plantilla a utilitzar (segons on es vulga publicar, ja que hi haurà dues opcions de publicació: una publicació de l'ICE i una de l'Editorial Octaedro) i quines característiques ha de tenir en conjunt el text complet. En cas de no complir amb els requisits indicats, serà rebutjat directament. 

Els enviaments s'han de fer usant la plataforma EasyChair i procedir a enregistrar el text complet i l'autoria:

 

ANAR A LA PLATAFORMA PER A REMETRE EL TEXT COMPLET (TERMINI FINALITZAT)

 

Hem elaborat un videotutorial com a guia per al cas que necessiteu ajuda per a utilitzar la plataforma Easychair.

 

5. Enviament de les presentacions tipus PowerPoint per a l'exposició de les comunicacions:

Per a la modalitat de comunicació oral, els autors remetran les corresponents presentacions a través de correu electrònic (tipus PowerPoint o similar).

D'aquesta forma, quan arribe la persona que comunique a la sala on exposarà el seu treball, la presentació ja estarà instal·lada en l'ordinador de l'aula. No es permetrà instal·lar ni copiar res en els ordinadors durant els dies de l'esdeveniment.

Forma d'enviament del PowerPoint o similar: remeteu un correu electrònic a redes-innovaestic@ua.es amb l'arxiu adjunt, a més d'indicar en l'assumpte el codi del resum, i en el missatge el títol de la comunicació i els autors, abans del dia 26 de maig de 2019.