PÒSTERS. EXPOSICIÓ XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020 IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020<br />IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020   XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020
IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020
XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020 IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020

PÒSTERS. EXPOSICIÓ

 

APARTAT A. PREPARACIÓ I ENVIAMENT DE L'ARXIU QUE RECULL EL CONTINGUT DEL PÒSTER:

 

A continuació es detallen els passos importants per a enviar el pòster:

 

APARTAT B. ASPECTES RELACIONATS AMB L'EXPOSICIÓ DELS PÒSTERS

Durant el desenvolupament de XARXES-INNOVAESTIC 2020 està previst realitzar dos tipus d'exposició en la plataforma online:

A partir d'aquestes presentacions, hi haurà diàleg, debat i intercanvi d'idees a través dels fòrums de cada aula. No hi haurà un horari determinat (hi ha participants de molts països, amb horaris diferents, que impedeixen sessions síncrones). Cada persona intervindrà quan ho desitge.

Els pòsters es distribuiran per temàtica en les respectives “Aules virtuals de pòsters” (de manera equivalent a com s'exposen en la sessió de pòsters de la modalitat presencial).

Procediment i tasques a realitzar per a l'exposició de comunicacions:

(És important tenir en compte tots els aspectes, ja que d'això depèn la certificació posterior de presentació de pòster i bon funcionament de l'esdeveniment)

  1. Al maig el Comitè Organitzador notificarà a les autores o els autors de contacte l'aula virtual assignada per a l'exposició del pòster acceptat.
  2. És obligatori que, almenys, el coautor representant (indicat en el formulari remès al Comitè Organitzador on també s'indicava la URL del pòster) presente el pòster en el fòrum habilitat de la plataforma online.
  3. Aquest autor haurà de presentar i atendre en XARXES-INNOVAESTIC el pòster:
    • Del 29 de maig fins al 2 de juny es presentarà el pòster en el fòrum assignat de l'aula virtual en la plataforma.

A continuació es detalla una possible estructura i exemple de presentació (entrada al fòrum de l'aula assignada):

[SALUTACIÓ] Bon dia, companyes i companys,

[PRESENTACIÓ] En aquest treball, titulat "Escape room a l'aula per fugir de la rutina" presentem una experiència educativa innovadora en què apliquem una eina de gamificació, l'escape room, a l'ensenyament de la Didàctica de les Ciències Socials.

[CONTEXT] L'experiència l'hem duta a terme a l'assignatura Didàctica de les Ciències Socials del Grau en Mestre en Educació Primària de la Universitat d'Alacant.

[MOTIUS DE REFLEXIÓ] Després d'avaluar l'experiència, podem dir que l'aplicació de l'escape room va augmentar la motivació de l'alumnat i va reforçar les habilitats vinculades amb el treball col·laboratiu. I si bé la valoració que fem nosaltres de l'experiència és positiva, hem de remarcar que la preparació d'un escape room comporta una gran inversió de temps per al professorat. Potser amb la pràctica i més recursos es podria optimitzar aquest esforç.

[PREGUNTA ALS LECTORS] En aquest sentit, voldríem saber quina és la vostra experiència en aquest tema, si heu aplicat a l'aula estratègies de gamificació com l'escape room. Qualsevol qüestió per al debat, serà benvinguda.

[NOTA D'AGRAÏMENT] Moltes gràcies per llegir aquesta nota; desitgem que la presentació siga del vostre interés.

[PARTICIPANTS] Jordi Antolí i Neus Pellín (Universitat d'Alacant)

L'autor representant ha de "dialogar" amb la resta de participants que "responen" a la seua presentació. Haurà d'entrar, doncs, cada dia per a veure si té intervencions que contestar.

La resta d'autors també poden escriure en el fòrum de presentació i comentaris sobre el seu pòster, però serà obligatori que, almenys, el professor responsable (indicat en el formulari remès on també s'indicava la URL del vídeo) presente el pòster i responga en el fòrum. Si es vol que un altre coautor siga el que conteste les preguntes, el professor responsable haurà de participar en el fòrum presentant el seu company i deixant-lo com a responsable del pòster.