Procés XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020 IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020<br />IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020   XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020
IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020
XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020 IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020

Procés

Tot seguit es detalla el procés que cal seguir per a remetre contribucions a XARXES-INNOVAESTIC 2020 (tant comunicacions orals com pòsters).

És important tenir en compte LES DATES CLAU per a cada acció, ja que no és prorrogable cap termini. T'aconsellem que visites el web on apareixen aqueixes DATES CLAU.

 

 

1. Enviament de propostes:

Vegeu amb detall l'apartat de REQUISTS on s'explica com ha de ser la proposta a enviar, la plantilla a utilitzar i quines característiques ha de tenir en conjunt la proposta, ja que, en cas de no complir amb els requisits indicats, serà rebutjada directament. 

Per a l'enviament de propostes (resum ampliat) ha d'utilitzar-se i completar-se el formulari següent:

ENVIAMENT DE PROPOSTES (Termini finalitzat)

 

2. Acceptació de propostes:

El Comité Científic avaluarà les propostes i el Comité Organitzador notificarà per correu electrònic els treballs acceptats. Qualsevol altra comunicació necessària es realitzarà per telèfon o per correu electrònic a través de l'autora o l’autor de contacte.

Si no es remet el treball complet, únicament caldrà presentar presencialmente en la plataforma en línia la proposta acceptada com a comunicació oral o pòster. S'obtindrà el certificat corresponent de comunicació/pòster. També s'inclourà al Llibre d'Actes el resum ampliat remés. 

 

 

3. Inscripció:

En aquest web s'indica el procés per a la inscripció del participant (matrícula), que és obligatòria per a totes les autores o tots els autors que presenten comunicació oral o pòster:

ANAR A LA WEB D'INSCRIPCIÓ

 

 

4. Enviament de textos complets:

No és obligatori l'enviament del treball complet. 

En cas que les autores o els autors desitgen publicar el seu treball complet a partir de la proposta acceptada (pòster o comunicació oral), aquests remetran el text amb la plantilla corresponent. 

Vegeu amb detall l'apartat de REQUISTS on s'explica com ha de ser el text complet a enviar, la plantilla a utilitzar (segons on es vulga publicar, ja que hi haurà dues opcions de publicació: una publicació de l'ICE i una de l'Editorial Octaedro) i quines característiques ha de tenir en conjunt el text complet. En cas de no complir amb els requisits indicats, serà rebutjat directament. 

Els enviaments s'han de fer usant la plataforma EasyChair i procedir a enregistrar el text complet i l'autoria:

 

ANAR A LA PLATAFORMA PER A REMETRE EL TEXT COMPLET

(Termini finalitzat)

 

Hem elaborat un videotutorial com a guia per al cas que necessiteu ajuda per a utilitzar la plataforma Easychair.

 

5. Enviament dels vídeos les presentacions tipus Power Point per a l'exposició de les comunicacions o pdf per a l'exposició de pòsters:

Per a la modalitat de comunicació oral, els autors han de remetre el seu arxiu en format vídeo. Tota la informació està a l'apartat COMUNICACIONS ORALS. EXPOSICIÓ.

Per a la modalitat de pòster, els autors han de remetre el seu arxiu en format pdf. Tota la informació està a l'apartat PÒSTERS. EXPOSICIÓ