Programa Complet XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020 IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Altres llocs
Logo XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020<br />IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020   XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020
IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020
XVIII Jornades de Xarxes de Recerca en Docència Universitària- XARXES 2020 IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC- INNOVAESTIC 2020

Programa Complet

A causa del context actual provocat pel Covid-19 i de l'evolució prevista de la situació, ens sap greu haver de comunicar que ens veiem obligats a celebrar en modalitat online les XVIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària i el IV Workshop Internacional d'Innovació en Ensenyament Superior i TIC (XARXES-INNOVAESTIC 2020).

Aquest canvi comporta el següent:

1. Es manté sense canvis el pla de publicacions previst. És a dir: dues publicacions digitals de textos complets, una d'elles el llibre de l'Editorial Octaedro i, l'altra, el llibre editat per l'ICE de la Universitat d'Alacant.

2. Es manté sense canvis la publicació en format digital de les actes de XARXES-INNOVAESTIC 2020.

3. Es cancel·len totes les sessions presencials previstes a la Universitat d'Alacant els dies 4 i 5 de juny de 2020.

4. Es mantenen les mateixes certificacions, amb l'afegit de la indicació "format en línia". Les certificacions i les condicions per a obtenir-les apareixen en l'enllaç següent.

5. L'organització de XARXES-INNOVAESTIC 2020 articularà una plataforma en línia basada en Moodle en la qual s'allotjarà el format en línia de XARXES-INNOVAESTIC 2020. En aquesta plataforma hi haurà:

a. Una secció de ponències convidades en format de vídeo.

b. "Aules virtuals de comunicacions orals", en què cada comunicació estarà en format de vídeo o de videopresentació.

c. "Aules virtuals de pòsters" en què els pòsters es publicaran en format PDF.

d. Un apartat de fòrum virtual en cada aula, en el qual participaran els assistents de manera virtual.

6. Aquesta plataforma estarà activa d'el 4 a l'11 de juny de 2020.

7. Hem ajornat i ampliat els terminis d'inscripció o matrícula. Aquests terminis es poden veure a l'enllaç següent

Per a nosaltres sempre ha estat un honor celebrar cada edició de XARXES-INNOVAESTIC de manera presencial. Ho hem fet sempre amb la major de les il·lusions, ja que cada any comprovem com aquesta trobada científica internacional ha anat creixent, millorant i guanyant més prestigi, si cap. No obstant això, l'actual situació de pandèmia ens obliga, molt al nostre pesar, a haver d'implementar les adaptacions assenyalades anteriorment i lamentem els trastorns que puguen ocasionar.

Finalment, volem dir que, malgrat aquests canvis, mantenim l'objectiu que XARXES-INNOVAESTIC siga un fòrum científic de trobada, generador i transmissor de coneixement especialitzat i diàleg seré no excloent sobre la investigació i la innovació en l'Ensenyament Superior en general, amb una referència especial a les TIC en aquesta etapa educativa.

 

EN AQUEST WEB S'HABILITARÀ L'ACCÉS A LA PLATAFORMA EN LÍNIA ON ES DESENVOLUPARÀ XARXES-INNOVAESTIC 2020 DEL 4 A L'11 DE JUNY DE 2020.

En aquesta plataforma, no hi haurà únicament accés a aules on estaran allotjats els vídeos i pòsters de les respectives aportacions, sinó que hi haurà altres formes d'informació i comunicació creatives i interactives a partir de les quals puguem comunicar-nos, informar-nos i, en definitiva, aprendre, sobre la innovació i la investigació entorn de la docència universitària. Així doncs, des de la plataforma de XARXES-*INNOVAESTIC 2020 podrem participar en:

  1. Ponències convidades en format de vídeo, que es transmetran via streaming (en directe), amb una secció de preguntes síncrones que faran els oïdors "virtuals" a les quals anirà responent el ponent. Aquestes ponències quedaran gravades per a poder ser vistes amb posterioritat.
  2. Panells convidats en format de vídeo amb intervencions on s'abordaran les preguntes prèvies que hauran formulat els assistents.
  3. Aules virtuals de comunicacions orals” temàtiques en les quals cada comunicació estarà en format de vídeo o vídeo-presentació. En cada aula hi haurà un responsable acadèmic de l'Organització que coordinarà el seu funcionament.
  4. Aules virtuals de pòsters” temàtiques en les quals els pòsters es publicaran en format pdf. En cada aula hi haurà un responsable acadèmic de l'Organització que coordinarà el seu funcionament.
  5. Fòrums on interactuar a partir de les corresponents temàtiques. Aquests fòrums estaran dinamitzats pels coordinadors d'aules.