Saltar apartados

TALLER DEL PAT 2: EL MILLOR TUTOR DE L'UA

CURS SUSPÈS

CODI DEL CURS: 16-0101

IMPARTIT PER

Nuria Alberquilla de la Cruz. Psicòloga, formadora i coach executiu professional i d'equips. Metodologia CORAOPS.

DIRIGIT A

Professorat participant en el PAT i Personal docent de la Universitat d'Alacant.

OBJECTIUS

El taller està dirigit a les/els tutors de la Universitat d'Alacant que desitgen identificar i millorar les seues competències, tant en la seua activitat com a tutors, com en les relacions amb el seu alumnat i amb els diferents membres de la comunitat educativa, equips docents i pares.

Es tracta d'un taller eminentment pràctic, de treball personal i en grup, que pretén dotar al tutor/a de un major autoconeixement personal i d'opcions de millora per a la seua activitat professional en el dia a dia.

En aquest marc de referència, el present taller té com a objectius d'aprenentatge:

  • Aprofundir en què és ser tutor/a de la UA i la seua rellevància dins i fora de l'organització.
  • Identificar les competències del millor tutor/a de la UA.
  • Adquirir un major nivell d'autoconeixement com a tutor/a de la UA i, per tant, de fortalesa i possibilitat de millora.
  • Conèixer opcions i eines útils per a millorar l'activitat professional en el context educatiu i en l'activitat de tutorización de l'alumne/a.
  • Reflexionar sobre els aspectes bàsics que influeixen en el clima emocional de les aules i en l'activitat de tutorización de l'alumne/a.
  • Conèixer una nova manera d'abordar les necessitats professionals i grupales en el context educatiu.
  • Trobar un espai de trobada per a poder compartir i mirar d'una altra manera amb un enfocament sistémico-fenomenológico, situacions habituals en el dia a dia del docent/tutor/a.

CONTINGUTS

1. ¿Què és ser tutor/a de la UA? ¿Per què i para què és important?

2. Identificació de les competències del perfil ideal del tutor/a de la UA:

  • Coneixements (saber).
  • Habilitats (saber fer).
  • Actituds (saber ser i estar).

3. Anàlisi del perfil personal com a tutor/a de la UA.

4. Identificació de reptes personals de millora.

5. Presa de consciència de noves opcions i eines per a l'engegada i millora professional com a tutor/a i docent de la UA.

AVALUACIÓ

Assistència (mínim el 80% de les hores totals del curs).

INFORMACIÓ GENERAL

Durada: 5 hores.

Modalitat: Presencial.

Nombre de places: 20, atorgades per rigorós ordre d'entrada del formulari d'inscripció online habilitat en aquesta pàgina dins de cadascun dels col·lectius als quals prioritàriament vagen dirigits els cursos i el Pla d'Igualtat de la UA.

Llengua vehicular: Castellà

Termini d'inscripció: del 12, a partir de les 9 hores, al 25 d'abril.

Codi d'inscripció del curs: 16-0101
 

 

Dates i horari: 4 de maig, de 10 a 15 hores.

Lloc de realització: aula GB/1006, edifici Germà Bernàcer.

RELACIÓ D'ADMESOS/ES

Es publicarà el 26 d'abril.

Els qui no figuren en aquesta relació i van sol·licitar l'admissió al curs, estan en llista d'espera.

En el cas de no assistir al curs i no comunicar-ho abans que comence a la Secretaria de l'ICE, no podrà participar en cap curs organitzat per aquest Institut l'any en curs.

Institut de Ciències de l'Educació


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3520-3521

Fax: (+34) 96 590 3684

Facebook: https://web.ua.es/es/repositorio/imagenes/logos/facebook_medi.png

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464