Saltar apartados

1644

PROJECTE XARXES D'INVESTIGACIÓ EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA. Projectes 2009-2010.

 

MODALITAT I: Xarxes d'Investigació en docència universitària de Titulació-EEES.

 

XARXA 1644
Seminario de experiencias docentes. Estudios transversales de Historia: Guerra y Paz a través del tiempo
PARTICIPANTS
Cognoms i nom Departament / Centre
GARCIA ATIENZAR, GABRIEL (COORD.) PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
BARRIO BARRIO, JUAN ANTONIO HISTÒRIA MEDIEVAL, HISTÒRIA MODERNA I CIÈNCIES I TÈCNIQUES HISTORIOGRÀFIQUES
BENITEZ BOLORINOS, MANUEL HISTÒRIA MEDIEVAL, HISTÒRIA MODERNA I CIÈNCIES I TÈCNIQUES HISTORIOGRÀFIQUES
ESPINOSA RUIZ, ANTONIO PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
GUTIERREZ LLORET, SONIA PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
IRLES VICENTE, M. CARMEN HISTÒRIA MEDIEVAL, HISTÒRIA MODERNA I CIÈNCIES I TÈCNIQUES HISTORIOGRÀFIQUES
JOVER MAESTRE, FRANCISCO JAVIER PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
LLANERAS LEAL, JUAN HISTÒRIA MEDIEVAL, HISTÒRIA MODERNA I CIÈNCIES I TÈCNIQUES HISTORIOGRÀFIQUES
LORRIO ALVARADO, ALBERTO JOSE PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
MARQUEZ VILLORA, JUAN CARLOS PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
MATEO RIPOLL, VERONICA HISTÒRIA MEDIEVAL, HISTÒRIA MODERNA I CIÈNCIES I TÈCNIQUES HISTORIOGRÀFIQUES
MIRA ABAD, ALICIA VICTORIA HUMANITATS CONTEMPORÀNIES
MOLINA VIDAL, JAIME PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA, I FILOLOGIA LLATINA
TEMÀTICA
Anàlisi de les societats a partir de temes transversals amb els quals aprofundir en qüestions socials, econòmiques i ideològiques.
OBJECTIUS
La implantació del EEES fa necessària la diversificació de les modalitats organitzatives i el replantejament de les metodologies docents per a adaptar-les a una educació en la qual el protagonisme del procés d'ensenyament-aprenentatge es posa en mans de l'alumnat a través de les metodologies basades en la participació cooperativa o la transversalitat.
METODOLOGIA  
La planificació docent passa per l'elaboració d'un contracte d'aprenentatge entre els membres dels grups i el professor/a-tutor/a en el qual s'especifiquen els objectius que es persegueixen, les activitats per a executar l'aprenentatge, la metodologia a seguir i l'avaluació del mateix, al mateix temps que s'especifiquen recursos didàctics i/o de suport per a impulsar l'aprenentatge. D'altra banda, els professors/as es reuniran per a coordinar-se en diversos aspectes: nivell d'exigència problemes comuns, seguiment dels treballs, etc.

Institut de Ciències de l'Educació


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3520-3521

Fax: (+34) 96 590 3684

Facebook: https://web.ua.es/es/repositorio/imagenes/logos/facebook_medi.png

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464