Saltar apartados

2071

La importancia de la motivación, el aprendizaje autónomo y las TICS en los nuevos modos de evaluación entre los que destaca el portfolio

 

MODALITAT

MODALITAT II: Xarxes d'Investigació en docència universitària de lliure conformació EEES.

PARTICIPANTS

 

Departament/centre

FILOLOGIA ANGLESA

Cognoms i nom

MARTINEZ LIROLA, MARIA DOLORES (COORD.)

BELTRA GIMENEZ, MARIA LUISA

CRESPO FERNÁNDEZ, ELIECER

LLEDO RAMON, ANTONIA

LLORENS SIMON, EVA MARIA

REUS I REIG, PAULA

RUBIO ALCALÁ, FERNANDO

 

TEMÀTICA

La pràctica en l'aula metodologies actives i maneres d'avaluació en els quals l'alu

OBJECTIUS

Estudiar quins són els elements del procés d'ensenyament-aprenentatge que motiven a l'alumnat i observar la relació entre aquests, l'avaluació innovadora i uns millors resultats en l'aprenentatge que es veuen reflectits en unes millors qualificacions i explorar la relació entre la motivació, l'aprenentatge autònom i les noves maneres d'avaluació entre els quals destaca el portfolio.

METODOLOGIA

El disseny d'una enquesta sobre els principals aspectes que motiven a l'alumnat universitari en el procés d'ensenyament-aprenentatge i a optar per una avaluació per mitjà d'un portfolio, i recaptar informació que facilita informació acadèmica i personal de l'alumnat.

 

Institut de Ciències de l'Educació


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3520-3521

Fax: (+34) 96 590 3684

Facebook: https://web.ua.es/es/repositorio/imagenes/logos/facebook_medi.png

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464