Saltar apartados

3967

LEARNING PHONETICS AND PHONICS TO TEACH 

MODALITAT

MODALITAT II: Xarxes de grups de col·laboració en investigació

PARTICIPANTS

Departaments/centres

FILOLOGIA ANGLESA

MESTRA EN EXCEDÈNCIA

GRUP D'INVESTIGACIÓ

ACADÈMIA LA PISSARRA

FILOLOGIA ANGLESA

INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA

Cognoms i nom 

FERRIZ SANCHEZ, CRISTINA (Coord.)

CHERRO SAMPER, MYRIAM

FERNANDEZ MOLINA, JAVIER

ORTÍN PÉREZ, BEATRIZ

SANCHEZ FAJARDO, JOSE ANTONIO

SANCHEZ QUERO, MANUEL

TEMÀTICA

Estratègies i metodologies tendents a la transferència del coneixement i de resultats de la recerca en innovació educativa a fi que aquesta puga aconseguir un major impacte.

OBJECTIUS

-Delimitar què coneixements de fonètica són necessaris per a l'ensenyament de la  lectoescriptura en anglès. -Decidir com ensenyar fonètica de la llengua anglesa de forma significativa, ràpida i eficaç. -Investigar els mètodes d'ensenyament de lectoescriptura en anglès en l'actualitat. -Aconseguir que l'alumnat siga capaç no solament de saber pronunciar els 44 fonemes de la llengua anglesa, sinó també com ensenyar-los en les etapes d'infantil i/o primària. -Es considera una necessitat crear aquesta xarxa composta per docents d'anglès de diferents departaments amb la finalitat de que l'assignatura de lectoescriptura de la llengua anglesa en educació infantil i primària s'ajuste als últims progressos en la matèria.

METODOLOGIA

Reunions mensuals entre els membres de la xarxa per a posar en comú els nostres coneixements sobre fonètica i com ensenyar-la. Investigar quin és la millor forma d'ensenyar fonètica i la seua didàctica en el procés lecto-escriptor de l'anglès com L2. Posada en pràctica i avaluació de les estratègies metodològiques decidides durant les reunions de la xarxa, i aplicades durant l'assignatura als diferents grups que la cursen (2016/17). Es revisarà i actualitzarà la bibliografia i criteris d'avaluació.

CONTRIBUCIÓ DEL PROYECTE

Actualment els alumnes que cursen aquesta assignatura tenen molt pocs o nuls coneixements sobre la fonètica anglesa i la seua correcta pronunciació. Aquest curs té una durada de 60 hores en les quals els alumnes han d'aprendre com ensenyar a llegir i a escriure en anglès a alumnat d'infantil i primària. És per açò necessari cercar la millor manera (ràpida i efectiva) de dotar als alumnes amb els coneixements necessaris en fonètica anglesa, perquè puguen així ensenyar a llegir i a escriure en anglès als seus futurs alumnes correctament.

Institut de Ciències de l'Educació


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3520-3521

Fax: (+34) 96 590 3684

Facebook: https://web.ua.es/es/repositorio/imagenes/logos/facebook_medi.png

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464