Màster Universitari en Comunicació i Indústries Creatives
Crèdits totals del títol: 60
Oferta de places: 35 places
Preu per crèdit: 39,27€ (primera matrícula); 62,79 € (segona i successives matrícules).
Modalitat d'impartició: presencial
Idiomes en que s'imparteix: castellà
Branca de coneixement: Ciències Socials i Jurídiques
Pla d'Estudis: Publicació BOE 09/01/14 / Modificació BOE 19/02/2014 / Modificació BOE 22/06/2016
Centre al qual s'adscriu el títol:Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
Coordinador del màster: Victoria Tur Viñes (victoria.tur@ua.es)
Màster interuniversitari amb: Solament s'imparteix en aquesta universitat.

La Fundació Carolina ofereix beques per a cursar el Màster Comincrea. Podràs trobar la informació en aquest enllaç. Les beques de postgrau estan dirigides a la formació a Espanya de llicenciats nacionals d'un país d'Amèrica Llatina, membre de la Comunitat Iberoamericana de Nacions, o de Portugal, amb capacitat acadèmica o professional avalada per un currículum excel·lent.
El programa ofereix dues modalitats de suport: beques ajudes a l'estudi. La diferència principal entre totes dues modalitats d'ajuda radica en la diferent aportació econòmica que en cada cas assumeix l'FC, les institucions acadèmiques espanyoles i el propi becari

Retroalimenta't és un festival de cultura retro Indústries Creatives ideat, produït i gestionat per l'alumnat del Màster Comincrea*. És a més un projecte d'innovació docent que aplica la metodologia “Learning by Doing” perquè l'alumnat pose en pràctica una emprenedoria real. Des de 2016 la temàtica del festival és la cultura retro, d'ací el seu nom. Tota la informació es troba en aquest enllaç.

En aquest curs 2020-2021 el màster Comincrea compleix 10 anys formant a l'alumnat en una comunicació especialitzada en Dircom i Indústries Creatives. En aquest enllaç està tota la informació sobre Comincrea.
Comincrea* et prepara per a la direcció de comunicació i l'emprenedoria de les Indústries Creatives del futur. Els models de negoci de les Indústries Creatives utilitzen la creativitat aplicada (innovació), els processos culturals, la propietat intel·lectual i la investigació per a impulsar amb força l'economia en plena convergència mediàtica. Més que mai, les Indústries Creatives necessiten comunicar el seu valor específic i la seua enorme capacitat de transformació del territori i les persones.
