OBJECTE: Donar suport informatiu, presencial i telefònic, a l'alumnat dels diferents centres, especialment al de nou ingrés, en els processos de preinscripció i matrícula.
REQUISITS: Ser estudiant de la Universitat d'Alacant i estar matriculat/a en estudis oficials de Grau o Màster Universitari.
RECOLLIDA I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: Les bases i el barem es poden consultar i descarregar des d'aquesta pàgina web.
La sol·licitud es formalitzarà a través del formulari electrònic, al com s'haurà d'adjuntar la documentació requerida en cada cas. L'accés al formulari electrònic es realitzarà identificant-se amb les mateixes claus d'usuari/a i contrasenya d'UACloud Campus Virtual.
Aquelles persones que resulten seleccionades, hauran de presentar els documents originals per al seu acare amb els documents enviats.
TERMINI: El termini de lliurament de documentació i de presentació de sol·licituds finalitzarà el 15 d'abril de 2019.
CALENDARI DE TRÀMITS I NOTIFICACIONS
Publicació puntuacions provisionals |
15 de maig |
Termini reclamacions a puntuacions provisionals |
15, 16 i 17 de maig |
Entrevista voluntària per a valorar coneixements de valencià |
16 i 17 de maig |
Publicació puntuacions definitives de la primera fase i relació de candidats/es que han d'efectuar l'entrevista |
21 de maig |
Realització de les entrevistes |
Els dias 22 i el 24 de maig. S'anunciarà el dia concret i horari de les entrevistes de cada candidat/a. |
Publicació puntuació segona fase i relació de candidats/es proposats/es per a becaris/es |
27 de maig |
Termini reclamacions |
27, 28 i 29 de maig |
Formació |
Entre el 30 i el 31 de maig, el dia concret que s'establisca, per als i les seleccionats/es en els torns 1 i 2 d'atenció telefònica. I entre els dies 8 i 9 de juliol per als i les as seleccionats/es en els torns 3 i 4 d'atenció telefònica i 1 i 2 d'atenció presencial. |
A l'efecte de notificació, les successives resolucions, així com la informació d'altres actes que requerisquen publicació i que es deriven de la present convocatòria, es publicaran en el tauler d'anuncis del Servei d'Informació (Aulari II, planta baixa) i en la següent pàgina web.
DOTACIÓ: La quantitat que resulte del total de dies en què es preste la col·laboració, a raó de 43 € bruts per jornada.
DURADA: El nombre de dies que realitze el becari o becària en relació al torn que li haja correspost. S'estableixen dos perfils, perfil atenció presencial i perfil atenció telefònica, cadascun d'ells comprèn torns de matí i vesprada, de durada diferent i horaris també diferents.
Perfil: ATENCIÓ PRESENCIAL EN SALES D'AUTOMATRÍCULA | Perfil: ATENCIÓ TELEFÒNICA |
S'establiran DOS TORNS (El primer torn comprendrà al voltant de 20 becaris/as, el segon torn sobre 1 becaris/as).
L'horari serà: demà de 8.45 a 14.30 hores, vesprada de 14.30 a 20.15 hores. En tot cas, aquests torns es correspondran amb els períodes de matrícula que definitivament s'establisquen. Garantint el funcionament adequat del servei de matrícula, es tractarà que tots/es els i les becaris/es col·laboren un nombre similar de jornades, amb independència del torn que se'ls haja sigut assignat. |
L'atenció telefònica es realitzarà en els mesos de juny, juliol i setembre en els quals s'establiran QUATRE TORNS (El primer i tercer torn comprendran al voltant de 5 becaris/es cada torn, el segon i cambra sobre 2 becaris/es cada torn). En tot cas el nombre de becaris/es dependrà dels terminis definitius que s'establisquen i de la distribució d'estudiants en cada franja de matrícula.
Els períodes de cada torn són orientatius. L'inici i finalització de l'activitat de cada becari/a en el torn que li haja correspost es determinarà per l'administració tenint en compte les necessitats del servei. Per necessitats del servei també es podran establir canvis en els torns assignats inicialment.
Entre els becaris/es dels torns d'atenció telefònica se seleccionarà almenys a dues per a realitzar suport informatiu durant el mes d'agost en torn de matí en la Unitat Centralitzada. |
SELECCIÓ: La proposta de nomenament de becaris/as la realitzarà una Comissió seleccionadora formada per:
Primera Fase | Segona Fase |
|
|
La selecció s'efectuarà per la Comissió Seleccionadora considerant els criteris de selecció i en aplicació del barem d'aquesta convocatòria.
L'adjudicació de les beques d'atenció presencial s'efectuarà per Centres i/o àrees, i per ordre de puntuació obtinguda.
L'adjudicació de les beques d'atenció telefònica s'efectuarà per Centres i/o àrees, per ordre de puntuació obtinguda entre els candidats i candidates que hagen obtingut 4 punts com a mínim en l'apartat de coneixement oral del valencià.
Es reservarà un 5% de les beques oferides per a estudiants que acrediten un grau de discapacitat igual o superior al 33 %.
En cas de resultat d'empat en l'aplicació dels criteris de selecció, s'atendrà a la major puntuació obtinguda en els apartats del barem que s'indiquen, segons el següent ordre de prelació: 1º: apt. 1; 2º: apt. 3; 3º:apt. 4; 4º: apt. 2; 5º: apt. 5.
La dotació econòmica per a aquesta convocatòria es troba consignada en l'orgànica 50114B0001 de crèdits del pressupost del Servei d'Informació. El pagament d'aquesta dotació està supeditat a la disponibilitat de liquiditat de la UA.
La subvenció assignada a cada ajuda s'ajustarà al que es disposa en la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions, a les regulacions, requisits i termes establits per les normes de funcionament intern de la UA i al que aquesta convocatòria estableix.
A tenor del que es disposa en l'article 1 del Reial decret 1493/2011 es tramitarà la inclusió d'aquest personal en el Règim General de la Seguretat Social.
Aquesta beca està subjecta a l'Impost de la Renda de les Persones Físiques.
INFORMACIÓ: Les bases i el barem es troben exposats en els taulers d'anuncis dels Centres, i en el Servei d'Informació.
Al formulari electrònic s'accedeix des de: https://cvnet.cpd.ua.es/cuestionariosNet/preguntas.aspx?idcuestionario=31721&idioma=ca
Més informació en el Servei d'Informació.
Aulari II . Planta baixa. Tel.: 965 903 456 e-mail: informacio@ua.es
Universitat d'Alacant. Aulari II.
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)
Tel: (+34) 96 590 3456Fax: (+34) 96 590 3755