Saltar apartados

Entrevista a Luis Villanueva

Arran dels successius i reeixits iDays, organitzats per la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Alacant ajunte l'Observatori d'Inserció Laboral de la UA, hem decidit esprémer una mica més al seu promotor, l'emprenedor alacantí Luis M. Villanueva, i fer-li una breu entrevista que concentre les claus del Màrqueting Online.

Luis M Villanueva

Luis M. Villanueva és promotor d'iDay i Internet 3.0, Consultor SEU i expert en Màrqueting Online. Professor i conferenciant habitual.
A més, guanyador de l'últim concurs internacional de SEOVeinte internacional.

¿Quina importància crees que té el Màrqueting Online avui dia?

Tota. No entenc un negoci Online sense una estratègia de Màrqueting Digital. És la base de qualsevol projecte digital. De gens serveix tenir el millor producte si ningú ho coneix.

¿On crees que fracassen les empreses d'avui dia quan van a llançar un negoci Online?

El major problema que em trobe sol ser que els empresaris usen un 90% del seu pressupost en el disseny i la programació de la seua plataforma Online. Açò és un greu error. Al meu entendre cal destinar sempre en un projecte online un 20% per al disseny i programació de la plataforma i un 80% per a tècniques de Màrqueting Online, ja siga SEU, PPC, Publicitat en Xarxes Socials, Email Màrqueting, etc.

¿És cert que una de les millors formes de captar tràfic i vendes és el SEU?

Totalment. I com bé comentes, una de les millors, una de moltes. Si aconsegueixes realitzar una bona estratègia SEU tindràs molt bestiar en el teu nínxol de mercat i aconseguiràs augmentar el teu tràfic.

¿S'aprèn molt en aquest tipus de concursos SEU?

Si et sóc sincer, abans de ficar-me en est ovacione, pensava que no i que era una pèrdua de temps. Ara que estic ficat de ple m'he adonat que és una de les millors formes d'aprendre. Està bé que un faça els seus experiments i proves pel seu compte, però fins que no participes en un concurs d'aquest tipus, no t'adones de la competència real que tindria un projecte fort.

Finalment Luis, ¿Un consell per a aconseguir captar més tràfic a la nostra web?

Llegir, Llegir, Llegir i experimentar, provar i tornar a provar. En altres paraules, treball i constància. En el Màrqueting Online no hi ha màgia, solament grans resultats de grans professionals que es deixen la pell cada dia en cada acció.

Observatori Universitari d'Inserció Laboral


Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400 ext 3915

Fax: (+34) 96 590 3464

Twitter: https://twitter.com/ObservatorioUA

Facebook: https://www.facebook.com/observatorio.ua

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464