Saltar apartados

Autoritzacions institucionals

Activitats acadèmiques i culturals

 

PanelUA

 

Antecedents: des del Vicerectorat de Relacions Institucionals es tramiten les diferents peticions amb la finalitat de permetre la realització d'activitats d'àmbit acadèmic i cultural en espais exteriors de la UA.

 

Objectiu: autoritzar les peticions d'aquestes activitats, mantenint-ne el correcte desenvolupament sense perjudicar l'activitat acadèmica de la universitat.

 

 

Procediment:

  1. Recepció de la informació sobre l'activitat que es vol desenvolupar. És fonamental que es detallen totes les necessitats que requereix l'esdeveniment.
  2. Petició d'informació addicional al sol·licitant, si escau.
  3. Estudi i anàlisi de viabilitat de la petició des del Vicerectorat.
  4. El procés finalitza en cas que la petició resulte rebutjada i es comunicarà per escrit a l'interessat la decisió presa.
  5. En cas d'autoritzar la petició també es comunica a l'interessat.
  6. Remissió de l'autorització a l'Oficina Tècnica de la UA.
  7. Seguiment de l'activitat.

 

Gabinet del Rector


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464