Universidad de AlicanteMemoria. Página principal

Presentación
Òrganos Universitarios
Vic. de Ordenación Económica y Profesorado
Vic. de Investigación, Desarrollo e Innovación
Vic. de Extensión Universitaria
Vic. de Planificación Económica
Vic. de Alumnado
Vic. de Relaciones Institucionales y Cooperación Internacional
Vic. de Calidad y Armonización Europea
Vic. de Infraestructuras y Ampliación del Campus
Vic. de Estructura y Desarrollo Institucional
Vic. de Tecnología e Innovación Educativa

RELACIONS INSTITUCIONALS I CONVENIS

 

Relacions Institucionals

· Projectes i representació institucional:

- 17 de novembre de 2004.
Visita d’Ernesto Silva, rector de la Universitat del Desenvolupament de Xile, a fi d'establir acords de cooperació acadèmica que establisquen l'intercanvi d'alumnes i professors en les àrees d'Arquitectura, Ciències Empresarials, Publicitat i Infermeria.

- 25 a 28 de novembre de 2004.
Visita de Marian Harasimiuk, rector de la Universitat UMCS de Lublin (Polònia) per a establir relacions amb la UA.

- 27 de febrer al 2 de març de 2005.
Visita de Francisco Antonio Noies Batres, vicedegà de l'Institut de Ciències del Mar de la Universitat d’El Salvador. En l'àmbit d'aquesta visita es tractaran qüestions per a establir nexes de cooperació en investigació bàsica i aplicada en les àrees fortes de la UA en matèria de Ciències del Mar.

- 3 al 6 de maig de 2005.
Visita d'Abdulmehdi S. Hussain de la Universitat de Bàssora (Iraq) en el marc del projecte de formació de formadors universitaris, transferència de tecnologia, millora d'infraestructures i equipament en la Universitat de Bàssora.

- 16 de maig de 2005.
Visita de la delegació d'intercanvi científic de la Universitat Autònoma de Tamaulipas de Mèxic, encapçalada pel rector Jesús Lavín Sants del Prat. L'objecte de la visita va ser l'interès en el programa de doctorat “Infermeria i Cultura de les Cures” i a establir relacions amb els departaments de Biotecnologia i Biomedicina, com també amb centres de transferència tecnològica.

- 17 de maig de 2005.
Visita del rector Jorge Cumpa de la Universitat Nacional Pedro Ruiz Gall en Lambayeque (Perú). La visita va culminar amb la signatura de conveni específic per a la realització del curs d'expert universitari en Desenvolupament Local.

- 17 de maig de 2005.
Visita de Luisa Lugo, vicerectora de Relacions Externes de la Universitat Nacional Autònoma de Nicaragua en León (UNEIXIN-León). Aquesta visita és conseqüència de la relació continuada que ve mantenint-s’hi des de l'any 1998.

- 17 de maig de 2005.
Visita de Alejandro Consigli, rector de la Universitat Austral d'Argentina. En aquesta visita es va signar un conveni marc de col·laboració entre la UA i la Universitat Austral d'Argentina.

- 23 de maig de 2005.
Visita de Cecilia Leiva Montenegro, rectora de la Universitat Acadèmia d'Humanisme Cristià. L'objecte de la visita va ser l'estudi de la factibilitat per a establir un conveni específic de treball, potenciant així els vincles acadèmics existents entre els països de la comunitat iberoamericana.

- 6 de juny de 2005.
Visita de Hans K. Kaiser, Vicerector de la Universitat Tecnològica de Viena i del professor Ficar Kopacek para la signa d'un conveni de col·laboració en matèria d'investigació i noves tecnologies.

- 23 al 28 d'abril de 2005.
Visita de la delegació de la Universitat Indígena Michoacana, encapçalada per Julio Moguel, subsecretari de Planificació del Govern, per a un possible acord amb la UA i un projecte amb el Centre de les Cultures Indígenes.

- 26 d'abril de 2005.
Visita d’A. Vleugels i W. Semeus, membres de la xarxa universitària i representants de la Universitat de Leuven.

- 11 de juliol de 2005.
Disseny i coordinació d'accions dirigides al desenvolupament del programa “Coneix la teua Comunitat” celebrat l’11 de juliol de 2005. Programa organitzat anualment per la Generalitat Valenciana que té per objectiu acostar la Comunitat Valenciana als fills d'emigrants d'aquesta Comunitat. En el marc d'aquest projecte, el Gabinet de Relacions Institucionals va dissenyar un programa en el qual es van desenvolupar activitats relacionades amb la recepció d’aquest col·lectiu en la sala de juntes de Rectorat, on es va informar sobre aspectes generals de la UA i sobre qüestions relatives a l'oferta educativa. El programa dissenyat va continuar amb una visita guiada pel campus de la UA i va finalitzar amb un berenar.



· Participació institucional en fires d'educació:

- DYNAMIA: maig de 2005.
Participació amb estand propi en la Fira d'Oci Juvenil al Palau de Congressos d'Elx.

- Fira de Tots Sants a Cocentaina. 1-5 de novembre de 2005.
Participació amb estand propi de promoció de la Universitat en la Fira.

- Fira de Sant Vicent. Última setmana de novembre de 2005.
Participació amb estand propi de promoció de la Universitat en la Fira.



· Gestió de convocatòries pròpies del vicerectorat de Relacions Institucionals i Cooperació Internacional.

Des del Gabinet de relacions Institucionals es publiquen i resolen les següents convocatòries pròpies del Vicerectorat:

- Programa Propi per al Foment de les Relacionns Institucionals i Internacionals de la UA. Aquesta convocatòria va finançar activitats del col·lectiu universitari relacionades amb els següents àmbits d'actuació: presentació de ponències en congressos d'àmbit nacional i internacional; estades breus i de llarga durada de professors de la UA en centres nacionals o estrangers; recepció de professorat estranger en la UA i accions relacionades amb la signatura i seguiment de convenis. La resolució final de la convocatòria va suposar el finançament de 207 sol·licituds, que suposen un finançament total de 162.350 €.



· RESOLUCIÓ del Programa Propi per al Foment de les Relacions Institucionals i Internacionals de la Universitat d'Alacant 2005:

1. Presentació de ponències i comunicacions en congressos de caràcter internacional i nacional:

Ajudes concedides:

ACTIVITAT 1 

id

Nom

Cognoms

Quantitat Concedida (€)

5

Luis

Guillén Malluguiza

600

7

Diego

Carrasco Eguino

600

9

Maria Dolores

Serna Guirao

500

11

Esther

Perales Romero

600

13

Mª Encarnación

Gascón Pérez

600

14

Francisco

Chico Rico

500

15

Julian

Espinosa Tomás

600

19

Pedro

Garces Terradillos

500

23

Jasone

Mondragón Lasagabaster

500

24

Raúl

Ruiz Callado

600

28

Maria del Rocio

Ortiz Moncada

800

29

Sol

Ruiz de la Cuesta Fernández

500

30

Irene

Bajo García

500

31

Maria José

Lledó Solbes

600

36

Francisco

López-Tarruella

500

37

Carmen

Viqueira Pérez

500

43

Balbino

Mancheño Magán

800

46

Ana Isabel

Martínez Sánchez

400

50

Santos

Rojo Velasco

470

52

Celeste

Pérez Bañon

470

54

Joaquín

Marhuenda Fructuoso

800

56

Juan

Zabalza Arbizu

400

59

Pablo

Martí Ciriquián

500

62

María

Escartín

800

72

Jose Antonio

Pons Botella

800

74

Raquel

Martínez Motos

400

76

Verónica

Patricia Martino

500

77

Mercedes

Ana Peltzer

500

81

Pedro Luis

Pérez Guerrero

450

82

Francisco

Flórez Revuelta

400

84

Miguel Angel

Lozano Ortega

500

85

Francisco

Escolano Ruiz

500

86

Joaquín

De Juan Herrero

800

90

Fernando

Ballester Laguna

500

91

Nancy

Sirvent Hernández

500

92

Jaume

Climent de Benito

400

93

Maria Isabel

Santamaria Pérez

400

96

Joaquín

Martínez Torregrosa

400

97

Llúcia

Martin Pascual

400

98

Eduard

Baile i López

400

99

Adriano

Campo Bagatin

710

100

Eva

Gómez Ballester

500

101

Jose

Oncina Carratalá

500

103

Juan Manuel

García Chamizo

500

103

Daniel

Ruiz Fernández

500

104

Diego

Marcos Jorquera

400

106

Virgilio

Gilart Iglesias

500

107

Juan Antonio

Gil Martínez-Abarca

400

110

Santiago

Puente Méndez

400

113

Carmen

Arronis Llopis

400

119

Neil

Vega Murrieta

800

120

Estefanía

Micó Balaguer

400

121

Juan Francisco

Mesa Sanz

500

121

Josep

Martínez Pérez

500

121

Carlos

Goñi Buil

500

121

Antonio

Biosca i Bas

500

121

Javier

Fresnillo Nuñez

500

123

María del Mar

Carrasco Andrino

350

128

Julian

López Millas

600

129

María

Martínez Lirola

1000

130

Clemente

Hernández Pascual

800

131

Carmen

De la Cuesta Benjumea

600

132

Rosario

Balboa Carratalá

800

134

Natalia

Papí Gálvez

500

136

Salvador

Peiró i Gregori

800

137

María Rosario

Martí Marco

300

139

Jaime

Climent de Benito

459

140

Adina

Oana Claici

1.000

141

Rocío

Diez Ros

500

142

Virgilio

Tortosa Garrigós

400

143

Gaspar

Mora Martínez

300

144

Jaime

Mas Ferrer

800

145

Mª Asunción

Martínez Román

500

146

Antonio

Diez Mediavilla

800

147

Joaquín

Alvado Bañón

500

148

Mª Esperanza

Navarro Pertusa

400

149

Maria Manuela

García Sempere

400

152

Mª Dolores

Vargas Llovera

800

153

José Mª

Asencio Mellado

800

154

Diego

Viejo Hernando

800

155

Andrés

Fullana Font

800

156

Fernando

Torres Medina

300

158

Francisco

Ortiz Zamora

500

159

Antonio

Canals Hernández

500

160

Raúl Hugo

Prado Govea

800

161

José

Costa Mas

500

162

Mª Teresa

Cantó López

400

163

Juan

Feliu Martínez

600

164

Rafael

Zurita Aldeguer

800

165

Javier

Vidal Olivares

683

166

Albert

Gras Martí

500

167

Ricardo

Sellers Rubio

387

168

Mª José

Illán Gómez

500

170

Sergio

Cuenca Asensi

400

171

Angel

Grediaga Olivo

400

172

Francisco

Ibarra Picó

500

173

Mª Angeles

Marcos García

500

174

Antonio

Martínez Puche

500

228

Ana Mª

Rosser Limiñana

400

229

Biel

Sansano i Balso

500



Relació d'exclosos:

ACTIVITAT 1

id

Nom

Cognoms

Observacions

8

Jorge

Ramirez Luna

exclòs

10

Francisco

Serrano Martinez

exclòs

64

Elena

Ronda Pérez

exclòs

75

Irene

Prüfer Leske

col·lectiu estudiantil

169

Najlae

Nejar

exclòs

223

Jorge

Pomares Baeza

exclòs



Relació d'activitats a elegir-ne una:

ACTIVITAT 1 

id

Nom

Cognoms

Quantitat Concedida

Observacions

17

Mario

Trottini

800

elegir aquesta o 17*

17*

Mario

Trottini

500

elegir aquesta o 17

103

Francisco

Maciá Pérez

500

elegir aquesta o 105

105

Francisco

Maciá Pérez

800

elegir aquesta o 103

109

Francisco Andrés

Candela Herías

400

elegir aquesta o 157

157

Francisco Andrés

Candela Herías

300

elegir aquesta o 109

133

Paloma

Taltavull de la Paz

500

elegir aquesta o 135

135

Paloma

Taltavull de la Paz

800

elegir aquesta o 133

150

Miguel Angel

Cazorla Quevedo

1.000

elegir aquesta o 151

151

Miguel Angel

Cazorla Quevedo

500

elegir aquesta o 150

226

Conrado

Moya Mira

500

elegir aquesta o 227

227

Conrado

Moya Mira

400

elegir aquesta o 226



2. Estades breus (màxim 2 setmanes) de professors de la UA en els centres descrits en l'objecte de les ajudes.

Ajudes concedides:

ACTIVITAT 2

id

Nom

Cognoms

Quantitat
Concedida (€)

2

José Luis

Verdú Más

1.000

3

José Fco.

Chofre Sirvent

1.300

6

Diego

Carrasco Eguino

450

18

Pedro

Garces Terradillos

900

20

Eva

García Alcocel

900

32

Maria José

Lledó Solbes

500

33

José Manuel

Canales Aliende

950

35

Vicente José

Benito Gil

950

38

Gabriel

Real Ferrer

950

40

Juan Jose

Diez Sánchez

950

47

José

Asensi Sabataer

900

61

María

Escartín

1.200

69

Roberto

Mohedano Menéndez

1.200

70

Fco. Javier

Domínguez Alonso

1.200

71

Javier

Mira Grau

1.100

73

Jose Antonio

Pons Botella

450

95

Millán

Requena Casanova

740

116

José Jesús

Sanmartín Pardo

950

122

Manuel E.

Morán García

800

175

Mª Teresa

Cantó López

1.000

176

Andrés

Fullana Font

400

177

Salvador

Peiró i Gregori

300

178

Jose Antonio

Segrellés Serrano

1300

179

Raul

Ruiz Callado

650

180

Juan Carlos

Sancho García

600

181

Manuel

Serrano Espinosa

1.100

182

Mª Dolores

Vargas Llovera

1.300

185

Gregorio

Canales Martínez

1.300

187

Santiago

González Varas

1.050

188

Raquel

Gilar Corbí

450

189

Manuel

Navarro Pastor

172

190

Rocío

Diez Ros

1.300

191

Mercedes

Martínez Abarca

1.300

192

Juan

Llopis Taverner

807

193

Leticia

Almenares Duani

713

208

Carmen

González Royo

600

220

Carmen

Martínez Mora

750

 

Relació d'exclosos:

ACTIVITAT 2

id

Nom

Cognoms

Observacions

27

Adia Cristina

Galiano Martínez

exclòs

44

Balbino

Mancheño Magán

exclòs

183

Clemente

Hernández Pascual

exclòs

184

Héctor

Cámara Sempere

exclòs

186

Carmen Mª

García Mirete

exclòs

194

Andrey

Puchkov Puchkov

exclòs

215

Joaquín

Marhuenda Fructuoso

exclòs

221

Pablo

Gil Vázquez

exclòs

222

Ana Mª

García Martínez

exclòs

230

Leandro

Navas Martínez

exclòs

231

María Rosario

Martí Marco

exclòs



3. Estades breus (màxim 2 setmanes) de professors estrangers en la UA, procedents dels centres descrits en l'objecte de les ajudes.

Ajudes concedides:

ACTIVITAT 3

id

Nom

Cognoms

Quantitat Concedida (€)

4

José Fco.

Chofre Sirvent

1.300

21

Maria del Carmen

Román Martínez

1.300

39

Gabriel

Real Ferrer

950

41

Juan Jose

Diez Sánchez

950

51

Santos

Rojo Velasco

1.100

66

Vicente José

Gozálvez Pérez

450

68

Fco. Javier

Domínguez Alonso

1.300

78

Alfonso

Jiménez Migallón

1.300

108

Luis

Marco Marcos

850

195

José Daniel

Gómez López

1.300

196

Paloma

Taltavull de la Paz

400

198

Miguel

Louis Cereceda

1.300

199

Antonio

Canals Hernández

1.100

201

Mª Ángeles

Marco García

825

202

Mª Cristina

Cardona Moltó

1.300



Relació d'exclosos:

ACTIVITAT 3

id

Nom

Cognoms

Observacions

34

José María

Esteve Faubel

exclòs

48

José

Asensi Sabataer

exclòs

65

Elena

Ronda Pérez

exclòs

197

Paloma

Taltavull de la Paz

exclòs

200

Alain

Basail Rodríguez

exclòs



4. Estades de llarga durada (màxim 8 setmanes) de professors de la UA en els centres descrits en l'objecte de les ajudes.

Ajudes concedides:

ACTIVITAT 4 

id

Nom

Cognoms

Quantitat Concedida (€)

1

Diego Pedro

Fernández-Arroyo Giménez

860

12

Joaquín

Fernádnez Rossier

853

16

David

Benavente García

1.980

25

Mónica

Espinosa Blasco

1.800

26

Antonio

Rubia Serrano

1.860

57

Jose Maria

Esteve Faubel

1.980

58

Elena

Ronda Pérez

2.080

63

Felipe

Ruiz Moreno

1.900

80

David

García García

1.980

88

Irene

Prüfer Leske

2.000

94

Ana Mercedes

Gómez Bernabeu

1.450

102

Clementa

Alonso González

1.000

111

Andrey

Puchkov Puchkov

380

114

Carmen

Arronis Llopis

1.140

115

María

Hernández Hernández

1.110

118

María Adelaide

de Almeida Nascimiento

870

124

Ana Belen

Casado Díaz

1.250

126

Lourdes

López Ropero

800

127

Antonio

García Belmar

1.200

204

David

Montoya Medina

1.980

205

Jorge

Pomares Baeza

657

206

Mª José

Nueda Roldán

1.980

207

Raquel

Gilar Corbí

1.250

210

Germán

Torregrosa Gironés

1.073

218

José Daniel

Gómez López

2.280

219

Rocío

Diez Ros

2.280



Relació d'exclosos:

ACTIVITAT 4 

id

Nom

Cognoms

Observacions

67

Javier

Mira Grau

exclòs



5. Signatura i seguiment de convenis vinculats i gestionats pel vicerectorat de Relacions Institucionals i Cooperació Internacional.

Ajudes concedides:

ACTIVITAT 5 

id

Nom

Cognoms

Quantitat Concedida (€)

22

Clarisa

Ramos Feijóo

950

45

Balbino

Mancheño Magán

950

49

Marcos

Criado de Diego

900

53

Joaquín

Marhuenda Fructuoso

950

55

Mónica

Martí Sempere

950

60

Antonio

Martinez Puche

950

79

Alfonso

Jiménez Migallón

950

87

Juan

Milla Romero

693

112

Andrey

Puchkov Puchkov

750

117

Juan Manuel

Abascal Palazón

950

209

Juan Modesto

Gauchi Sendra

650

212

Gabino

Ponce Herrero

650

214

José Daniel

Gómez López

950

216

Fernando

Navarro Domínguez

870

217

Miguel Angel

Vega Cernuda

758

224

Teresa

Gómez Reus

650

225

Maria José

Rodriguez Jaume

950



Relació d'exclosos:

ACTIVITAT 5

id

Nom

Cognoms

Observacions

83

Juan Manuel

García Chamizo

exclòs

89

Irene

Prüfer Leske

exclòs

203

Mª Cristina

Cardona Moltó

exclòs

211

Paloma

Taltavull de la Paz

exclòs

213

Santiago

González Varas

exclòs




· RESOLUCIÓ Convocatòria Ajudes Conveni Universitat - Bancaixa 2005:

Núm.

Nom

Centre

Activitat

Import Concedit (€)

1

Germán Torregrosa Gironés

F. Educació

Jornada de portes obertes per a l alumnat de primària i secundària

1.500

2

José Luis Cifuentes

F. F. i Lletres

II Jornades d’eixides professionals de la diplomatura de Turisme.

2.000

3

Juan Antonio Barrio y José Vicente Cabezuelo

Dpt. Història Medieval i Moderna

Minories religioses, marginació i pobresa en l'Europa medieval. Segles XIII – XV.

1.500

4

Jasone Mondragón Lasagabaster

Dpt. Sociologia II

Aprendre a analitzar els conflictes interpersonals.

600

5

Salvador Palazón Ferrando

Dpt. Geografia Humana

Jornades sobre Sistemes Locals d'Empresa i el Desenvolupament Territorial: Evolució i perspectives actuals en un context globalitzat

2.000

6

José Costa Más

Dpt. Geografia Humana

I Seminari Les Ciutats del Cinema

2.000

7

Fco. Javier Domínguez Alonso

Dept. Treball Social i Serveis Socials

Jornada de Mediació Comunitària. Creació d'un servei municipal de mediació

600

8

Vicente Gozálvez Pérez

Dpt. Geografia Humana

Les ciutats d'herència àrab en reconstrucció

2.000

9

Miguel Ángel Climent Llorca

Dept. Enginyeria de la Construcció

Resistance of concrete to chloride ingress. From laboratory tests to in-field performance (CHLORTEST 2005)

1.500

 

10

 

Mª Rocío Ortiz Moncada

Dept. Infermeria Comunitària

Primer fòrum internacional sobre "Polítiques d'Alimentació i Nutrició en el Context Colombià"

2.000

11

Asunción Lledó Carreras

Dpt. Sociologia II

II Jornades sobre Educació Intercultural: Propostes Didàctiques Interculturals a nivell de Centre i Aula

1.500

12

John Douglas Sanderson

Dept. Filologia Anglesa

IX Seminari entre cinema i literatura de la UA. Traços del cinema espanyol

1.500

13

Manuel Atienza Rodríguez

Dept. Filosofia del Dret

2a edició del curs de postgrau en Dret, títol d'especialista en Argumentació Jurídica.

2.000

14

Francisco Maciá Pérez

Dept. Tecnologia informàtica i computació

II Jornades sobre Desenvolupament de Grans Aplicacions de Gestió de Xarxa.

2.000

15

Eliseo Andreu Cabrera

Dept. Didàct. General i Didàc. Esp.

Jornades de Senderisme i Convivència a la Natura

2.000

16

Carmen Mañas Viejo

Dpt. Sociologia II

Seminari d'estratègies per al desenvolupament social psicoeducatiu

2.000

17

Irene Prüfer Leske

Dept. Filologia Anglesa

Alexander Von Humboldt i l’illa de Cuba. Consideracions 200 anys després

1.400

18

Vicenta Carreño Gualde

Dept. Dret. Interna. Públic i Dret Penal

La política exterior d'Espanya davant el nou mil·lenni.

1.500

19

Jordi Davó i Moltó

Secretariat de Promoció del Valenciá

Del Roig al Blau

1.000

20

Victor Echarri Iribarren

Dept. Construccions Arquitectòniques

4a edició del Cicle de Conferència. Construint Arquitectura.

3.500

21

Juan Manuel Garcia Chamizo

Dept. Tecnologia Informàtica i Computació

Trobada interdisciplinària de domòtica

2.000

22

Diana Maria Gil González

Dept. Infermeria Comunitària

V Reunió Científica OPPS. Anàlisi de Polítiques, Gènere i Salut

2.000

23

José Manuel Ferrándiz Leal

Dept. Matemàtica Aplicada

Internacional Conference on Computacional and Mathematical Methods in Science and Engineering (CMMSE 2005)

2.000

24

Joaquín de Juan Herrero

Dept. Biotecnologia

Evolució Humana. Creixement i Desenvolupament

2.000

25

Joseph Ochoa Monzó

Dept. Estudis Jurídics de l'Estat

Jornada sobre Administració Electrònica

3.800

26

Glicerio Sánchez Recio

Dept. Humanitats Contemporànies

Revista passat i memòria. Revista d'Història Contemporània

2.000

27

Jose A. Pérez TurpÍn

Dept. Didàct. General i Didàc. Esp.

I Campus Internacional de Volei Platja

2.000

28

Concepción Suárez Llorca

Dept. Didàct. General i Didàc. Esp.

I Jornades Esportives d'Integració Social

2.000

29

Albert Gras i Martí

Dept. Fisica Aplicada

IX Jornades de l´Associació Curie

2.000

30

Antonio García Belmar

Dept. Infermeria Comunitària

Cicle de Conferències. Concepción Arenal

1.500

31

Salvador Peiró i Gregory

Dept. Sociologia I

Congrés Interuniversitari de Teoria de l'Educació. (X CITI 2005)

2.000

32

Isaac Antonio García Masiá

Associació d'Alumnes de Ciències i Bioètica

I Curs de Ciència i Societat

2.000

33

Fernando Ramos y Cretina García

Dept. Filologies Integrades

II Curs de Llengua i Cultura Marroquines

2.000

34

Balbino Mancheño

F. Ciències

Jornada d’Adaptació de l’Ensenyament de la Fisiologia a l'Espai Europeu d'Educació Superior

2.000

35

Laura Soler

Estudiant erasmus

Beca Erasmus de Laura Soler

600

Total

64.000



· Inauguracions de congressos, jornades i seminaris:

En aquest àmbit es va assistir a diverses inauguracions de cursos, jornades i seminaris organitzats per la Universitat d'Alacant.



· Emissió d'autoritzacions per a esdeveniments realitzats en la Universitat d'Alacant:

Des del Gabinet de Relacions Institucionals s'han estudiat i, si ha escaigut, s’han emès autoritzacions i s’han fet contractes per a organitzar activitats a celebrar en el campus de la UA, com les següents:

- Autoritzacions per al lloguer d'espais exteriors.
- Autoritzacions per al repartiment de premsa diària en moments puntuals.
- Autoritzacions als estudiants de la UA per a realitzar activitats relacionades amb la seua formació.
- Autoritzacions per a fer campanyes informatives procedents de la Generalitat Valenciana.



· Procés de Senyalització del Campus 2005

La Unitat de Senyalètica s’encarrega de la senyalització, el sistema d’informació l’objectiu principal del qual és localitzar un lloc determinat, bé a l’exterior d’un edifici o bé a l’interior.

La Universitat d’Alacant disposa d’un sistema coherent i homogeni de senyalització, amb el qual transmet una comunicació clara i fàcilment comprensible, tant al conjunt de la comunitat universitària com a la resta de persones que ens visiten diàriament.

El sistema de senyalització està format pel conjunt de símbols identificatius de la Universitat: escut, logotips, elements icònics, de direcció, pictogrames, expressions verbals i elements cromàtics.

En el disseny del nostre programa de senyalització, es va prendre en consideració l’elecció d’una tipografia poc complicada perquè els textos foren totalment llegibles, a més del fet que hi han de figurar les dades indispensables per a afegir claredat i síntesi. S’utilitzen suports informatius fàcilment intercanviables, i així es preveu l’adaptabilitat a necessitats o canvis futurs, propis d’una universitat viva i en moviment continu.

Respecte a l’atenció a la diversitat, i juntament amb el Secretariat de Pràctiques d’Empresa i Suport a l’Estudiant i, en particular, amb Domingo Macía, la informació reflectida en el suport s’imprimeix en llenguatge de signes braille en paper acetat adhesiu, el qual es col·loca en la part inferior del suport.

Per a la senyalització interna d’edificis, el procediment requereix la coordinació entre diversos serveis de la Universitat:

- Gabinet d’Imatge i Comunicació Gràfica
- Oficina Tècnica
- Sistema d’Informació Geogràfica SIGUA

La Universitat d’Alacant també està dotada d’elements de senyalització externa o tòtems, dispersos pel campus universitari, la finalitat dels quals és indicar la direcció a seguir per a trobar un edifici determinat. En l’actualitat, s’estan restaurant aquests elements, dels quals es mantenen els peus d’acer inoxidable i l’armadura interna, atès el seu perfecte estat de conservació i el cost elevat. Per contra, els panells i el vinil de tall, la deterioració del qual és notable, se substitueixen per uns altres nous.

Tanmateix, s’ha engegat una campanya antivandàlica, per a persuadir la població universitària de la importància de protegir i evitar la deterioració o destrucció voluntària d’aquests tòtems que, amb molta freqüència, s’utilitzen com a panells per a col·locar tota mena d’anuncis.

Entre els objectius de senyalètica per a l’any 2006, hi ha el disseny i la posada en pràctica de la senyalització de les zones d’aparcament, l’extensió de les quals dificulta en gran manera l’orientació dels usuaris.

Durant l’any 2005, el pressupost disponible per a la Unitat de Senyalètica va ser de 80.000 € i, sobre la base d’aquest, s’han emprés les accions següents:

A) Senyalització interna d'edificis:

Retolació individualitzada d’estances (sales, despatxos, aules, serveis, etc.), direccionals de passadissos, directoris generals en planta baixa i escales, si escau, i plànols guia.

- Edificis senyalitzats:

· Escola Politècnica Superior IV
· Escola Politècnica Superior II
· Escola Politècnica Superior III
· Facultat de Dret (directoris generals i tòtems)
· Biblioteca General (nous rètols):

- Biblioteca de Filosofia i Lletres i Treball Social
- Biblioteca d’Infermeria, Òptica i Politècnica

· Edifici Ciències Socials
· Escola Universitària d’Infermeria
· Aulari II
· Facultat de Ciències:

- Pavelló Universitari 12

· Edifici de Rectorat
· Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
· CIMAR Centre d’Investigacions Marines de Santa Pola

- Retolació gestionada en el 2004 i instal·lada durant l'any 2005:

· Facultat de Ciències:

- Pavelló de Biotecnologia
- Fase I
- Planta Baixa Fase II

· Plaques de senyalització de la xarxa sense fil
· Rectificacions en rètols planta baixa de la Biblioteca General

- Rètols individuals, de necessitat urgent:

· Placa per a l’Institut d’Estudis Catalans, a la Seu d’Alacant
· Placa per al Centre d’Estudis Olímpics, a la Facultat d’Educació
· Placa per a l’Oficina de Seguretat, a l’aulari I
· Placa per a la Impremta
· Plaques per a la senyalització externa dels SSTTI
· Vinil a la porta d’administració del Servei de Prevenció
· Plaques per a la caseta de l’entrada per l’autovia: “Oficina d’Informació”
· Plaques de la Biblioteca d’Econòmiques

- Edificis en tràmits de gestió:

· Edifici Germà Bernàcer
· Facultat de Ciències, Fase II, III, IV, V i VI

- Edificis pendents:

· Aulari I
· Edifici Instituts
· Poliesportiu
· Aulari III. Universitat Permanent
· Pavelló Universitari 13
· Pavelló d’Alumnat
· Torre de Control



B) Senyalització externa del Campus:

- TÒTEMS rectificats:

· Servei de Prevenció
· Facultat d’Educació
· Edifici de Ciències Socials
· Facultat Dret (cub del pati central)
· Facultat Dret (dues entrades)
· Pavelló Universitari 12
· Edifici de Rectorat
· Escola Politècnica Superior I
· Escola Politècnica Superior II (2 entrades)
· Escola Politècnica Superior III
· Escola Politècnica Superior IV
· Directoris generals grans, en accessos a la Universitat
(2 entrades)
· Escola Universitària d’Infermeria
· Aulari General II
· Directoris Generals petits, dispersos pel campus (11)
· Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
· Centre Comercial
· Club Social I
· Club Social II
· Col·legi Major Universitari
· Museu
· Torre Control
· Paranimf
· Tòtems cúbics propers a la Facultat de Filosofia i Lletres
· Aparcament 1
· Aparcament 3
· Aulari General I
· Filosofia i Lletres I (20)
· Filosofia i Lletres II (19)
· Filosofia i Lletres III (18)
· Pavelló d’Alumnat

- TÒTEMS de nova construcció:

· Cub central al pati de la Facultat de Dret
· Tòtem a l’entrada posterior de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

- TÒTEMS enviats i esperant-ne la recepció:

· Escola Universitària d’Òptica
· Pavelló de Biotecnologia
· Biblioteca General
· Edifici d’Instituts
· Edifici Germà Bernàcer

- TÒTEMS pendents d'enviar:

· Zona Esportiva
· Servei d’Informàtica
· Aulari III
· Facultat de Ciències Fase I, II, III, IV i V

 

 

Convenis

En el curs 2004-2005 la Universitat d'Alacant va subscriure un total de 651 convenis de col·laboració. 601 van ser nacionals i 50 internacionals. Entre els primers 460 van tenir com objecte la realització de pràctiques per als nostres alumnes.

Convenis curs acadèmic 2004-2005

Nacionals

601

Internacionals

50

Total

651

Percentatge Convenis

 

Convenis Nacionals curs 2004-2005

Administració estatal

4

Administració autonòmica

10

Administració provincial

7

Administració local

73

Universitats espanyoles

20

Altres entitats (empreses, associacions, etc...)

487

Percentatge Convenis segons les Administracions

 

 

Gabinet de Protocol

El Gabinet de Protocol de la Universitat d'Alacant centralitza totes les activitats relacionades amb el procés d'organització dels actes institucionals que tenen lloc a la Universitat.

Aquesta oficina prepara també les visites guiades pel campus i dóna suport administratiu i personal perquè els diferents organismes acadèmics que formen la nostra Universitat organitzen congressos, seminaris o conferències.

ACTES INSTITUCIONALS

Setembre 2004

Dia 9

ACTE D'OBERTURA DE LA SEU D'ALACANT
- Recerca d’adreces i publitramesa.

   
Dia 23

CELEBRACIÓ 25 ANIVERSARI DE LA UNIVERSITAT

SOLEMNE ACTE D'OBERTURA DEL CURS ACADÈMIC
2004-05

Amb motiu del 25 aniversari de la nostra Universitat, l'inici d'aquest curs va estar marcat per la presència del president del govern José Luis Rodríguez Zapatero i del Molt Honorable President de la Comunitat Valenciana Francesc Camps Ortiz.

El President del Govern, El President de la Generalitat i el Rector en funcions de la UA

L'acte va començar amb el descobriment d'una placa, al peu d'una palmera donada per l'Ajuntament d'Elx, en commemoració del 25 aniversari de la Universitat.

Descobriment d'una placa pel President de Govern

El president del govern, l'autonòmic, el rector en funcions i la resta d'autoritats acadèmiques i polítiques es van traslladar al Paranimf de la Universitat, on va començar l'acte del 25 aniversari.

Entrada al Paranimf de les autoritats

En aquesta sessió es van lliurar distincions honorífiques a les universitats de Cadis i Lleó amb motiu del 25 aniversari de la creació d'aquestes.

Entrega de distincions honorífiques

Una vegada finalitzat aquest acte, va començar el solemne acte d'obertura del curs acadèmic 2004/05, amb la lectura de la memòria del curs 2003/04 a càrrec de laIl·lma. Sra. Secretària General de la Universitat.

Lectura de la Memòria per la Secretaria General

A continuació es va impartir la lliçó inaugural a càrrec del catedràtic Guillermo López Cueto i es van lliurar les distincions de la Universitat.

Lectura de la Lliçó inaugural per D. Guillermo López Cueto





Octubre 2004

Dia 4

INAUGURACIÓ SEMINARI 7031: EL REPTE DE LA QUALITAT EDUCATIVA EN LES REFORMES EUROPEES. TENDÈNCIES I REALITZACIONS.
- Col·laboració enl'organització de l'acte.

   
Dia 8

ACTE D’OBERTURA DEL CURS ACADÈMIC 2004/05 DE LA UNIVERSITAT PERMANENT.
- Col·laboració en l'organització de l'acte.

   
Dia 15

CONVENI MARC ENTRE L’INSTITUT D’ESTUDIS CATALANS, LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA, LA UNIVERSITAT JAUME I LA UNIVERSITAT D'ALACANT.
- Col·laboració en l'organització de l'acte.

   
Dia 16

ACTES DE BENVINGUDA.
Dirigits als pares dels alumnes que es matriculen en primer curs perquè coneguen el campus. Telefonem als pares a l'inici de cada curs per invitar-los a visitar el campus.
Els alumnes col·laboradors amb el Gabinet de Protocol són els encarregats de guiar els pares pel campus després d'un acte de benvinguda i un altre acte final d’acomiadament.

Durant aquest curs el nombre de visitants va ser:

Dia 16

CENTRES

TOTAL FAMÍLIES

TOTAL PERSONES

8

95

288

Dia 23

CENTRES

TOTAL FAMÍLIES

TOTAL PERSONES

5

128

391

   
Dia 28

IX REUNIÓ DE SERVEIS DE SUPORT: UNIVERSITAT I DISCAPACITAT.
- Recerca i enviament d'invitacions.
- Col·laboració en l'organització de l'acte.

   
Dia 29

ACTE D'INAUGURACIÓ I DE CLAUSURA DEL SIMPOSI HOMENATGE A DANIEL JIMÉNEZ DE CISNEROS I HERVÁS.
- Elaboració i enviament d’invitacions.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.



Novembre 2004

Dia 4 ACTE D’OBERTURA DE L’ESCOLA OFICIAL DE TURISME .
- Col·laboració en l’organització de l’acte.
   
Dia 5

ACTE D’OBERTURA DEL XI MÀSTER DE PROPIETAT INDUSTRIAL INTEL·LECTUAL I DRET DE SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ (MAGISTER LVCENTINVS).
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

VISITA DE L’AMBAIXADOR I LA CONSOLESSA DE LA REPÚBLICA HEL·LÈNICA A ESPANYA.
- Reserves d’hotels.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 25 REUNIÓ DE DEGANS I DIRECTORS DE MATEMÀTIQUES.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.
   
Dia 26

ACTE DE PRESENTACIÓ DEL PORTAL DE LA BIBLIOTECA VIRTUAL MIGUEL DE CERVANTES DEDICAT A L’EQUADOR.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 29

ACTE D’INAUGURACIÓ DE FONT ROJA NATURA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

JORNADES SOBRE LA CONSTITUCIÓ EUROPEA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.




Desembre 2004

Dia 3

CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA CONSTITUCIÓ I ENTREGA DEL III PREMI MAISONNAVE A LA SEU UNIVERSITÀRIA DE LA CIUTAT D’ALACANT.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 5 ENVIAMENT DE LES FELICITACIONS DE NADAL.
- Publitramesa de felicitacions del rector i preparació d’aquestes per a la resta de la comunitat universitària.
   
Dia 18

ACTE QUE COMMEMORA EL 25 ANIVERSARI DE LA 7a PROMOCIÓ D’ALUMNES DE LA UNIVERSITAT QUE VAN ACABAR ELS ESTUDIS ELS ANYS 78/79.
- Localització de les adreces actuals dels antics alumnes.
- Enviament de cartes.
- Preparació de l’acte.

Enguany vam aconseguir localitzar 540 alumnes dels 641 inicials i a aquest acte van assistir 148 alumnes.

La 7a Promoció d'Alumnes

   
Dia 22

ORGANITZACIÓ DE L’APERITIU DE NADAL PER A LA COMUNITAT UNIVERSITÀRIA.
- Enviament de cartes.
- Preparació de l’acte.



Gener 2005

Dia 21

ACTE DE GRADUACIÓ DE L’ESCOLA UNIVERSITÀRIA DE CIÈNCIES EMPRESARIALS GERMÀ BERNÀCER (PROMOCIÓ 2003-2004).
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 25

ACTE DE PRESA DE POSSESSIÓ DEL SR. IGNASI JIMÉNEZ RANEDA COM A RECTOR DE LA UNIVERSITAT D’ALACANT I DEL CONSELL DE DIRECCIÓ.
- Organització de l’acte.

Acte de Presa de Possessió del Rector i del Consell de Direcció


Saló de la Presa de Possessió

   
Dia 28 ACTE DE SANT TOMÀS D’AQUINO.
Durant la festivitat de Sant Tomàs d’Aquino tenen lloc les activitats següents:
- Investidura de nous doctors.
- Lliurament de premis extraordinaris de diplomatura, llicenciatura i doctorat.

Acte de Sant Tomàs d'Aquino

Investidura dels nous doctors



Març 2005

Dia 4

ACTE D’INAUGURACIÓ DEL I SIMPOSI: ENSENYAMENT DE LA LLENGUA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 8 SEMINARIS CIENTÍFICS ( ESTACIÓ FONT ROJA NATURA - UA) .
- Col·laboració en l’organització de l’acte.
   
Dia 9 ACTE DE PRESENTACIÓ DE LA CÀTEDRA D’EMPRESA FAMILIAR.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.
   
Dia 11 HOMENATGE A LES VÍCTIMES DE L’11-M.
- Organització de l’acte, que va consistir en una ofrena floral.
   
Dia 12 REUNIÓ D’ANTICS ALUMNES MAGISTER LVCENTINVUS .
- Col·laboració en l’organització de l’acte.
   
Dia 18

ACTE D’HOMENATGE A MIGUEL HERNÁNDEZ ALS JUTJATS DE BENALUA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

CONFERÈNCIA «ELS VINS DE PAGAMENT» DINS DEL CURS D’EXPERT UNIVERSITARI EN GESTIÓ I PROTOCOL DE VINS.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.



Abril 2005

Dia 29

JORNADES CAM-UNIVERSITAT: I SEMINARI INTERNACIONAL SOBRE MIGRACIONS «DIÀLEGS ENTRE SOCIETATS»
- Col·laboració en l’organització de l’acte.




Maig 2005

Dia 3

INAUGURACIÓ DE LES II JORNADES D’EIXIDES PROFESSIONALS DE LA DIPLOMATURA DE TURISME.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 5

JORNADES SOBRE AUTOGOVERN I REFORMA DE L´ESTATUT D´AUTONOMIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 6

ACTE DE LLIURAMENT D’ORLES DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES ECONÒMIQUES I EMPRESARIALS.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

JORNADES SOBRE L’EMPRESA EN INTERNET: MARKETING I POSICIONAMENT.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 7

DISSABTE CULTURAL AMB OCASIÓ DE LA COMMEMORACIÓ DEL IV CENTENARI DEL QUIXOT.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 13

ACTE DE PRESENTACIÓ DEL MAPA GEOLÒGIC NACIONAL A LA SEU DE LA UNIVERSITAT D’ALACANT.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 20

ACTE DE LLIURAMENT D’ORLES DE L’ESCOLA UNIVERSITÀRIA DE TREBALL SOCIAL.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 27 CLAUSURA DEL MÀSTER DE DIRECCIÓ I GESTIÓ TURÍSTICA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.



Juny 2005

Dia 3

ACTE DE GRADUACIÓ DE LES TITULACIONS DE LA FACULTAT DE FILOSOFIA I LLETRES.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 8

INAUGURACIÓ III JORNADES D’INVESTIGACIÓ EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 16

ACTE DE CLAUSURA DE L’EDICIÓ DESÈ ANIVERSARI DEL MAGISTER LVCENTINVS.
-
Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 17

ACTE DE CLAUSURA DE LA VI PROMOCIÓ DE TITULATS SUPERIORS EN INFERMERIA I XXV PROMOCIÓ DE DIPLOMATS EN INFERMERIA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 28 SEMINARI CIENTÍFIC EN L’ESTACIÓ FONT ROJA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.
   
Dia 30

ACTE DE CLAUSURA DE LA UNIVERSITAT PERMANENT DEL CURS 2004-05.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.




Juliol 2005

Dia 5

INAUGURACIÓ CURSOS D’ESTIU RAFAEL ALTAMIRA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 6

ACTE DE CLAUSURA DE LA XXV REUNIÓ DE LA SOCIETAT ESPANYOLA DE MINERALOGIA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 11

JORNADES SOBRE ANÀLISI POLÍTICA CELEBRADES A LA SEU D’ALACANT.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.

   
Dia 15

ACTE DE GRADUACIÓ DE L’ESCOLA UNIVERSITÀRIA D’ÒPTICA I OPTOMETRIA.
- Col·laboració en l’organització de l’acte.




VISITES A LA UNIVERSITAT

El Gabinet de Protocol prepara un recorregut personalitzat per la Universitat tenint en compte el col·lectiu que ens visita –edat, preferències i temps de què disposen– i concerta cites amb els diversos centres que volen visitar, com ara: Museu, Biblioteca General, Taller d’Imatge, Planta Potabilitzadora, etc. Així mateix, preparem regals segons les característiques del col·lectiu i els proporcionem un becari o més perquè els acompanyen i guien per la Universitat.

Novembre 2004

Dia 5

Rector de la Universitat de Lima (3 persones)

Dia 16

Col·legi Príncep D. Juan Manuel de Villena (50 persones)

Dia 18

Col·legi Sagrada Família d’Alcoi (45 persones)

Dia 19 Col·legi Alfonso Iniesta de Banyeres (46 persones)
Dia 25

Col·legi Sant Agustí d’Alacant (75 persones)



Desembre 2004

Dia 3

Col·legi Bautista Lledó de Benidorm (45 persones)

Dia 15

Col·legi Enric Valor d’Alacant (42 persones)
Col·legi Aire Libre d’Alacant (53 persones)

Dia 16

Col·legi Reis Catòlics de Sant Vicent del Raspeig
(102 persones)

Dia 17 Col·legi Oratori Festiu de Novelda (55 persones)
Dia 20

Col·legi El Palmeral d’Alacant (50 persones)

Dia 21

Col·legi Franciscanes d’Alacant (70 persones)



Gener 2005

Dia 11

Ajuntament de Teulada (6 persones)

Dia 17

nstitut d’Educació Secundària Los Montesinos
(30 persones)

Dia 18 Institut d’Educació Secundària Mediterrània de Benidorm (40 persones)
Dia 21

Col·legi Emilio Varela d’Alacant (80 persones)



Febrer 2005

Dia 2

Col·legi Tossal d’Alacant (70 persones)

Dia 3

Col·legi Luis Vives d’Elx (50 persones)

Dia 7

Institut d’Educació Secundària L’Almadrava de Benidorm (40 persones)

Dia 8

Institut d’Educació Secundària L’Almadrava de Benidorm (20 persones)

Dia 9

Institut d’Educació Secundària Ifach de Calp
(88 persones)

Dia 10

Institut d’Educació Secundària Ifach de Calp
(120 persones)

Dia 15

Institut d’Educació Secundària de Còrsega – França
(45 persones)

Dia 17

Col·legi Cervantes de Santa Pola (45 persones)

Dia 18

Institut d’Educació Secundària de Benejúzar
(45 persones)

Dia 24

Col·legi Cervantes de Santa Pola (45 persones)

Dia 25

Mares i pares d’alumnes de la Facultat de Dret de la UA (50 persones)

Dia 28

Institut d’Educació Secundària Pere Ibarra d’Elx
(55 persones)



Març

Dia 7

Col·legi Rural Agrupat 11, La Matanza d’Oriola
(47 persones)
Liceo Stabili de Ascoli Piceno – Itàlia (15 persones)

Dia 8

Col·legi Mare de Déu del Remei de L’Alguenya
(45 persones)

Dia 11

Col·legi Azorín de Santa Pola (75 persones)

Dia 17

Col·legi Lope de Vega d’Elx (50 persones)

Dia 21

Universitat de Florida del Nord (20 persones)

Dia 22

Col·legi Agustins d’Alacant (85 persones)

Dia 23

Col·legi Santa María del Carmen d’Elda ( 87 persones )



Abril 2005

Dia 11

Col·legi Sagrado Corazón Maristes d’Alacant
(100 persones)



Maig 2005

Dia 13

La Nostra Escola Gargots d’Alacant (27 persones)

Dia 16

Universitat de Missouri - Columbia (25 persones)

Dia 19

Institut d’Educació Secundària 19 El Pla d’Alacant
(15 persones)

Dia 19

E.F.A. El Campico, Jacarilla (40 persones)

Dia 26

Col·legi Los Almendros d’Alacant (15 persones)



Juny 2005

Dia 6

Universitat Nacional de Viena (2 persones)

Dia 13

Col·legi El Fabraquer del Campello (30 persones)

Dia 22

Institut d’Educació Secundària La Malladeta de la Vila Joiosa (50 persones)



Juliol 2005

Dia 12

Programa Coneix la nostra Universitat (30 persones)


En total, durant el curs 2004-05 s’han organitzat 46 visites guiades per la Universitat amb un total de 2.223 persones.

Visites guiades per mesos




ALTRES ACTIVITATS

Campanya de l'Arbre

La campanya de l’arbre de la Universitat d’Alacant es va iniciar el 1994 amb l’objectiu de conscienciar la població universitària de la importància de preservar la riquesa natural del nostre planeta i de la regeneració de zones devastades, com també per a lluitar contra la desertització i els incendis forestals.

El Gabinet de Protocol coordina totes les donacions que es fan, juntament amb l’enginyer encarregat de la jardineria del campus.

Durant aquest curs s’han tramitat les donacions següents:

09/03/2005
Donació de Morera de fulla ampla
13/05/2005
Donació d'Olivera i Palmeres
12/07/2005
Donació de Xiprer
22/07/2005
Donació d'Avet, Cactus, Buguenvil·lea i altres

 

Regals Institucionals

El Gabinet de Protocol gestiona tot el que està relacionat amb obsequis institucionals de la Universitat (compra, control d’existències, gestió de despeses, etc.). A través de nosaltres, qualsevol membre de la comunitat universitària por adquirir-los. Hi ha una llista en la pàgina web de Protocol en la qual poden ser consultats els articles que s’hi pot trobar.

 

Control de Magatzem

El Gabinet de Protocol s’encarrega de la custòdia i el manteniment dels vestits acadèmics. Actualment, la Universitat té al voltant de 230 vestits acadèmics, que estan a disposició de la comunitat acadèmica.