Saltar apartados

PRESENTACIÓ

 

La Secretària General és la fedatària dels actes i acords del Claustre Universitari i del Consell de Govern.

Correspon a la Secretària General, d'acord amb l'article 71 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant, les funcions de:

a) Elaborar i custodiar les actes.
b) Elaborar la memòria anual de la Universitat
c) Dirigir el registre general  i custodiar l'arxiu general i el segell oficial de la Universitat.
d) Expedir les certificacions i documents dels actes i acords dels òrgans de la Universitat i de tots els fets o actes que consten en la documentació oficial de la Universitat.
e) Vetlar pel compliment de les normes, actes i resolucions dels òrgans de la Universitat i garantir la seua publicitat en els termes que corresponga.
f) Qualsevol altra que li siga atribuïda per la normativa vigent o pels òrgans de la Universitat.

A més la Secretària General és membre nat dels següents òrgans generals col·legiats:

- Consell Social
- Claustre Universitari
- Consell de Govern
- Consell de Direcció

secretària-general-esther-algarra-prats

        Esther Algarra Prats
         Secretària General

Secretaria General


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3484

Fax: (+34) 96 590 9444

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464