Saltar apartados

EL COMMUNITY MANAGER EN LA EMPRESA: UNA PROFESIÓN DE FUTURO

5, 6, 12, 13, 19 i 20 de novembre de 2010

MATRÍCULA

Lloc de celebració: Seu Universitària de Biar. Casa de Cultura. Plaza del Convent s/n. Biar (Alacant)

Coordinació: Reyes González. Dpto. Organització d'empreses. Universitat d'Alacant

Hores: 30

Crèdits: 3

Llengua vehicular: Castellà
Import:
90 euros

Destinataris: Estudiants i professionals que vulguen conèixer les possibilitats i els reptes que plantegen les xarxes socials i la seua utilització en les empreses. No és un curs per a informàtics, està obert a totes persones amb uns coneixements informàtics a nivell d'usuari.

 

La revolució que han suposat les xarxes socials ha derivat en la gradual transformació de la relació amb el client cap a nous escenaris que requereixen noves estratègies de mercat. Les empreses són cada dia més conscients que han de tenir presència en aquests nous canals.

 

Les marques necessiten operar adequadament en aquest terreny poc conegut en el qual el client participa i s'imposa més que mai.

 

La figura del Community Manager apareix com a resposta a la demanda de professionals per part de les empreses. Són els responsables de construir, dinamitzar i generar conversa fluïda i valuosa en dues adreces, ser la veu de l'empresa i el defensor del client en les xarxes socials, ser el gestor de la comunitat al voltant d'una marca. Ens trobem davant un nou perfil professional molt demandat, una autèntica professió de futur.

 

El curs té com a objectiu introduir a l'alumne en la realitat en la qual es mouen els responsables de comunitats virtuals per a empreses. No és un curs per a informàtics, està obert a tots els estudiants i professionals amb uns coneixements informàtics a nivell usuari.

 

Ens acostarem a la Web Social, a les seues possibilitats i als reptes que es plantegen per a plasmar les estratègies digitals de les empreses. Es presentaran les eines per a crear i gestionar continguts, mesurar i analitzar la presència en aquests mitjans, i la capacitat de comunicació i presència on-line.

 

 

PROGRAMA

 

Mòdul 1: Presentació del curs i assistents. Introducció als Social Mitjana. Marca personal i Relacions Públiques en la xarxa. Netetiqueta. Óscar Carrión.

 

Mòdul 2: Estratègia en Social Mitjana. Comunicació, continguts i respostes. Facebook per a empresa. Cas pràctic. Javier Jiménez.

 

Mòdul 3: Què és un Community Manager i el seu dia a dia. Ús d'eines de gestió. Twitter per a empresa. Cas pràctic. Mayte Vañó.

 

Mòdul 4: Blogs i Vídeoblogs. Monitoratge de resultats. Vídeo Màrqueting en empreses. You Tube per a empresa. Cas pràctic. Lasse Rouhiainen.

 

Horari: De 16.00 a 21.00 els divendres i de 9.00 a 14.00 els dissabtes

 

Descarregar díptic

 

 


 

Seu Universitària de Biar


Casa de Cultura
Plaça del Convent, s/n
03410 Biar (Alacant)

Tel: (+34) 96 590 9323

Fax: (+34) 96 590 3464

Facebook: https://www.facebook.com/SeuBiarUA/

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464