Saltar apartados

La innovació curricular des de la perspectiva de gènere: ús didàctic de la premsa

 

Biblioteca >> Educació

 

Autor/a Pilar Colás, Mª Ángeles Rebollo, Rocío Jiménez
Any 2003
Títol La innovación curricular desde la perspectiva de género: uso didáctico de la prensa.
Tipus Article
Descripció L'article presenta els resultats d'un projecte d'innovació en la formació universitària en la Universitat de Sevilla. S'aborda el potencial de la premsa com a recurs didàctic en la matèria de “Bases Metodológiques de la Investigació Educativa” (titulació de Pedagogia en la Facultat de Ciències de l'Educació). Per a fer-ho, se seleccionen sis notícies i s'experimenten amb tres grups d'alumnes. Les dades suggereixen la necessitat d'incloure la perspectiva de gènere en la selecció i experimentació de materials didàctics en l'aules universitàries, ja que la motivació dels alumnes cap als continguts de la matèria i el seu nivell de rendiment semblen estar vinculats als seus rols de gènere
Localització Revista de Enseñanza Universitaria, núm 21, p. 65-77.
URL

http://institucional.us.es/revistas/universitaria/21/art%204.pdf

Data creació fitxa  19/01/2017

 

 

 

amb Perspectiva de Gènere en la docència universitària


Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464