Saltar apartados

Per què una proposta de formació en perspectiva de gènere en l'àmbit universitari?

 

Biblioteca >> Perspectiva de gènere en docència universitària

 

Autor/a Donoso-Vázquez, Trinidad; Velasco-Martínez, Anna
Any 2013
Títol Per què una proposta de formació en perspectiva de gènere en l'àmbit universitari?
Tipus Article
Descripció L'article justifica la importància i necessitat de la formació en gènere per a l'alumnat dels centres d'educació superior. Comença amb un repàs a l'entramat legislatiu i com aquest no ha tingut una incidència directa en les aules ni en la docència, docència i formació que segueix, en gran mesura, estant a la mercè del professorat voluntari i d'alumnat amb una certa sensibilitat sobre aquest tema. El treball exposa el que significa i les implicacions que té la perspectiva de gènere en l'alumnat. Per a conèixer els canvis que es produeixen en l'estudiantado universitari en enfrontar-se a la perspectiva de gènere, es presenta una experiència desenvolupada en una assignatura de caràcter optatiu del grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona el curs 2011/2012. Per a açò s'ha recorregut al anàlisi de contingut dels diaris reflexius de l'alumnat.
Localització Professorat. Revista del Currículum i Formació del Professorat, vol.17, nº 1, pàg. 71-88
URL http://www.ugr.es/recfpro/rev171ART5.pdf
Data creació fitxa 23/05/2013

 

 

 

amb Perspectiva de Gènere en la docència universitària


Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464