Saltar apartados

Resistance to mainstreaming gender into the higher education curriculum

 

Biblioteca >> Perspectiva de gènere en docència universitària

 

Autor/a Verge, Tània; Ferrer-Fons, Mariona i González, Mª José
Any 2017
Títol Resistance to mainstreaming gender into the higher education curriculum
Tipus

Article

Descripció

Fer cas omís del gènere i de les contribucions de les dones en el programa d'educació superior segueix sent un fenomen generalitzat. Sobre la base de la institucionalitat feminista, aquest article explora les formes i tipus de resistència que els esforços per a generar el pla d'estudis d'educació superior han de bregar i analitza les formes en les quals la resistència a la reforma curricular està atrinxerat en una xarxa de tant en el gènere específic i aparentment neutral de gènere (no escrites) regles informals acadèmiques. D'aquesta manera, les autores utilitzen dades empíriques recollits per un projecte d'acció-recerca duta a terme en una facultat de ciències polítiques i socials en una universitat pública Català (Espanya). La incorporació del gènere en l'educació superior a Espanya s'exigeix a través de diverses lleis nacionals i regionals i no obstant açò, s'aplica de forma deficient

Localització European Journal of Women's Studies, 1350506816688237
URL

http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1350506816688237

Data creació fitxa 21/06/2017

 

 

 

amb Perspectiva de Gènere en la docència universitària


Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464