Saltar apartados

Guies nou mòdul gestió d'inventari

 

Ja es troba instal·lat i en producció el nou Mòdul per a la Gestió descentralitzada de l'Inventari on s'han introduït canvis que milloren sensiblement la tramitació del registre i control de béns de cada centre de despesa.

 

Hem de destacar els canvis següents:

 

  • En el mòdul de Justificant de Despesa la pestanya per a inventariar ja no és “Elements” sinó “Inventari”.

 

  • Quan s'introduïsquen les línies en la pestanya “Econòmic”, en el “Núm. d'unitats a què fa referència el justificant” cal posar el total d'unitats del justificant de despesa, perquè, si no és així, després d'inventariar els béns, quan es vulga guardar el justificant de despesa, donarà el següent error: “El núm. d'elements i millores associades al justificant hi supera el núm. d'unitats. El justificant no serà guardat”.

 

Addicionalment a la informació obtinguda en el curs formatiu "*UNIVERSITAS XXI-ECONÒMIC: GESTIÓ DESCENTRALITZADA DE L'INVENTARI - NOU FORMAT WEB" hem elaborat aquestes senzilles guies basades en exemples pràctics per a ajudar a inventariar béns des del justificant de despesa, entre les quals hem inclòs un exemple en què es pot observar que el programa fa l'ajust del cèntim automàticament:

 

 

Així mateix, hem preparat uns documents per a poder consultar béns d'inventari segons el centre de despesa i com sol·licitar la baixa d'un element.

 

 

Unitat de Patrimoni i Inventari


Universitat d'Alacant
Biblioteca General
Unitat de Patrimoni i Inventari
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3827

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464