Saltar apartados

Taller para la toma de decisiones empresariales y el marketing experiencial y sensorial

Informació general 

El neuromarketing és una disciplina que es nodreix dels coneixements del màrqueting tradicional i les neurociencias per a explicar la preses de decisions empresarials i el comportament del consumidor

Objectius 

Un curs fonamentalment pràctic en el qual l'alumnat coneixerà les aplicacions, les eines i les limitacions del neuromarketing. L'alumnat aprendrà com es realitza la presa de decisions per part del consumidor, quines eines ofereix el neuromarketing per a mesurar la resposta del consumidor, què és el màrqueting sensorial i experiencial i aplicacions del neuromarketing en el màrqueting-mix i en el màrqueting digital. Es realitzen casos pràctics sobre la comunicació de productes consumidor per dones per suposar un alt percentatge del consum total i una aplicació al sector calçat com a cas pràctic de l'ús del neuromarketing

 

  • Direcció: Francisco José Mas Ruiz
  • Coordinació: Sonia Rujas Rodríguez
  • Crèdits: 30 hores / 3 crèdits  ECTS
  • Data: de l'1 al 6 de juliol de 2019
  • Preu: estudiants, PDI/PAS UA, alumniUA i persones desocupades 75€. General 110€
  • Lloc: Aula A1/1-45P de l'Aulari I
  • Requisits d'accés: estudiants d'ADE, TADE, DADE, IADE, Economia, Dret, Biologia i Enginyeria que volen complementar els seus coneixements amb les tècniques de neuromaketing i qualsevol persona externa (egressats) interessada en el tema amb una titulació mínima d'accés
  • Requisits per a l'obtenció del diploma o certificat: assistència al 80% de les sessions i presentació de memòria, treball o pràctica a determinar per la direcció del curs
  • Llengua vehicular: castellà

CANCEL·LAT

 

Programa

Dilluns 1 de juliol de 2019

9:30-14:30 h  Sessió 1: Conocimientos básicos del cerebro para el neuromarketing. Imparteix Herminia Hernaiz

1. Funcionamiento básico del cerebro.
2. Percepción de los sentidos: visual, olfatorio, auditivo, táctil y gustativo. 
3. El procesamiento de la información
4. Sistemas reguladores y motivacionales que afectan a las compras.

Dimarts 2 de juliol de 2019

9:30-14:30 h  Sessió 2: Inteligencia de negocios o Business Intelligent: Cómo indagar en la mente del mercado. Introducción a la investigación comercial con herramientas de neuromarketing para conocer el cerebro del consumidor. ImparteixLourdes Enguix
Introducción a la investigación comercial con herramientas de neuromarketing para conocer el cerebro del consumidor.

Dimecres 3 de juliol de 2019

9:30-14:30 h Sessió 3: El Neuromarketing aplicado a la toma de decisiones empresarial. Imparteix Sonia Rujas.

Toma de decisiones desde la neurociencia.
Neuroeconomía.
La Economía conductual

Dijous 4 de juliol de 2019

9:30-14:30 h  Sessió 4: Conceptos fundamentales del Marketing desde el Neuromarketing. Imparteix Juana Tormo.

Targeting y posicionamiento en el cerebro del consumidor.
El producto como construcción cerebral.
El precio con construcción perceptual.
Cómo crear vínculos con los clientes a través de los canales de marketing.De la comunicación a la neurocomunicación: (las neuronas espejo o la publicidad subliminal)

Divendres 5 de juliol de 2019

9:30-14:30 h Sessió 5: Marketing experiencial y sensorial. Imparteix Sonia Rujas.

El Marketing experiencial en el proceso de compra, consumo y comunicación.
Aplicación del marketing experiencial en marca del cliente, marca online, comunicación y atención al cliente.

Dissabte 6 de juliol de 2019

9:00-14:00h Sessió 6: El marketing sensorial y su aplicación en el punto de venta. Imparteix Nayade Berná
El marketing online desde el neuromarketing.

 

Matrícula

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix

 

Patrocinadors

 Patrocina:

 

  

 

 

Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant 'Rafael Altamira'


Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"
Edifici Germà Bernàcer - Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 9827

Fax: (+34) 96 590 3839

Twitter: http://twitter.com/culturaenlaua

Facebook: http://facebook.com/culturaenlaua

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464