Saltar apartados

Oficina d'objectes perduts

Procediment de gestió d'objectes perduts en la Universitat d'Alacant

PREÀMBUL:

A causa del gran nombre d'articles de cert valor que es perden o obliden, tant en les instal·lacions com en cafeteries o jardins, tenim un procediment que assegura, en la mesura del que és possible, que el propietari puga recuperar-los.

LOCALITZACIÓ:

Quan algun usuari trobe un objecte hade lliurar-lo en la consergeria més propera, on el personal de consergeria emplenarà un imprès en el qual detallarà al màxim l'article i que ha de signar tant l'usuari com el personal de consergeria.

Una vegada emplenat l'imprès, el personal de consergeria n'ha de lliurar una còpia a l'usuari, una altra es queda en possessió del personal de consergeria i una tercera còpia s'ha d'adjuntar a l'objecte en qüestió.

L'objecte serà dipositat en un armari habilitat només per a aquesta finalitat a la Consergeria. Hi ha d'haver també un llibre de registre de lliurament enumerat.

En el cas que l'objecte siga lliurat directament en l'oficina de Seguretat, se seguirà el mateix procediment.

 

RECOLLIDA:

Setmanalment, el servei de seguretat arreplega els objectes perduts de les consergeries de cada edifici, les dues parts han d'emplenar i signar la relació d'articles.

Relació d'objectes perduts

LLIURAMENT:

El lliurament dels objectes perduts als usuaris es fa:

a) En la mateixa Consergeria, si els responsables de seguretat encara no els han arreplegat.

b) En l'Oficina de Seguretat, situada en els baixos de l'Aulari I, enfront de Ciències de la Salut, en horari de:

9 a 14 hores i de 15 a 19 hores. de dilluns a dijous

9 a 14 h. els divendres

Telèfon de contacte 965909400

El propietari ha de signar l'imprès de la retirada de l'objecte, i mostrar la documentació que en confirme la identitat, si escau.

 

CUSTÒDIA I DIPÒSIT:

Els objectes perduts romandran classificats en l'oficina habilitada per a tal fi, i s'estableix, llevat de les excepcions següents, un termini de retirada de 9 mesos, a partir d'aquesta data s'obri un període de tres mesos perquè la persona que el va trobar puga reclamar-lo. En passar dotze mesos des del registre, si no han sigut reclamats, es procedeix a donar-los a través de la Comissió de Donació o a retirar-los com a residu.

Qualsevol peça tèxtil o calçat usat, que habitualment es retira de les instal·lacions esportives, es guardarà únicament durant 10 dies per raons d'higiene, es procedirà a la seua donació a través de la Comissió de Donació o la seua retirada com a residu.

La resta de peces tèxtils recollides en altres edificis es conservaran durant 3 mesos com a màxim, també per raons d'higiene si no han sigut reclamats, es procedirà a la seua donació a través de la Comissió de Donació o la seua retirada com a residu.

DRET A RECLAMACIÓ:

Transcorregut el termini de nou mesos i durant els tres mesos següents, la persona que haja trobat un objecte i conserve el resguard de lliurament, podrà comprovar en l'oficina de seguretat si l'han lliurat a la persona propietària, en cas negatiu pot retirar l'objecte, ja que passa a pertànyer a la persona que el va trobar.

 

ATENCIÓ: La versió en valencià i anglès d'aquesta web és fruit d'una traducció automàtica. Estem en procés de revisió.

Vicerectorat de Campus i Tecnologia


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3920/3930

Fax: (+34) 96 590 9561

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464